Stron:
Flakon Giorgio Armani Acqua di Gio Absolu Giorgio Armani Acqua
di Gio Absolu
woda perfumowana
męska
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gio Eau De Parfum Giorgio Armani Acqua
Di Gio Eau De Parfum
wody perfumowane
męskie
2 warianty
cena od 319 zł
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gio Elixir Giorgio Armani Acqua
Di Gio Elixir
woda perfumowana
męska
w cenie 575 zł
Flakon Giorgio Armani Acqua Di GIo Parfum Giorgio Armani Acqua
Di GIo Parfum
dla mężczyzn
3 warianty
ceny od 359 zł
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme Giorgio Armani Acqua
Di Gio Pour Homme
wody toaletowe
męskie
3 warianty
ceny od 296 zł
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo Giorgio Armani Acqua
Di Gio Profondo
wody perfumowane
męskie
3 warianty
ceny od 364 zł
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo Giorgio Armani Acqua
Di Gio Profumo
woda perfumowana
męska
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gio Giorgio Armani Acqua
Di Gio
woda toaletowa
damska
w cenie 445 zł
Flakon Giorgio Armani Acqua Di Gioia Giorgio Armani Acqua
Di Gioia
wody perfumowane
damskie
4 warianty
ceny od 263 zł
Flakon Because It's You Giorgio Armani Because
It's You
wody perfumowane
damskie
2 warianty
cena od 366 zł
Flakon Code Absolu Femme Giorgio Armani Code
Absolu Femme
woda perfumowana
damska
Flakon Code Absolu Giorgio Armani Code
Absolu
woda perfumowana
męska
Flakon Code Colonia Giorgio Armani Code
Colonia
woda toaletowa
męska
Flakon Code Eau De Parfum Giorgio Armani Code
Eau De Parfum
woda perfumowana
męska
w cenie 395 zł
Flakon Code Parfum Giorgio Armani Code
Parfum
dla mężczyzn
3 warianty
ceny od 389 zł
Flakon Code pour Homme Giorgio Armani Code
pour Homme
wody toaletowe
męskie
2 warianty
cena od 344 zł
Stron:

Zobacz artykuły na blogu

Dolce & Gabbana Dolce & Gabbana- Królowie La Dolce Vita

Dolce&Gabbana zaprasza do świata doznań, tradycji i niepowtarzalnego stylu, który podbił serca gwiazd, aktorów i celebrytów

Lancome Idole Nectar Lancome Idole Nectar- Nowość z nutą popcornu

Przenieś się w zapachową podróż pełną kobiecej magii z nowym Idole Nectar, wyjątkowym i kuszącym zapachem, w którym słodki karmel zderza się z niesamowitą nutą popcornu

markowe zapachy Najważniejsze różnice między perfumami designerskimi (głównymi) i artystycznymi (niszowymi)

Poczuj ducha przeszłości z perfumami niszowymi, które ożywiają dawne dzieła perfumeryjne, zanim wszystko stało się uprzemysłowione i skomercjalizowane

zapachy Versace Crystal Poznaj kolekcję klejnotów Versace Crystal

Poznaj wyjątkowe zapachy Versace Crystal - połączenie stylu couture i olśniewającej osobowości, które wyrażają się w niezwykłych flakonach, dostępnych w sklepie

zapachy R JAK REFORMULACJA

Przekształcenie zapachowej historii - dowiedz się, dlaczego Twoje ulubione zapachy czasem zmieniają swój charakter i dlaczego to może być dobre dla sztuki perfumeryjnej

nuty zapachowe Boucheron Serpent Boheme Serpent Boheme – Boucheron przedstawia nowość poprzez historię miłosną

Boucheron Serpent Boheme - Zapach Miłości i Elegancji Inspirujący się Biżuterią

Riviera Poznaj ekskluzywną edycję limitowaną Les Eaux De Chanel Paris Riviera

Odkryj Lazurowe Wybrzeże w każdym powiewie - Les Eaux De Chanel Paris-Riviera!

Produkty ostatnio oglądane:

męska Antonio Banderas  woda toaletowa The Secret Antonio Banderas The Secret


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 114 zł
cena jedn. 1.14 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Hugo Boss  woda toaletowa Hugo Reversed Hugo Boss Hugo Reversed


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 219 zł
cena jedn. 1.75 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Jean Paul Gaultier  woda toaletowa Classique Jean Paul Gaultier Classique


toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 399 zł
cena jedn. 3.99 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Calvin Klein  woda perfumowana Euphoria Calvin Klein Euphoria


damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 159 zł
cena jedn. 5.3 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Versace  woda toaletowa L'Homme Versace L'Homme


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 162 zł
cena jedn. 1.62 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Prada  woda perfumowana Paradoxe Virtual Flower Prada Paradoxe Virtual Flower


damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 452 zł
cena jedn. 9.04 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Yves Saint Laurent  woda perfumowana Libre Intense Yves Saint Laurent Libre Intense


damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 349 zł
cena jedn. 11.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Hugo Boss  woda toaletowa Dark Blue Hugo Boss Dark Blue


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 173 zł
cena jedn. 2.31 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Mugler  woda toaletowa Angel Mugler Angel


toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 446 zł
cena jedn. 4.46 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska David Beckham  woda toaletowa Classic David Beckham Classic


męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 86 zł
cena jedn. 1.72 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

damska Calvin Klein  woda toaletowa Sheer Beauty Calvin Klein Sheer Beauty

toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
koszt jedn. 1.99 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Calvin Klein  woda perfumowana Truth Calvin Klein Truth

perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 118 zł
koszt jedn. 1.18 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Calvin Klein  woda toaletowa CK Free Calvin Klein CK Free

toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
koszt jedn. 1.19 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Davidoff  woda toaletowa Cool Water Sea Rose Davidoff Cool Water Sea Rose

toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 179 zł
koszt jedn. 1.79 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Roberto Cavalli  woda toaletowa Just Cavalli Her Roberto Cavalli Just Cavalli Her

toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 169 zł
koszt jedn. 2.25 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Salvatore Ferragamo  woda toaletowa Incanto Charms Salvatore Ferragamo Incanto Charms

toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 139 zł
koszt jedn. 1.39 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Valentino  woda toaletowa Uomo Born In Roma Valentino Uomo Born In Roma

męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 395 zł
koszt jedn. 3.95 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis marki:

Od momentu założenia firmy w 1975 roku przez wpływowego włoskiego projektanta mody Giorgio Armaniego popularność i długowieczność kolekcji perfum Armani dowodzi, że tradycja marki stale się rozwija. Firma była pierwotnie włoską firmą modową, specjalizującą się w produkcji wysokiej jakości, wykwintnej i trwałej odzieży damskiej i męskiej. Z biegiem czasu produkcja rozszerzyła się o kolejne linie produktowe, w tym akcesoria, okulary, kosmetyki i perfumy.

Marka oficjalnie wypuściła pierwszą partię perfum pod marką damskich szyprowych perfum o nazwie Armani, ale ta legendarna światowa marka od tego czasu stworzyła kompletną serię perfum, w tym popularne klasyczne perfumy Code, Acqua Di Gio i Diamonds. Ostatnio popularne wśród damskich perfum marki są Si i kwiatowo-owocowe Emporio Because It`s You, które zostały opracowane tak, aby idealnie uzupełniały ciepły i pikantny smak męskich perfum Stronger With You.

Acqua di Gioia to przebojowe perfumy damskie Armani, znalazły się na rynku w 2010 r. Ten kobiecy zapach lśni unoszącą się w powietrzu orzeźwiającą świeżością, przypominającą delikatną morską bryzę. Aromat jest czysty i naturalny jak woda, co znajduje odzwierciedlenie w zapierającej dech kampanii reklamowej perfum Armani. Modelka Emily DiDonata jest twarzą kampanii. W ulewnym deszczu wędruje przez opuszczony las. Na jej skórze i otaczających ją liściach dzikich roślin błyszczą krople deszczu, a ona cieszy się tym stanem, jest wręcz zrelaksowana. Lekkie melancholijne dźwięki w tle dodatkowo podkreślają zmysłowy nastrój i rzucają na widza nieodparty urok.

Do wyjątkowego zapachu Acqua di Gioia dołączyły kolejne odsłony klasycznej kompozycji, które imponują całkowicie nowym ujęciem. Acqua di Gioia Essenza jest bardziej kwiatowa i kobieca niż klasyczna. Wersja Eau Fraiche ma w sobie dużo świeżości dzięki nucie grejpfruta. Wreszcie pojawiła się odmiana pierwowzoru w postaci wody toaletowej, która nie jest tak intensywna jak wersja perfumowana. Przy takiej różnorodności każdy znajdzie pasujące do siebie perfumy Giorgio Armani.

Zapachy linii Acqua di Gioia zapewniają zmysłowy efekt świeżości

Dobrze znane zapachy z kolekcji Acqua di Gioia ożywiają zmysły jak kąpiel w chłodnej wodzie. Pierwsze z tej linii perfumy damske jest jednym z absolutnych klasyków Armani, który sprawia, że nasze serca od ponad 15 lat biją szybciej. Aromatyczno-kwiatowy zapach jest hołdem dla kobiety i siły natury. Dzięki naturalnemu i świeżemu wątkowi wplecionemu w perfumy są idealne do noszenia w lecie. Doskonałe perfumy Acqua di Gioia - czyste jak woda.

Nuta głowy złożona z wodnych akordów, wonnej mięty i cytryny otwiera perfumy Armani i nadaje zapachowi niesamowitą świeżość już od samego początku. W sercu połączenie kwiatowych nut jaśminu, piwonii i różowego pieprzu zapewnia wyjątkowy śródziemnomorski, kwiatowy dotyk. Zapach dopełniają ciepłe i zmysłowe aromaty brązowego cukru, labdanum i drewna cedrowego.

Podobnie jak w przypadku większości zapachów, również ten jest oferowany na rynku w różnych odmianach i różnych stężeniach. Charakterystyczny aromat został zinterpretowany na nowo, ale zachował swój świeży i zmysłowy charakter, ponieważ w tym tkwi sekret zapachów Acqua di Gioia.

Acqua di Gioia Essenza (2011): mięta, różowy pieprz, cytryna, jaśmin, kaszmir i drzewo cedrowe - esencja energii płynącej z kwiatów i przypraw.
Acqua di Gioia Eau Fraiche (2013): grejpfrut, ylang-ylang, cedr, jaśmin, cytryna, piżmo - z relaksującym dotykiem wodnej bryzy i zielonych liści.
Acqua di Gioia EDT (2014): cytryna, gruszka, fiołek, piwonia, jaśmin, drewno cedrowe, kaszmir - nawiązująca do przyjemnej wakacyjnej atmosfery.
Acqua di Gioia Jasmine (2015): cytryna, zielone jabłko, fiołek, jaśmin, cedr, piżmo, brązowy cukier - oddająca delikatność jaśminu wodnego.
Sun di Gioia (2016): bergamotka, frezja, plumeria, ylang-ylang, jaśmin, wanilia, irys, benzoes, ambroksan - inspirowana pozytywnymi uczuciami i słońcem. Jej flakon utrzymany jest w kolorze ciepłej słonecznej pomarańczy przypominającej zachód słońca.
Air di Gioia (2016): sól, mandarynka, neroli, piwonia, ylang-ylang, kwiat pomarańczy, paczula, cyprys, kaszmir, mech - z elementami powietrza. Kompozycja zamknięta jest w jasnoniebieskiej butelce symbolizującej jej świeży charakter.
Sky di Gioia (2016): liczi, gruszka, piwonia, róża, cedr, jeżyna, białe piżmo - to spacer pod letnim niebem. Light di Gioia (2019): bergamotka, jaśmin, gardenia, białe piżmo, nuty drzewne - obrazuje światło dzienne rozproszone promieniami słońca.

Wszystkie te perfumy są nowymi interpretacjami klasyka i uosabiają więź z naturą. Kształt flakonów nie zmienił się, tutaj kreator pozostał wierny wyglądowi pierwowzoru.

Imponujące zapachy męskie

Znana woda toaletowa jest również dostępna w wersji męskiej - Acqua di Gio Pour Homme. Świeży zapach męski, który jest w stanie zawojować świat, emanuje pasją i pewnością siebie. Połączenie tych cech zostało przedstawione w tym bajecznym zapachu, który oddaje sprawiedliwość człowiekowi we wszystkich jego aspektach. Spotykają się tutaj męskość i wrażliwa empatia, w zapachu, który umiejętnie pokazuje zarówno twardy pancerz jak i miękki rdzeń mężczyzny.

Absolutnym klasykiem wśród męskich zapachów jest Code pour Homme, znany również jako Code of Seduction - kod uwodzenia. Ten męski aromat jest doskonałym dodatkiem do damskiego odpowiednika Code Femme, utrzymującego idealną równowagę między elegancją a uwodzeniem. Świeże, korzenno-orientalne perfumy marki otwierają się nutami bergamotki i cytryny a uzupełnia je nuta cedru. W sercu dominuje kwiat drzewa oliwnego, który nadaje zapachowi niepowtarzalny śródziemnomorski akcent. W nucie bazowej woda toaletowa ujawnia swoją pełną moc uwodzenia. Szlachetne drzewa łączą nuty dymnej skóry z jasnym tytoniem.

Code pour Homme jest stworzony mężczyźnie, który swoją charyzmatyczną i pewną siebie aurą skupia na sobie wszystkie spojrzenia, gdziekolwiek się pojawi. Jego niemal magnetyczne przyciąganie nie pomija nikogo - to szczególny kod uwodzenia. Znakiem rozpoznawczym tego czarującego mężczyzny jest biała koszula i ciemny garnitur, oczywiście od Armaniego.

Do kampanii reklamowej Code pour Homme zaproszono amerykańskiego aktora Chrisa Pine'a. Otacza go wyjątkowa aura - uwodzicielska, elegancka, a jednocześnie nieco tajemnicza. Jego spojrzenie jest przenikliwe i nie można go usunąć z głowy. Oczywiście nosi klasyczny, szlachetny garnitur od G. Armani.

"Chris doskonale uosabia ducha marki dzięki swojej silnej charyzmie i naturalnej elegancji. Oprócz ogromnego talentu, wszechstronności i zdrowej dawki ironii na planie filmowym, jego nieodparty urok czyni go idealnym partnerem tego zapachu." (Giorgio Armani)

Zapachy marki lśnią dzięki stylowej prostocie

Wielką atrakcją projektanta jest zapach Code Profumo będący jeszcze bardziej uwodzicielską wersją klasyka. Wydany w postaci wody perfumowanej jest bardziej intensywny i jeszcze mocniejszy niż oryginalny zapach, a to za sprawą wyższej koncentracji składników. Inspirowany nieskazitelną elegancją smokingu łączy w sobie świeże i drzewno-aromatyczne nuty. Chris Pine został ponownie twarzą zapachów. Nuty głowy tej prostej a jakże oszałamiającej kompozycji to chrupiące zielone jabłko wraz z włoską mandarynką i rozgrzewającym kardamonem. Nuty serca reprezentowane są przez lśniący kwiat pomarańczy i lawendy przyprawiony szczyptą gałki muszkatołowej. Nuty bazy definiuje ciepły powiew fasoli tonki i bursztynu uzupełniony eleganckim chłodem skóry.

Marka wprowadziła na rynek o wiele więcej imponujących zapachów męskich, które stały się niezastąpione. Oprócz wspaniałych filarowych kompozycji dostępne są także takie aromaty jak cytrusowo-aromatyczny Eau Pour Homme, wyrafinowany Emporio for Him, urzekający Diamonds for Men, stylowa Mania pour Homme, drzewno-przyprawowy Eau D`Aromes, magiczny Eau de Nuit czy najnowsza kolekcja skierowana do młodej grupy klientów Armani Stronger With You.

W linii damskiej ważną pozycję w portfolio projektanta zajmuje woda perfumowana Code Femme. Tajemniczy aromat urzeka elegancją kwiatowych i orientalnych nut, które doskonale oddają jego kobiecą stronę. Energetyzujące, aromatyczne nuty pomarańczy i imbiru łączą się w wyjątkowy sposób z kwiatowymi akordami jaśminu i kwiatu pomarańczy. Kuszący zapach dopełnia puszysta wanilia z apetycznym miodem, a wtóruje im otulająca woń drzewa sandałowego. Całość jest uroczo prosta i zachwycająco elegancka.

Do rodziny zapachów Code Femme należą także inne odmiany. Luna z bergamotką, gruszką, kwiatem pomarańczy, wanilią i akcentem skórzanym. Turquoise, letni, kwiatowy z neroli i nutami białych drzew. Satin, kwiatowo-owocowy z elementami gourmandowymi oraz Cashmere z jaśminem, irysem, mleczkiem kokosowym, uwodzicielskim zamszem i kadzidłem. W roku 2019 ukazał się orientalno-kwiatowy Code Absolu Femme, na nowo zinterpretowany pierwowzór.

Miłość kreatora do silnych i odważnych kobiet

Armani jest jednym z najzdolniejszych najbardziej twórczych projektantów mody naszych czasów. Jego styl jest klasyczny i elegancki - uosobienie puryzmu i perfekcji. Wyraziste kroje, przylegające do ciała i stonowane kolory, takie jak biały, brązowy, szary i czarny, są jego znakiem rozpoznawczym. Wielki projektant pozostaje wierny temu stylowi do dziś. Jego kreacje są spójne i ponadczasowe i nigdy nie tracą typowej elegancji. Obecnie projektant prowadzi cztery linie produkcyjne, Jeans, Collezioni, Exchange i Emporio.

Armani jest szczególnie znany ze swoich męskich garniturów. Uwolnił niegdyś sztywne kurtki z poduszek naramiennych i wewnętrznej podszewki ponownie interpretując klasyczną kurtkę. Podobnie odmienił dopasowane marynarki i garnitury damskie, czyniąc je bardziej swobodnymi, ale w dalszym ciągu pełnymi wykwintnego szyku. Jego eleganckie suknie wieczorowe są kochane przez kobiety na całym globie.

Kreator zawsze podziwiał silne, eleganckie kobiety, które wiedzą, czego chcą i to właśnie dla tych kobiet tworzy swoją modę. Dla nich opracował też unikalny zapach Si.

"Si to mój hołd dla kobiecości dnia dzisiejszego - to nieodparte połączenie wdzięku, siły i niezależności." (Giorgio Armani)

Kompozycja pełna kontrastów, intensywna i mocna, a jednocześnie delikatna i elegancka. W ten sposób zapach ucieleśnia różne aspekty kobiety. Nuty głowy stanowi czarna porzeczka. Nuty serca zbudowane są wokół róży majowej i frezji. W bazie paczula, wanilia i szlachetne drewno nadają zapachowi głębi.

Aktorka Cate Blanchett, prywatnie przyjaźniąca się z projektantem, jest twarzą kampanii zapachu Si. Kobieta Si jest stylowa i elegancka. Jest silna, ale nie boi się okazywać emocji , ma różne aspekty, takie jak zapach. Kobieta Si ma odwagę powiedzieć tak - tak dla marzeń, wolności, uwodzenia, miłości i tak dla siebie.

Wszystkie zapachy Si w skrócie

Bogatą kolekcję zapachów Si oprócz wariantu głównego z 2013 roku tworzą różnorodne wersje. Pierwszym z nich jest Si Intense z 2014 r przynoszący eksplozję intensywnych nut czarnej porzeczki, róży i absolutu neroli, oplecionych wanilią i drzewno-balsamiczną bazą. Zmysłowa kompozycja umieszczona jest w tajemniczym czarnym flakonie. Kolejnym jest lekka i bardziej przejrzysta woda toaletowa Si Eau de Toilette z bukietem delikatnych kwiatów i paczulą, która jest obecna na rynku od 2015 r. Następny to kwiatowo-owocowy Passione (2017) musujący różowym pieprzem, gruszką i porzeczką, czule otoczony kwiatami, cedrem i wanilią, zamknięty w intensywnie czerwonym flakonie. Dalej mamy romantyczny Rose Signature (2016) na bazie tureckiej róży majowej oraz jeden z najnowszych, silny, uroczy i kobiecy Armani Si Fiori.

Kosmetyki uzupełniają gamę perfum

Oczywiście, do większości kompozycji zapachowych marki są też odpowiednie kosmetyki i produkty do pielęgnacji skóry, takie jak balsam do ciała, dezodorant lub żel pod prysznic. Męskie są też dezodoranty w sprayu i sztyfcie, żele do ciała i włosów, balsamy i wody po goleniu. Istnieją również liczne zestawy zapachowe, w których oprócz zapachów są też inne produkty uzupełniające daną linię zapachową.

Marka Armani to także szeroka gama kosmetyków do makijażu obejmująca pudry, podkłady, korektory, tusze do rzęs, kredki do oczu, eyelinery, pomadki, konturówki do ust, lakiery do paznokci i cienie do powiek.

Pierwsze zainteresowania i praca

Giorgio Armani urodził się w 1934 roku we Włoszech. Jego rodzicami byli Maria Raimondi i Ugo Armani, Włoch pochodzenia ormiańskiego pracujący jako księgowy. W okresie młodzieńczym Armaniego interesowała fotografia. Studiował na Wydziale Medycyny Uniwersytetu w Mediolanie, ale po trzech latach, w 1953 roku wyjechał i dołączył do armii. Po zakończeniu służby wojskowej w siłach zbrojnych znalazł pracę w Mediolańskim domu towarowym. Pracował tam jako dekorator ekspozycji. W roku 1957 awansował na sprzedawcę w dziale odzieży męskiej, gdzie zdobywał cenne doświadczenia. W roku 1960 przeniósł się do firmy Nino Cerruti, dla której zaprojektował kolekcję odzieży męskiej.

Przez następną dekadę na jego umiejętności był duży popyt. Kontynuował pracę w domu mody Cerutti, lecz jako wolny strzelec projektował także wzory dziesięciu innym producentom naraz. W latach 60-tych zeszłego wieku Armani spotkał Sergia Galeotti, rysownika architektury, który stanowił początek osobistego i zawodowego związku trwającego przez wiele lat. W 1973 roku Galeotti skutecznie przekonał Giorgio do otwarcia biura projektowego w Mediolanie. Następnie w 1975 roku Giorgio wraz ze swoim przyjacielem założył Giorgio Armani SpA w Mediolanie. W październiku tego samego roku przedstawił swoją pierwszą kolekcję męskie pret-a-porter na wiosnę i lato 1976 pod własnym nazwiskiem. W tym samym sezonie wyprodukował również linię odzieży kobiecej.

Powstanie marki

W 1979 roku, po założeniu Giorgio Armani Corporation, rozpoczął produkcję ubrań dla Stanów Zjednoczonych. Wkrótce firma stała się jedną z wiodących marek międzynarodowej mody i wprowadziła kilka nowych linii produkcyjnych, w tym G.A. Le Collezioni, G. Armani Underwear and Swimwear, G.Armani Emporio i G. Armani Accessories. W 1980 roku spółka podpisała umowę z ważną marką branży perfumeryjno-kosmetycznej, L` Oreal. W tym czasie powstały też perfumy Armani damskie i dwa lata później perfumy Armani męskie. Dzięki koncernowi L`Oreal zostały wprowadzone na rynek. W tym samym roku Giorgio zaprojektował kostiumy do amerykańskiego filmu "American Gigolo" co doprowadziło do długotrwałej współpracy ze światem filmu.

Rozwój i osiągnięcia

Armani zaprojektował kostiumy do ponad stu filmów, a jednym z najważniejszym był film "The Untouchables" - (Nietykalni z 1987). Powodzenie i popularność projektów kreatora jest efektem klasycznego, włoskiego stylu, który łączy możliwość nieformalnego, swobodnego wyglądu z ultra eleganckim. Ubrania projektanta pojawiły się w wielu reklamach promocyjnych z udziałem gwiazd takich jak Megan Fox, David Beckham i Richard Gere. W 2005 roku podpisał umowę z Herrera Global w sprawie budowy i obsługi co najmniej siedmiu luksusowych hoteli pod nazwą Giorgio Armani. Marka jest też odpowiedzialna za nadzorowanie wszystkich aspektów projektowania wnętrz i stylu tych hoteli. Najsłynniejszym z nich jest  Armani Hotel który został otwarty w Burj Khalifa w dniu 27 kwietnia 2010 roku. Hotel obejmuje trzydzieści dziewięć dolnych pięter wieżowca w Dubaju.

Obecnie Giorgio Armani to jedna z najsłynniejszych marek luksusowych świata. W ofercie posiada bogate kolekcje ubrań i dodatków męskich i damskich, bieliznę, zegarki, perfumy, meble, sygnowane telefony komórkowe, a także usługi hotelarskie i na specjalne zamówienia projekty wnętrz jak miało to miejsce w przypadku biura dyrektorskiego "Chelsea Football Club".