Produkty ostatnio oglądane:

damska woda perfumowana Lancome La Nuit Tresor Dentelle De Roses

Lancome La Nuit Tresor Dentelle De Roses
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Dolce & Gabbana Q By Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Q By Dolce & Gabbana
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 375 zł
cena jedn. 7.5 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Issey Miyake A Drop D'Issey

Issey Miyake A Drop D'Issey
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 197 zł
cena jedn. 6.57 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Light Di Gioia

Giorgio Armani Light Di Gioia
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 299 zł
cena jedn. 5.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Diesel Only The Brave

Diesel Only The Brave
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 298 zł
cena jedn. 2.38 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Paco Rabanne 1 Million Lucky

Paco Rabanne 1 Million Lucky
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Giorgio Armani My Way Nectar

Giorgio Armani My Way Nectar
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 292 zł
cena jedn. 9.73 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Sisley Izia

Sisley Izia
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 419 zł
cena jedn. 8.38 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

męska woda toaletowa Calvin Klein Euphoria Men

Calvin Klein Euphoria Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 183 zł
koszt jedn. 1.83 zł/1 ml
z pod. VAT

unisex woda toaletowa Calvin Klein CK Be

Calvin Klein CK Be
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 119 zł
koszt jedn. 0.6 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Guerlain Mitsouko

Guerlain Mitsouko
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Paco Rabanne XS pour Homme

Paco Rabanne XS pour Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 169 zł
koszt jedn. 1.69 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 285 zł
koszt jedn. 4.75 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Paco Rabanne Olympea Blossom

Paco Rabanne Olympea Blossom
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Burberry Hero

Burberry Hero
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 247 zł
koszt jedn. 2.47 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Estee Lauder to amerykański koncern kosmetyczny, sięgający swoimi tradycjami do lat czterdziestych dwudziestego wieku.
Założycielka firmy i zarazem pionier w kosmetyce, Estee Lauder, urodziła się jako „Josephine Esther Mentzer" 1 lipca 1908 r. W Queens w stanie Nowy Jork. Jej rodzice, imigranci z Europy Wschodniej, byli ciężko pracującymi właścicielami sklepu z narzędziami i art. metalowymi, nad którym mieszkała rodzina.


Wkrótce po wybuchu I wojny światowej wujek Laudera, chemik, który stworzył produkty do pielęgnacji skóry, zamieszkał z rodziną. Zainspirowana jego pracą, Lauder zdecydowała, że chce zostać chemikiem. Patrzyła z fascynacją, jak jej wujek tworzył kremy do skóry i wkrótce nauczyła się produkować i sprzedawać swoje produkty. To doświadczenie pomogło jej rozwinąć umiejętności w zakresie merchandisingu i marketingu już w młodym wieku.

Więcej

W wieku dwudziestu kilku lat Josephine Esther Mentzer poznała i poślubiła sprzedawcę tekstyliów Josepha Laudera i razem mieli dwóch synów, Leonarda i Ronalda. Lauder, która była oddaną kobietą, nadal korygowała i ulepszyła kremy kosmetyczne wuja, które nazwała „słoikami nadziei". Lauder była tak zaangażowana w swoje produkty, że stworzyła własne możliwości wprowadzania ich na rynek.
Tworzyła darmowe pokazy, gdzie tylko mogła, w tym w hotelach, salonach, metrze, a nawet na ulicy. Ona również osobiście odwiedzała domy swoich klientów, aby dokonywać charakteryzacji i sprzedawać kremy swoim przyjaciołom. Dzięki pracy zespołowej męża Josepha, Lauder otworzyła swój pierwszy sklep w Nowym Jorku w 1944 roku.


Po latach wytężonej pracy i reklamy produkty Laudera pojawiły się w ekskluzywnych sklepach detalicznych, takich jak Saks Fifth Avenue. Efekt ten został uzyskany dzięki rozprowadzaniu milionów bezpłatnych próbek i miniaturek produktów. Oprócz tego, w każdym firmowym salonie zatrudniona była konsultantka, u której można było zasięgnąć profesjonalnej porady. Później nadszedł czas na kampanie reklamowe w mediach i dobór modelek, które stawały się twarzami i ambasadorkami marki.
Na początku lat 50. jej produkty zyskały uznanie w wielu prestiżowych sklepach, a Lauder zyskała rozgłos dzięki swojej kreatywnej strategii promocji darmowych próbek. Jej darmowy prezent z praktyką zakupową ostatecznie stał się standardem w branży.


W nadchodzących dziesięcioleciach linia produktów Estee Lauder powiększyła się, a jej maleńka firma przekształciła się w firmę wartą wiele milionów dolarów. W 1970 roku 575 firm i redaktorów finansowych określiło Lauder jako jedną z dziesięciu wybitnych kobiet w biznesie. W 1999 r. Ponad 50% sprzedawanych w Ameryce środków upiększających to Estee Lauder.


Później w swoim życiu Estee Lauder była dość filantropijna i założyła Instytut Zarządzania i Studiów Międzynarodowych Josepha H. Laudera na Uniwersytecie Pensylwanii, aby uhonorować jej męża po jego śmierci. Brała również udział w National Cancer Care i Manhattanie League. Oprócz wielu nagród w świecie kosmetycznym i mody, Lauder otrzymał Prezydencki Medal Wolności, najwyższą cywilną nagrodę Stanów Zjednoczonych. W kwietniu 2004 r. Estee Lauder zmarła. Firmą kierują dwaj synowie założycielki Leonard i Roland. Dziś Estee Lauder to imperium oferujące kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów, kosmetyki kolorowe oraz perfumy.