Kategoria: dla niej
Wariant opakowania: 100 ml, 30 ml, 50 ml
Typ zapachu: kwiatowy, wodny
Debiut aromatu: 2010 rok
Polecany na: dzień
Otwarcie: cytryna amalfi, mięta
Nuta serca: jaśmin, pieprz różowy, piwonia
Skład podstawy: francuskie labdanum, cedr virginia, brązowy cukier
Nos perfum: Dominique Ropion, Anne Flipo, Loc Dong
Przez bardzo długi czas perfumy były zdominowane przez obecność wody kolońskiej. Chociaż większość z nich jest dziś znacznie mniej obecna niż w przeszłości, zachowaliśmy ich nawyki zapachowe. Zarówno mężczyźni jak i kobiety lubią świeże aromaty. I właśnie w podobnym charakterze utrzymane są dwie doskonałe kompozycje Armani, Acqua Di Gioia i Acqua Di Gio Pour Homme. Wersja dla pań oddaje hołd kobiecości i naturze zabierając nas w zachwycająco orzeźwiającą i kojącą zmysły podróż.
Intrygujące i szlachetne perfumy Armani Acqua Di Gioia to synonim krystalicznej naturalności, która jest delikatna i czysta jak woda. Esencje zawarte w tym błogim zapachu przypominają dziewiczy krajobraz istniejący w idealnej harmonii z duszą człowieka. W nich odnajdziemy świeżość i urok kwiatów, dzięki czemu woda doskonale pasuje do słonecznych letnich dni. Dla wydobycia świeżości i energii zostały użyte aromaty mięty i cytryny. Kobieca strona kompozycji została podkreślona delikatnymi pąkami i kwiatami jaśminu i piwonii. Natomiast przyjemne ciepło emitowane jest z labdanum i drewna cedrowego.
Zapach utrzymany w śródziemnomorskim klimacie znajduje się na granicy lądu i morza, czerpiąc swoje źródło z serca przyrody i żywiołów. Z miejsca, w którym mieszają się deszcze i mgła morska, które czasami zalane jest słońcem. Kaskada naturalnych elementów daje naturze całą siłę, której potrzebuje. Rośliny obecne w tym autentycznym miejscu są bardziej bujne i aromatyczne. W tej wyjątkowo urodzajnej naturze zawarta jest silna i spokojna tożsamość zapewniająca idealną osmozę między ciałem, umysłem i środowiskiem. Otul się subtelną chmurką urzekającego zmysły zapachu i obudź swojego ducha. Flakon perfum jest jak kamień ukształtowany przez siły wody. Budzi skojarzenia z leniwym ruchem morskich fal i naturalnym kształtem kobiecej sylwetki.
W kampanii reklamowej kompozycji Armani wzięła udział amerykańska modelka Emily DiDonato. W reklamie Emily zmaga się z siłami natury. W ulewnym deszczu biegnie przez dżunglę i jest na łasce przytłaczającej przyrody. Tak samo potężna i imponująca jak Armani Acqua Di Gioia.
Wodno-kwiatowy zapach urzeka jasnością i radością życia. Emanuje krystaliczną czystością, zmysłowością i naturalnym pięknem. Kwiecisty zapach otula niczym ciepły welon i daje ekscytujące uczucie doskonałego szczęścia i czystej radości życia. Jego wodny aromat ze świeżymi składnikami pobudza i dodaje energii. Dyskretne nuty zapachowe i orzeźwiający charakter sprawiają, że woda jest idealnym towarzyszem we wszystkich porach roku. Pozwól się zarazić czystej pozytywnej energii płynącej z tego niesamowitego zapachu, który łączy lekkość, spontaniczność i zmysłowość i który optymalnie podkreśla osobowość każdej kobiety.
Na długo przed wejściem Gioi na rynek istniał jej męski pierwowzór. Podobnie jak jego nowa siostra jest to zapach wodny inspirowany wodą i nadmorskim krajobrazem. Obecność kolendry, mchu dębowego i piżma sprawiają, że jest bardziej pikantny i cierpki. Świeżość środowiska wodnego można znaleźć tutaj również dzięki mieszance cytrusowych nut mandarynki, limonki, pomarańczy i cytryny z kwiatowymi nutami jaśminu.
Damska woda perfumowana już w 2010 roku cieszyła się ogromną popularnością w świecie miłośników perfum. W ostatnich latach projektant wprowadził na rynek więcej interpretacji tego zapachu.
2011: Gioia Essenza. W tej kompozycji różowy pieprz dominuje w górnej nucie, jaśmin w akordzie środkowym a nutom bazy towarzyszy kaszmir. Zmodyfikowany aromat sprawia, że całość jest bardziej kwiatowa i kobieca.
2012: Gioia Eau de Parfum Satinee. W tej limitowanej edycji stworzonej na sezon letni można znaleźć wodny jaśmin i skórkę z włoskiej limonki. Składniki zapachowe są podobne do modelu kompozycji z 2010 r., oczywiście nie rezygnują z własnego charakteru. Dodanie nowych aromatów sprawia, że ta wersja wydaje się cieplejsza i bardziej zmysłowa. Zawiera lekkie połyskujące cząsteczki, które rozjaśniają opaloną latem skórę.
2013: Eau Fraiche. Dla tych, którzy bardzo lubią zapachy z tej linii, marka uruchomiła kolejny wariant w trzy lata po pojawieniu się oryginalnego zapachu. Z grejpfrutem w górnej nucie aromat jest jeszcze świeższy i lekki jak mgiełka, idealny na cieplejsze miesiące.
2014: Gioia toaletowa. Oferuje mieszankę nut cytrynowych, czarnej porzeczki, gruszki i liści fiołka w otwarciu. W sercu kompozycji lśni peonia i jaśmin otoczone aromatem cedru i drzewa kaszmirowego, wciąż dostarczając owocowo-musujących doznań olfaktorycznych. Ze względu na niższe stężenie wody toaletowej, zapach jest mniej intensywny niż woda perfumowana .
Butelka skrywająca delikatną wodę perfumowaną Giorgio Armani Acqua Di Gioia przypomina swoim kształtem zanurzony w wodzie kamień, a wieńczy ją korek w kształcie kropli wody. Niebiesko-przezroczysty kolor flakonu od razu wywołuje skojarzenia ze świeżością i lekkością. Jego zaokrąglony kształt odzwierciedla kobiecość i elegancję. Pozostałe interpretacje kompozycji zachowują tą samą formę łezki, ale różnią się kolorem.
Za kreacją zapachu stoi grupa twórców: Anne Flippo, Loc Dong i Dominique Ropion. Cała trójka kreatorów była wielokrotnie zaangażowana w tworzenie udanych kompozycji zapachowych. Z pod ręki Anne Flippo wyszły takie dzieła jak Chloe Love Story, Giorgio Armani Because It`s You, Lancome La Vie Est Belle, Jimmy Choo Mann, wydany w 2018 roku Givenchy L`Interdit oraz wiele kompozycji stworzonych dla Paco Rabanne i Yves Saint Laurenta. Dominique Ropion to twórca kompozycji Armani Code Pour Femme i Armani Mania, Calvin Klein Euphoria czy Givenchy Amarige. Loc Dong jest autorem Calvin Klein Euphoria Men, Paco Rabanne Olympea Legend czy YSL Manifesto.
Reklama tego wspaniałego aromatu jest wyjątkowa i kusząca. Ożywczy zapach został stylowo przedstawiony w zmysłowych scenach przy akompaniamencie lekkich, melancholijnych dźwięków. Emily DiDonata , która użycza swojej twarzy kampanii reklamowej, przemierza samotnie tropikalne lasy podczas deszczu. Krople wody spadające na jej ciało i rośliny doskonale odzwierciedlają zarówno zapach, jak i butelkę. Rozkoszna i pełna radości, cieszy się uczuciem świeżego deszczu na skórze. Idzie niczym niezniechęcona w swoją stronę. Cieszy się każdą chwilą i życiem w pełni, bo z wraz z Gioią czerpiesz z każdej chwili to, co najlepsze.
W reklamie wersji Eau Fraiche przed kamerą ponownie stanęła Emily DiDonata. Owinięta w liście palm, reprezentuje cechy, które składają się na zapach: lekkość i naturalne piękno. Idealnym tłem jest ponownie piękna piaszczysta plaża z zapierającym dech w piersiach wodospadem.
Kusząca esencja Giorgio Armani Acqua Di Gioia została zainspirowana karaibską wyspą Antigua, na której Armani sam często bywa. Ma na wyspie posiadłość składającą się z dwóch połączonych ze sobą willi, usytuowanych na skraju urwiska. Są one przejrzyste i eleganckie, podobnie jak jego projekty i kreacje zapachowe. Jego dwie wille, zwane Armani Villa Serene i Villa Flower świadczą o tym, że próbował połączyć swoją osobistą estetykę z wrażliwością Indii Zachodnich. Nazwa kompozycji odnosi się do zdrobnienia imienia Giorgio - Gio. Jego przyjaciele i rodzina nadal go tak nazywają.
Od 2010 roku kreator współpracuje z UNICEF. Kampania Acqua For Life ma na celu niesienie pomocy osobom, które nie mają dostępu do bezpiecznej wody pitnej. Na początku 2014 r. pięć dolarów ze sprzedaży każdej Gioi lub jej męskiego odpowiednika trafiło do organizacji. W ten sposób można zapewnić jednemu dziecku czystą wodę pitną na dwieście dni.
Projektant mody, urodzony we Włoszech w 1934 roku, tworzy imponujące kreacje ze swoimi klasycznymi wzorami, szlachetnymi materiałami i ponadczasową elegancją. To odnosi się zarówno do mody, jak i samych perfum.
Jego marka powstała w połowie lat siedemdziesiątych. Od tego czasu nastąpił jej szybki rozwój i obok kolekcji mody firma obejmuje również kosmetyki, akcesoria, artykuły wyposażenia wnętrz, hotele, a nawet książki. Przed rozpoczęciem kariery zawodowej kreator przez krótki czas studiował medycynę, ale wkrótce odkrył, że jego serce bije modą. Dzięki dodatkowej pracy w domu towarowym w Mediolanie, podczas przerwy od służby wojskowej, Armani spotkał fotografa. Jego kariera w świecie mody nabrała tempa. Wszystkie zapachy Giorgio Armani oznaczają prostą elegancję oraz wyrażają naturalne piękno i emocjonalność. Zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn projektant mody i twórca zapachów oferuje ekscytujące aromaty, które koncentrują się na elementach o charakterze purystycznego kompozycji.
Oprócz wspaniałych klasyków, takich jak Acqua di Gioia i wielu innych znanych zapachów, Armani oferuje również kosmetyki kolorowe. Zgodnie z tą linią produkty Giorgio Armani Beauty wyróżniają się elegancją i czystymi liniami jak kreacje zapachowe. Czy to cienie do powiek, podkłady, czy tusze do rzęs, produkty kosmetyczne Giorgio Armani są innowacyjne i zawsze wysokiej jakości.