Stron:
Ferrari Scuderia Ferrari Black woda toaletowa 125 ml Ferrari Scuderia Ferrari Black
woda toaletowa
męska
w cenie 139 zł
Ferrari Scuderia Ferrari Extreme woda toaletowa 125 ml Ferrari Scuderia Ferrari Extreme
woda toaletowa
męska
Ferrari Scuderia Ferrari Red woda toaletowa 125 ml Ferrari Scuderia Ferrari Red
woda toaletowa
męska
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

damska woda perfumowana Elizabeth Arden 5th Avenue

Elizabeth Arden 5th Avenue
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 89 zł
cena jedn. 2.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa James Bond 007

James Bond 007
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty

damska woda perfumowana Chanel No 5

Chanel No 5
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

męska woda perfumowana Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 386 zł
cena jedn. 6.43 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Christian Dior Escale a Portofino

Christian Dior Escale a Portofino
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 379 zł
cena jedn. 5.05 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Paco Rabanne Pure XS For Her

Paco Rabanne Pure XS For Her
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 416 zł
cena jedn. 5.2 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Jean Paul Gaultier Scandal Pour Homme

Jean Paul Gaultier Scandal Pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 296 zł
cena jedn. 5.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Carolina Herrera CH Sport

Carolina Herrera CH Sport
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Zobacz artykuły na blogu

gorące perfumy

Najgorętsze trendy perfumeryjne
Odkryj nasz przewodnik po najgorętszych trendach perfumeryjnych 2024 roku i wypełnij swój dzień wyjątkowym aromatem

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana- Królowie La Dolce Vita
Dolce&Gabbana zaprasza do świata doznań, tradycji i niepowtarzalnego stylu, który podbił serca gwiazd, aktorów i celebrytów

Calvin Klein CK One

Perfumy Calvin Klein, subtelne i piękne
Zanurz się w subtelnym uroku perfum Calvin Klein, autentycznych eleganckich i niezwykle prostych kompozycji, które odświeżą Twój styl i dodadzą wyjątkowego charakteru

kompozycja Lancome Idole

Perfumy Lancome Idole – historia
Idole od Lancome - zapach stworzony przez kobiety dla kobiet, inspirowany silnymi i odważnymi przywódczyniami jutra, a wszystko to w eleganckiej butelce

Paco Rabanne

Marka Paco Rabanne
Poznaj odważne perfumy, Paco Rabanne, które podbijają zmysły

Zobacz polecane produkty:

damska woda perfumowana Britney Spears Curious

Britney Spears Curious
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 79 zł
koszt jedn. 0.79 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Eternity

Calvin Klein Eternity
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 145 zł
koszt jedn. 1.45 zł/1 ml
z pod. VAT

unisex woda toaletowa Hermes Le Jardin De Monsieur Li

Hermes Le Jardin De Monsieur Li
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 306 zł
koszt jedn. 6.12 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Paco Rabanne Invictus

Paco Rabanne Invictus
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 289 zł
koszt jedn. 5.78 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Thierry Mugler Alien

Thierry Mugler Alien
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 489 zł
koszt jedn. 5.43 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Yves Saint Laurent Black Opium

Yves Saint Laurent Black Opium
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 369 zł
koszt jedn. 7.38 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Lancome Idole Aura

Lancome Idole Aura
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 268 zł
koszt jedn. 10.72 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Calvin Klein Defy

Calvin Klein Defy
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 198 zł
koszt jedn. 1.98 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Ferrari: pasja, siła i dynamizm
Ferrari NV to włoski producent samochodów sportowych z siedzibą w Maranello.

Perfumy Ferrari

Słynna na całym świecie marka produkuje dziś nie tylko supersamochody i niesamowite samochody wyścigowe o kosmicznym designie, mocy i prędkości. Jest to marzenie wielu mężczyzn, a nawet kobiet, jednak marka produkuje nie tylko drogie samochody, ale także perfumy. Kolekcja firmy zawiera już około 10 wyjątkowych i stylowych męskich zapachów stworzonych dla odważnych mężczyzn. W asortymencie perfum z logo marki każdy mężczyzna będzie mógł znaleźć zapach odpowiadający jego upodobaniom. Celem marki jest tworzenie wysokiej jakości i niepowtarzalnych kompozycji.

Więcej

Pierwsze perfumy marki - Black wprowadzono na rynek w roku 1999 roku. Był to krok zupełnie innym kierunku. Kompozycja orientalna ze słodkimi nutami odniosła komercyjny sukces, gdy tylko znalazła się na półkach sklepów. Samochody marki są mało dostępne, wręcz nieosiągalne dla przeciętnego człowieka ze względów finansowych. Zapach daje właścicielowi poczucie używania towaru pochodzącego ze światowej „górnej półki" i ekskluzywnej marki.


Aby wnieść kawałek logo firmy do coraz większej liczby domów, w roku 2001 pojawił się drugi zapach, kolejny dla mężczyzn. Nazwa drzewnego zapachu to Ferrari nr 1. W roku 2003 powstał nowy zapach o eleganckich nutach wokół intensywnej paczuli z dobrze przemyślaną nazwą Ferrari Racing.


W roku 2005 zaprezentowano następne męskie perfumy Ferrari o nazwie Pasja. Butelka i zewnętrzny karton były w dobrze znanej czerwieni marki. Jej limitowana edycja z nazwą Unlimited pojawiła się tego samego roku. Słodka, pikantna i aromatyczna kompozycja Extreme trafiła na półki w roku 2006. Ponieważ poprzednia limitowana edycja okazała się sukcesem, powstał nowy zapach męski Light Essence, pierwszy w butelce, który nie jest ani czerwony, ani czarny, został wprowadzony na rynek w niebieskiej butelce z niebieskim kartonem zewnętrznym w 2007 roku. W roku 2009 firma wprowadziła na rynek samochód Scuderia Spider M16 oraz drzewny, korzenny i aromatyczny zapach Uomo.


Zapach Scuderia Ferrari pokazano w 2010 roku. Podobnie jak poprzednio perfumy towarzyszyły nowemu modelowi samochodu 458. Podczas gdy samochody marki są dostępne tylko i wyłącznie dla ludzi bardzo bogatych, zapachy marki są sprzedawane w rozsądnej cenie i zyskały dużą bazę fanów. Marka ma aktualnie w swojej bazie 37 perfum. Wprowadzane były w latach 1995 - 2017.

Kosmetyki pielęgnacyjne

Seria pielęgnacyjna Ferrari oparta jest na tytułowym włoskim producencie samochodów. Ferrari założył firmę, która do dziś przekazuje luksus, dynamizm, sportowy charakter, jakość i wydajność. Aby poczuć dotyk luksusu nawet poza karoserią, firma poszerzyła swoją ofertę o akcesoria, modę, zegarki, a nawet notebooki. Od późnych lat 80. kosmetyki Ferrari są również sprzedawane na rynku międzynarodowym i znajdują dużą sprzedaż wśród konsumentów.


W przypadku perfum marki, oraz kosmetyków, olejki zapachowe pochodzą od renomowanej firmy Henkel, która zaopatruje również innych luksusowych dostawców. Każdego roku na świecie sprzedawanych jest ponad 9 000 najlepszych olejków perfumowych, dzięki którym kosmetyki z logo firmy odnoszą sukcesy od „ery Michaela Schumachera" w latach 90. Odnoszący największe sukcesy kierowca wyścigowy wszechczasów również uczestniczył przez wiele lat w promocji kolekcji męskich. Kosmetyki firmy odzwierciedlają ambicje, wytrwałość i sukces zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Szczególnie popularna jest idealna interakcja sportowych i szlachetnych elementów zapachowych, a także wysoka intensywność pielęgnacji.

Kosmetyki dla idealnego wyglądu

W ofercie marki znajduje się bogaty wybór wysokiej jakości kosmetyków najwyższej jakości. Wszystkie rzędy żłobków zawierają ofertę płynów po goleniu, żeli pod prysznic, dezodorantów i, oczywiście, wody toaletowej. Klasyczne kreacje zapachowe znane są jako czerwony i czarny i wyglądają zarówno sportowo, jak i luksusowo. Zapach Scuderia zachwyca ożywczymi niuansami i za każdym razem intensyfikuje ekspresję i męskość każdego użytkownika. Musującą świeżą kompozycję można również uzupełnić odpowiednim sprayem po goleniu lub dezodorantem.


Odkryj linie zapachowe i pielęgnacyjne najwyższej jakości marki i zawsze otaczaj się swoimi ulubionymi zapachami. Wszystkie produkty Ferrari charakteryzują się długotrwałą świeżością, zapierającymi dech w piersiach nutami orientalnych elementów, owoców i aromatycznych dodatków składających się z ziół. Zmysłowy, orzeźwiający i opiekuńczy - wszystkie te cechy charakteryzują wysokiej jakości zapachy i produkty ceramiczne firmy. Nasz sklep internetowy oferuje szeroką gamę markowych produktów i oferuje wyjątkowe wrażenia zakupowe. Zamów swój ulubiony zapach, odpowiednie akcesoria do pielęgnacji lub golenia i skorzystaj z szybkiej dostawy miłych opakowań i wspaniałych bezpłatnych próbek.

Historia marki

Enzo Ferrari początkowo nie interesował się produkcją samochodów drogowych, kiedy założył Scuderia Ferrari w 1929 roku z siedzibą w Modenie. Firma kupowała, przygotowywała i wystawiała do sprzedaży samochody wyścigowe Alfa Romeo dla zamożnych dżentelmenów, działając jako wydział wyścigowy Alfa Romeo. W 1933 roku Alfa Romeo wycofała swój zespół wyścigowy i Scuderia Ferrari przejął ten zespół. W 1938 roku Alfa Romeo ponownie rozpoczęła swoją działalność wyścigową, tworząc Alfa Corse w Mediolanie i zatrudniła
Enzo Ferrari
na kierownika nowego wydziału wyścigów, dlatego Scuderia Ferrari została rozwiązana. Kiedy w 1947 roku rozpoczęła się produkcja pojazdów, firma zmieniła nazwę na Ferrari S.p.A.

Rozkwit firmy

Założycielem tej włoskiej firmy jest Enzo Ferrari, który w 1940 roku stworzył pierwszy samochód. Logo firmy był ogier na żółtym tle, ale zdecydowana większość modeli firmy jest wykonana w kolorze czerwonym. Przedsiębiorca i projektant Enzo był w stanie stworzyć niesamowite maszyny, którzy uczestniczą i wygrywają wyścigi Formuły 1, a także regularnie wygrywają mistrzostwa w projektowaniu i wyścigach. Dziś znamy firmę z największych nazwisk i sponsorów toru wyścigowego Formuły 1 oraz jako markę stylu życia oferującą samochody luksusowe. Koń w kolorze czarnym i żółte tło, czyli logo firmy zna praktycznie cały świat. Kamieniem milowym w historii firmy były zwycięstwa Grand Prix w wyścigach motorowych, udane wprowadzenie samochodów drogowych i tak zwane supersamochody.