Rozkosznie zmysłowy i urzekający Dolce & Gabbana Devotion dla kobiet to zapach, który emanuje wyrafinowaną jakością, łącząc świeżość owoców z blaskiem kwiatów wykwintnością nut gourmand. Ponadczasowa kompozycja jest odą do wartości takich jak miłość, wdzięczność i hojność. Odzwierciedla niezachwiane oddanie marki stylowi, kunsztowi i istocie mody. W tej zapachowej kreacji włoski dom celebruje najszlachetniejsze aspekty życia, tworząc esencję pełną energii i nieodpartej pewności siebie.
Devotion to promienny, gourmandowy aromat rozpoczynający się od eksplozji kandyzowanej cytryny, przypominającej orzeźwiającą herbatę z cytryną i imbirem. Serce perfum odsłania iskrzące ciepło kwiatu pomarańczy, wnosząc odrobinę słodyczy i kwiatowego uroku. Tej jasnej i lśniącej nucie towarzyszy nieoczekiwany akcent rumu z dodatkiem panna cotta, pachnącej jak znany, pyszny włoski deser. W miarę rozwoju zapach się pogłębia wnikając w ciepłą i zmysłową bazę wypełnioną puszystą wanilią, dzięki czemu staje się jeszcze bardziej krzepiący i magiczny. Zmysłowy dotyk otulającej słodyczy przenosi zmysły w słodkie i wyrafinowane miejsce. To jak podróż przez warstwy błogich nut wyzwalająca poczucie łakomstwa i uzależnienia.
W październiku 2023 roku Katy Perry została twarzą Dolce & Gabbana Devotion, który nazywany jest też esencją miłości. Kampania, nakręcona w Positano we Włoszech, przedstawia piosenkarkę jako promienną boginię, która idealnie pasuje do jej zabawnej, kobiecej i tętniącej życiem natury oraz samego aromatu. Film kampanii reklamowej, który ukazał się w tym samym roku, przedstawia Perry śpiewającą serenadę włoskiemu rybakowi na malowniczych uliczkach Positano, ucieleśniając beztroskiego ducha letniej miłości.
Butelka wody perfumowanej Devotion została wysublimowana pieczęcią Najświętszego Serca, uniwersalnym symbolem miłości głęboko splecionym z artystycznym dziedzictwem marki. Ten niesamowity projekt stał się małym arcydziełem stylu i doskonałego rzemiosła. Zmysłowa esencja umieszczona jest w szklanym flakonie wielokrotnego użytku i ekologicznym opakowaniu wykonanym w 100% z naturalnego papieru nadającego się do recyklingu. Jego linie są proste i przejrzyste, kontrastujące z bogatym zdobieniem w kolorze złota.