Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme woda toaletowa
Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme woda toaletowa 100 ml
woda toaletowa 100 ml

PROMOCJA
Cena minimalna 321 

Cena jedn. 2.59 zł/1 ml, w tym VAT

Cena :

321 259
Giorgio Armani Acqua Di Gio pour Homme woda toaletowa 50 ml
woda toaletowa 50 ml


Cena jedn. 5.72 zł/1 ml, w tym VAT

Cena :

286
Giorgio Armani Acqua Di Gio pour Homme woda toaletowa 30 ml
woda toaletowa 30 ml


Cena jedn. 8.67 zł/1 ml, w tym VAT

Cena :

260
Giorgio Armani Acqua Di Gio pour Homme woda toaletowa 200 ml
woda toaletowa 200 ml


PROMOCJA

Cena minimalna 455 

Cena jedn. 2.13 zł/1 ml, w tym VAT

Cena :

455 425
 
Stan produktu: Nowy
Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 16 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie
PŁATNOŚCI
Pobranie
Przelew
Paynow
Cashbill
Model: dla niego
Pojemność: 100 ml, 50 ml, 30 ml, 200 ml
Rok wprowadzenia kompozycji: 1996
Wariant zapachu: aromatyczno-wodny
Okazja: dzień
Nuta głowy: pomarańcza, lima, mandarynka, jaśmin bergamotka, cytryna, neroli
Serce: cyklamen, gałka muszkatołowa, rezeda, kolendra, fiołek, frezja, nuty morskie, brzoskwinia, hiacynt, róża, jaśmin, rozmaryn calone
Akord bazy: ambra, paczula, mech dębowy, cedr, białe piżmo
 

Świeży, cytrusowy aromat z morskimi nutami. Jest wyrazem mężczyzny zmysłowego, subtelnego i eleganckiego. Miejski zapach współczesnego człowieka, który musi powrócić do swojej pierwotnej równowagi, ładując akumulatory w sercu natury. To bardzo harmonijna kompozycja, jednocześnie zmysłowa, mocna, dzika i spokojna.

Czystość i świeżość w najbardziej doskonałej formie

Te atrakcyjne perfumy Armani wprowadzone zostały na rynek ponad dwie dekady temu, w 1996 roku, już dawno zyskały tytuł klasyka. Acqua Di Gio Pour Homme to aromatyczna kompozycja stworzona przez głośnego perfumiarza Alberto Morillasa będącego autorem wielu innych, późniejszych dzieł marki takich jak Acqua Di Gio Profumo czy Armani Acqua Di Gio Absolu. Klasyczny aromat odzwierciedla wolność, jaką niosą ze sobą siły natury, wiatr i woda oraz podkreśla ścisłą więź między człowiekiem a przyrodą. Cytrusowe wonie, delikatne kwiaty i pikantne esencje przypraw tworzą jego morski charakter. Wyjątkowa kompozycja zachwyca aromatycznym, świeżym zapachem, pełnym akcentów owocowych, wodnych, korzennych, kwiatowych i zielonych.

Naturalny i przejrzysty jak woda

Górne nuty zapachowe to esencje owocowe mandarynki, pomarańczy, bergamotki i cytryny. Aby uzyskać urzekającą nutę serca, Morillas wybrał kwiaty marokańskiego jaśminu, różę, cyklamen i fiołka i połączył je z rozgrzewającymi przyprawami takimi jak rozmaryn, kolendra i gałka muszkatołowa. W ten sposób ukształtował harmonijną kompozycję roślinno-kwiatową. Wplatając do niej akord wodny, stworzył efekt przestrzeni i przejrzystości. Zakończenie zapachu zostało przedstawione w bardzo aromatycznej formie, nuty bazy reprezentowane są przez szyprowy akord mchu dębowego, ciepłą ambrę i zmysłowe piżmo. Giorgio Armani Acqua Pour Homme nie jest prowokacyjną eksplozją zapachową, ale przekonuje do siebie naturalnością i purystyczną elegancją. Flakon, w którym zamknięto perfumy, został zaprojektowany tak, aby pasował do tematu kompozycji: prosty, przejrzysty i naturalny z mlecznego szkła. Wodę toaletową uzupełnia obszerna seria pielęgnacyjna, która powstała, by zapewnić dogłębne doznania zapachowe. Należą do niej dezodorant w sztyfcie i sprayu, balsam po goleniu, żel pod prysznic i żel do ciała.

Giorgio Armani zaczynał odnosić sukcesy już w latach 70-tych. W ciągu ostatnich dziesięcioleci we współpracy z koncernem kosmetycznym L'Oreal rozpowszechnił kilka popularnych zapachów jak Emporio For Him, Code Pour Homme czy Mania.

Wolność i woda to motywy tej szlachetnej kompozycji, które zostały doskonale oddane w reklamie zapachu. Głównym aktorem kampanii reklamowej jest niemiecki model Lars Burmeister. Spot przedstawia udany pokaz przyciągania i uwodzenia w połączeniu z tematem wody poprzez doskonale zbudowane ciało modela, które pozostawia jego ślady na burzliwych wodach.

Społeczne zaangażowanie projektanta

Zapach sukcesu włoskiego projektanta mody i producenta perfum został wprowadzony na rynek w 1996 roku i nadal jest produkowany z wysokimi wynikami sprzedaży. Jest wyjątkową esencją cieszącą się niegasnącą popularnością dzięki urzekającemu połączeniu jaśminu i bergamotki z owocowymi słodko-kwaśnymi składnikami, takimi jak pomarańcza i cytryna. Kontrastowe zestawienie niuansów cyklamenu z kolendrą, brzoskwini z różą i z emanującą intensywnością nutą korzenną czyni go atrakcyjnym i niespotykanym. Oprócz mchu dębowego i cedru wykorzystuje głównie silne wpływy piżma i paczuli. To nietuzinkowy i przyciągający aromat, który podoba się nie tylko mężczyznom, ale również kobietom.

Mniej znany jest fakt, że włoski projektant z wyjątkową, rozbudowaną serią zapachów Acqua z linii damskiej i męskiej, niesie ze sobą małą wskazówkę dotyczącą jego własnego projektu społecznego. Jego zapachy można również zobaczyć na stronie internetowej tej organizacji.

Wielki projektant stworzył własną organizację o nazwie „Aqua for Life”, która dba o światowe zasoby wody i ich sprawiedliwą dystrybucję. W 2012 roku Armani przekazał nawet część zysku ze sprzedaży perfum na cele charytatywne za zakup zapachu Acqua Di Gio Pour Homme i Acqua Di Gioia. To nie wszystko. Kreator jest również zaangażowany w projekt organizacji „Green Cross International”, którego celem jest zapewnienie wszystkim dostępu do czystej wody.

Dzieło wyjątkowego perfumiarza i jego zespołu

Perfumy Armani powstały pod znakomitym okiem wielkiego perfumiarza naszych czasów Alberto Morillasa. W ostatnich dziesięcioleciach spod jego ręki wyszło wiele gwiazdorskich, bardzo cenionych kompozycji. Kreatywny Morillas stworzył orientalno-kwiatową wodę perfumowaną Kenzo Flower, kultową Carolina Herrera 212, ekscytujący Bvlgari Man In Black czy ponadczasowy Givenchy Pi.

Jednak ten najlepszy perfumiarz nie był jedynym, który pomógł Giorgio Armani, osiągnąć sukces, komponując legendę wśród zapachów. Do bezkonkurencyjnego zespołu współtworzącego perfumy należą także Annie Buzantian, nos orientalno-drzewnego zapachu Estee Lauder Sensous i stylowego Marc Jacobs Decadence oraz Annick Menardo, która opracowała Laura Biagiotti Roma Uomo i Christian Dior Hypnotic Poison.

W zespole znalazł się także wielki Jacques Cavallier twórca aromatyczno-wodnego Bvlgari Aqva Pour Homme, Armani Diamonds for Men z drzewno-korzennymi akcentami i nutą kakao, oparte na owocach i kwiatach perfumy Givenchy Hot Couture, uroczy kwiatowo-wodny Issey Miyake L`eau D`Issey dla kobiet oraz orzeźwiającą wersję dla mężczyzn, przebojowy Jean Paul Gaultier Classique, Paco Rabbane Ultraviolet czy cudowną kwiatową wodę perfumowaną Lancome Poeme.

Krótki opis marki:

barcode do produktu




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

Paynow

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł

Cashbill
884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17