Cena :
Cena :
Rok kreacji: 2008
Rodzaj kompozycji: drzewny, przyprawowy
Wydanie: dla niego
Opakowanie: 100 ml, 50 ml, 150 ml
Proponowane dozowanie: dzień, wieczór
Otwarcie: grejpfrut, bazylia, kolendra
Akord serca: kwiat pomarańczy, imbir, kardamon
Podstawa: cedr, bursztyn, tytoń
Nos perfum: Olivier Polge
Kiedy duet projektantów stworzył The One for Men w 2008 roku, przesłanie jego twórców nie mogło być jaśniejsze. Powstał zapach dedykowany mężczyźnie Dolce & Gabbana, nowoczesnemu, zmysłowemu, kosmopolitycznemu, który dba o swój wygląd i ciało. Człowiekowi obdarzonemu wrodzoną charyzmą, który nie boi się wyrazić swojej osobowości poprzez perfumy, które nosi. Musi emanować wewnętrzną siłą determinacją, aby móc udźwignąć tak silny zapach. Niemniej jednak perfumy Dolce The One for Men pozostaje bardzo elegancką i zmysłową esencją i jest uważany za celebrytę. Wykazuje zarówno wyrafinowanie jak i zdolność do przyciągnięcia wszystkich oczu, zawsze pozostawiając po sobie mocny ślad. Prawdopodobnie dlatego szybko stał się nowoczesną ikoną męskości. Jednak pod pozorną nowoczesnością kryje się głęboka inteligencja i ponadczasowość charakterystyczna dla wiecznego klasyka.
Za tym znakomitym dziełem stoi Olivier Polge uważany za jednego z najbardziej znanych twórców na świecie. Obecnie pełni funkcję oficjalnego perfumiarza Chanel, zastępując na tym stanowisku swojego ojca Jacquesa Polge. Ceniony za profesjonalizm i wrodzone poczucie kreatywności, pozwolił wyrazić się tutaj swojej męskości.
Jego kompozycja jest w całości zbudowana na zmodernizowanym klasycznym drzewnym akordzie. Zaczyna się od świeżego i gorzkiego połączenia grejpfruta z bardziej aromatycznym bazyliowo-kolendrowym akcentem. To sprawia, że jej początek mieni się świeżością. Wtedy wszystko staje się bardziej bezczelne. Zaczyna ujawniać się aromat słodkiej pomarańczy związany z pikantnymi esencjami kardamonu i imbiru, z głębokim efektem uzależnienia. To otwiera drogę do uwodzenia. Dzieło kończy się bardziej drzewną harmonią. Jej ślad łączy drewno cedrowe, drzewo sandałowe i dymną nutę tytoniu. Wszystko osiąga pełnię kiedy baza odkrywa ciepły bursztyn z likierem, ozdobiony zmysłowością piżma.
Kampania reklamowa odzwierciedla klasę i elegancję wspaniałego aromatu. Osobą godną do jej reprezentowania jest aktor Metthew McConaughey. Dzięki uwodzicielskiemu urokowi i męskiej charyzmie ucieleśnia całego ducha D & G. Telewizyjny spot został nakręcony w czerni i bieli, podkreślając elegancję efektownej wody. Film pokazuje, jak aktor wysiada ze swojego fantazyjnego czarnego samochodu, aby dostać się do pokoju hotelowego. Za nim podążają fotografowie. Gdy zamyka za sobą drzwi, zdejmuje koszulę i uśmiecha się uwodzicielsko do kamery. W kampanii bliźniaczej wody The One dla kobiet wzięła udział seksowna aktorka Scarlett Johansson, którą widać u jego boku. Obraz wyreżyserował Martin Scorsese, który przedstawia obie postaci w czerni i bieli. Bohaterowie razem jadą ulicami Nowego Jorku czarnym kabrioletem, podróżując w czasie.
EAN (GTIN): 03423473021209
PRODUCENT
Dolce & Gabbana
Milano
10 Via Carlo Goldoni
Italy
support@dolcegabbana.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł