Ferrari: pasja, siła i dynamizm
Ferrari NV to włoski producent samochodów sportowych z siedzibą w Maranello.
Słynna na całym świecie marka produkuje dziś nie tylko supersamochody i niesamowite samochody wyścigowe o kosmicznym designie, mocy i prędkości. Jest to marzenie wielu mężczyzn, a nawet kobiet, jednak marka produkuje nie tylko drogie samochody, ale także perfumy. Kolekcja firmy zawiera już około 10 wyjątkowych i stylowych męskich zapachów stworzonych dla odważnych mężczyzn. W asortymencie perfum z logo marki każdy mężczyzna będzie mógł znaleźć zapach odpowiadający jego upodobaniom. Celem marki jest tworzenie wysokiej jakości i niepowtarzalnych kompozycji.
WięcejPierwsze perfumy marki - Black wprowadzono na rynek w roku 1999 roku. Był to krok zupełnie innym kierunku. Kompozycja orientalna ze słodkimi nutami odniosła komercyjny sukces, gdy tylko znalazła się na półkach sklepów. Samochody marki są mało dostępne, wręcz nieosiągalne dla przeciętnego człowieka ze względów finansowych. Zapach daje właścicielowi poczucie używania towaru pochodzącego ze światowej „górnej półki" i ekskluzywnej marki.
Aby wnieść kawałek logo firmy do coraz większej liczby domów, w roku 2001 pojawił się drugi zapach, kolejny dla mężczyzn. Nazwa drzewnego zapachu to Ferrari nr 1. W roku 2003 powstał nowy zapach o eleganckich nutach wokół intensywnej paczuli z dobrze przemyślaną nazwą Ferrari Racing.
W roku 2005 zaprezentowano następne męskie perfumy Ferrari o nazwie Pasja. Butelka i zewnętrzny karton były w dobrze znanej czerwieni marki. Jej limitowana edycja z nazwą Unlimited pojawiła się tego samego roku. Słodka, pikantna i aromatyczna kompozycja Extreme trafiła na półki w roku 2006. Ponieważ poprzednia limitowana edycja okazała się sukcesem, powstał nowy zapach męski Light Essence, pierwszy w butelce, który nie jest ani czerwony, ani czarny, został wprowadzony na rynek w niebieskiej butelce z niebieskim kartonem zewnętrznym w 2007 roku. W roku 2009 firma wprowadziła na rynek samochód Scuderia Spider M16 oraz drzewny, korzenny i aromatyczny zapach Uomo.
Zapach Scuderia Ferrari pokazano w 2010 roku. Podobnie jak poprzednio perfumy towarzyszyły nowemu modelowi samochodu 458. Podczas gdy samochody marki są dostępne tylko i wyłącznie dla ludzi bardzo bogatych, zapachy marki są sprzedawane w rozsądnej cenie i zyskały dużą bazę fanów. Marka ma aktualnie w swojej bazie 37 perfum. Wprowadzane były w latach 1995 - 2017.
Kosmetyki pielęgnacyjneSeria pielęgnacyjna Ferrari oparta jest na tytułowym włoskim producencie samochodów. Ferrari założył firmę, która do dziś przekazuje luksus, dynamizm, sportowy charakter, jakość i wydajność. Aby poczuć dotyk luksusu nawet poza karoserią, firma poszerzyła swoją ofertę o akcesoria, modę, zegarki, a nawet notebooki. Od późnych lat 80. kosmetyki Ferrari są również sprzedawane na rynku międzynarodowym i znajdują dużą sprzedaż wśród konsumentów.
W przypadku perfum marki, oraz kosmetyków, olejki zapachowe pochodzą od renomowanej firmy Henkel, która zaopatruje również innych luksusowych dostawców. Każdego roku na świecie sprzedawanych jest ponad 9 000 najlepszych olejków perfumowych, dzięki którym kosmetyki z logo firmy odnoszą sukcesy od „ery Michaela Schumachera" w latach 90. Odnoszący największe sukcesy kierowca wyścigowy wszechczasów również uczestniczył przez wiele lat w promocji kolekcji męskich. Kosmetyki firmy odzwierciedlają ambicje, wytrwałość i sukces zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Szczególnie popularna jest idealna interakcja sportowych i szlachetnych elementów zapachowych, a także wysoka intensywność pielęgnacji.
Kosmetyki dla idealnego wygląduW ofercie marki znajduje się bogaty wybór wysokiej jakości kosmetyków najwyższej jakości. Wszystkie rzędy żłobków zawierają ofertę płynów po goleniu, żeli pod prysznic, dezodorantów i, oczywiście, wody toaletowej. Klasyczne kreacje zapachowe znane są jako czerwony i czarny i wyglądają zarówno sportowo, jak i luksusowo. Zapach Scuderia zachwyca ożywczymi niuansami i za każdym razem intensyfikuje ekspresję i męskość każdego użytkownika. Musującą świeżą kompozycję można również uzupełnić odpowiednim sprayem po goleniu lub dezodorantem.
Odkryj linie zapachowe i pielęgnacyjne najwyższej jakości marki i zawsze otaczaj się swoimi ulubionymi zapachami. Wszystkie produkty Ferrari charakteryzują się długotrwałą świeżością, zapierającymi dech w piersiach nutami orientalnych elementów, owoców i aromatycznych dodatków składających się z ziół. Zmysłowy, orzeźwiający i opiekuńczy - wszystkie te cechy charakteryzują wysokiej jakości zapachy i produkty ceramiczne firmy. Nasz sklep internetowy oferuje szeroką gamę markowych produktów i oferuje wyjątkowe wrażenia zakupowe. Zamów swój ulubiony zapach, odpowiednie akcesoria do pielęgnacji lub golenia i skorzystaj z szybkiej dostawy miłych opakowań i wspaniałych bezpłatnych próbek.
Historia marki Enzo Ferrari początkowo nie interesował się produkcją samochodów drogowych, kiedy założył Scuderia Ferrari w 1929 roku z siedzibą w Modenie. Firma kupowała, przygotowywała i wystawiała do sprzedaży samochody wyścigowe Alfa Romeo dla zamożnych dżentelmenów, działając jako wydział wyścigowy Alfa Romeo. W 1933 roku Alfa Romeo wycofała swój zespół wyścigowy i Scuderia Ferrari przejął ten zespół. W 1938 roku Alfa Romeo ponownie rozpoczęła swoją działalność wyścigową, tworząc Alfa Corse w Mediolanie i zatrudniła
Enzo Ferrari
na kierownika nowego wydziału wyścigów, dlatego Scuderia Ferrari została rozwiązana. Kiedy w 1947 roku rozpoczęła się produkcja pojazdów, firma zmieniła nazwę na Ferrari S.p.A.
Założycielem tej włoskiej firmy jest Enzo Ferrari, który w 1940 roku stworzył pierwszy samochód. Logo firmy był ogier na żółtym tle, ale zdecydowana większość modeli firmy jest wykonana w kolorze czerwonym. Przedsiębiorca i projektant Enzo był w stanie stworzyć niesamowite maszyny, którzy uczestniczą i wygrywają wyścigi Formuły 1, a także regularnie wygrywają mistrzostwa w projektowaniu i wyścigach. Dziś znamy firmę z największych nazwisk i sponsorów toru wyścigowego Formuły 1 oraz jako markę stylu życia oferującą samochody luksusowe. Koń w kolorze czarnym i żółte tło, czyli logo firmy zna praktycznie cały świat. Kamieniem milowym w historii firmy były zwycięstwa Grand Prix w wyścigach motorowych, udane wprowadzenie samochodów drogowych i tak zwane supersamochody.