Produkty ostatnio oglądane:

męska woda toaletowa Trussardi My Land

Trussardi My Land

dostępne 3 warianty
w cenie od 139 zł
cena jedn. 4.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Versace The Dreamer

Versace The Dreamer

dostępne 3 warianty
w cenie od 144 zł
cena jedn. 2.88 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

dostępne 2 warianty
w cenie od 285 zł
cena jedn. 4.75 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Carolina Herrera 212 Heroes

Carolina Herrera 212 Heroes

dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł
cena jedn. 5.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Carolina Herrera Good Girl

Carolina Herrera Good Girl

dostępne 3 warianty
w cenie od 319 zł
cena jedn. 10.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Lancome La Nuit Tresor Nude

Lancome La Nuit Tresor Nude

dostępny 1 wariant
w cenie 488 zł
cena jedn. 4.88 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Azzaro Wanted Girl Tonic

Azzaro Wanted Girl Tonic

dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
cena jedn. 2.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Lacoste Touch of Pink

Lacoste Touch of Pink

dostępne 2 warianty
w cenie od 179 zł
cena jedn. 3.58 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

nuty orientalne

Orientalne nuty w perfumach: bogate, tajemnicze i zmysłowe
Uwodzicielskie nuty orientalne – zapachy pełne enigmy i przyciągającej mocy

perfumy z nutmai owocowymi

Kochamy owocowe zapachy
Odkryj esencje pełne świeżości, radości i pozytywnego ducha, zainspirowane soczystymi owocami, które przeniosą Cię nie tylko do pięknych miejsc, ale także odważnie zaznaczą Twoją zmysłową stronę

kompozycja Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu woda perfumowana

Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu- Wykwintny i bogaty bukiet
Lancome przedstawia La Vie Est Belle Iris Absolu, nowy unikalny bukiet luksusowych i wyśmienitych aromatów, który eksploruje bogactwo irysa i celebruje piękno życia bez słów

Yves Saint Laurent perfumy męskie

Yves Saint Laurent i jego nowoczesne zapachy dla mężczyzn
Sprawdź niezwykłe zapachy od Yves Saint Laurent - francuskiej marki modowej, która od lat dostarcza odważne, nowatorskie i uniwersalne kreacje perfumowe dla mężczyzn w różnym wieku

kompozycja Lancome Idole

Perfumy Lancome Idole – historia
Idole od Lancome - Zapach, który wzmacnia twoją siłę, tak jak Zendaya reprezentuje moc i inspirację kobiet na całym świecie

Zobacz polecane produkty:

unisex woda toaletowa Calvin Klein CK Be

Calvin Klein CK Be

dostępne 2 warianty
w cenie od 119 zł
koszt jedn. 0.6 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Mercedes-Benz Woman

Mercedes-Benz Woman

dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
koszt jedn. 2.21 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Nina Ricci Premier Jour

Nina Ricci Premier Jour

dostępne 2 warianty
w cenie od 159 zł
koszt jedn. 5.3 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Britney Spears Fantasy

Britney Spears Fantasy

dostępny 1 wariant
w cenie 114 zł
koszt jedn. 1.14 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 386 zł
koszt jedn. 6.43 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo

dostępne 2 warianty
w cenie od 399 zł
koszt jedn. 5.32 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda toaletowa Versace Pour Femme Dylan Turquoise

Versace Pour Femme Dylan Turquoise

dostępne 3 warianty
w cenie od 218 zł
koszt jedn. 7.27 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Calvin Klein Defy

Calvin Klein Defy

dostępny 1 wariant
w cenie 198 zł
koszt jedn. 1.98 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Estee Lauder to amerykański koncern kosmetyczny, sięgający swoimi tradycjami do lat czterdziestych dwudziestego wieku.
Założycielka firmy i zarazem pionier w kosmetyce, Estee Lauder, urodziła się jako „Josephine Esther Mentzer" 1 lipca 1908 r. W Queens w stanie Nowy Jork. Jej rodzice, imigranci z Europy Wschodniej, byli ciężko pracującymi właścicielami sklepu z narzędziami i art. metalowymi, nad którym mieszkała rodzina.


Wkrótce po wybuchu I wojny światowej wujek Laudera, chemik, który stworzył produkty do pielęgnacji skóry, zamieszkał z rodziną. Zainspirowana jego pracą, Lauder zdecydowała, że chce zostać chemikiem. Patrzyła z fascynacją, jak jej wujek tworzył kremy do skóry i wkrótce nauczyła się produkować i sprzedawać swoje produkty. To doświadczenie pomogło jej rozwinąć umiejętności w zakresie merchandisingu i marketingu już w młodym wieku.

Więcej

W wieku dwudziestu kilku lat Josephine Esther Mentzer poznała i poślubiła sprzedawcę tekstyliów Josepha Laudera i razem mieli dwóch synów, Leonarda i Ronalda. Lauder, która była oddaną kobietą, nadal korygowała i ulepszyła kremy kosmetyczne wuja, które nazwała „słoikami nadziei". Lauder była tak zaangażowana w swoje produkty, że stworzyła własne możliwości wprowadzania ich na rynek.
Tworzyła darmowe pokazy, gdzie tylko mogła, w tym w hotelach, salonach, metrze, a nawet na ulicy. Ona również osobiście odwiedzała domy swoich klientów, aby dokonywać charakteryzacji i sprzedawać kremy swoim przyjaciołom. Dzięki pracy zespołowej męża Josepha, Lauder otworzyła swój pierwszy sklep w Nowym Jorku w 1944 roku.


Po latach wytężonej pracy i reklamy produkty Laudera pojawiły się w ekskluzywnych sklepach detalicznych, takich jak Saks Fifth Avenue. Efekt ten został uzyskany dzięki rozprowadzaniu milionów bezpłatnych próbek i miniaturek produktów. Oprócz tego, w każdym firmowym salonie zatrudniona była konsultantka, u której można było zasięgnąć profesjonalnej porady. Później nadszedł czas na kampanie reklamowe w mediach i dobór modelek, które stawały się twarzami i ambasadorkami marki.
Na początku lat 50. jej produkty zyskały uznanie w wielu prestiżowych sklepach, a Lauder zyskała rozgłos dzięki swojej kreatywnej strategii promocji darmowych próbek. Jej darmowy prezent z praktyką zakupową ostatecznie stał się standardem w branży.


W nadchodzących dziesięcioleciach linia produktów Estee Lauder powiększyła się, a jej maleńka firma przekształciła się w firmę wartą wiele milionów dolarów. W 1970 roku 575 firm i redaktorów finansowych określiło Lauder jako jedną z dziesięciu wybitnych kobiet w biznesie. W 1999 r. Ponad 50% sprzedawanych w Ameryce środków upiększających to Estee Lauder.


Później w swoim życiu Estee Lauder była dość filantropijna i założyła Instytut Zarządzania i Studiów Międzynarodowych Josepha H. Laudera na Uniwersytecie Pensylwanii, aby uhonorować jej męża po jego śmierci. Brała również udział w National Cancer Care i Manhattanie League. Oprócz wielu nagród w świecie kosmetycznym i mody, Lauder otrzymał Prezydencki Medal Wolności, najwyższą cywilną nagrodę Stanów Zjednoczonych. W kwietniu 2004 r. Estee Lauder zmarła. Firmą kierują dwaj synowie założycielki Leonard i Roland. Dziś Estee Lauder to imperium oferujące kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów, kosmetyki kolorowe oraz perfumy.