Stron:
Zobacz:
18 La Lune woda toaletowa Dolce & Gabbana
18 La Lune
woda toaletowa
damska
w cenie 279 zł
3 L'Imperatrice woda toaletowa Dolce & Gabbana
3 L'Imperatrice
woda toaletowa
damska
w cenie 198 zł
by  woda toaletowa Dolce & Gabbana
by
woda toaletowa
damska
w cenie 325 zł
Dolce Floral Drops woda toaletowa Dolce & Gabbana
Dolce Floral Drops
wody toaletowe
damskie
3 warianty
ceny od 208 zł
Dolce Garden woda perfumowana Dolce & Gabbana
Dolce Garden
wody perfumowane
damskie
3 warianty
ceny od 219 zł
Dolce Peony woda perfumowana Dolce & Gabbana
Dolce Peony
woda perfumowana
damska
3 warianty
ceny od 209 zł
Dolce Rosa Excelsa woda perfumowana Dolce & Gabbana
Dolce Rosa Excelsa
woda perfumowana
damska
2 warianty
cena od 173 zł
Dolce woda perfumowana Dolce & Gabbana
Dolce
woda perfumowana
damska
4 warianty
ceny od 159 zł
K By  woda toaletowa Dolce & Gabbana
K By
woda toaletowa
2 warianty
cena od 274 zł
Light Blue Eau Intense Pour Homme woda perfumowana Dolce & Gabbana
Light Blue Eau Intense Pour Homme
woda perfumowana
męska
2 warianty
cena od 219 zł
Light Blue Eau Intense woda perfumowana Dolce & Gabbana
Light Blue Eau Intense
woda perfumowana
damska
2 warianty
cena od 233 zł
Light Blue Italian Zest Pour Homme woda toaletowa Dolce & Gabbana
Light Blue Italian Zest Pour Homme
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 196 zł
Light Blue Italian Zest woda toaletowa Dolce & Gabbana
Light Blue Italian Zest
woda toaletowa
damska
3 warianty
ceny od 178 zł
Light Blue pour Homme woda toaletowa Dolce & Gabbana
Light Blue pour Homme
woda toaletowa
męska
3 warianty
ceny od 189 zł
Light Blue Sun Pour Homme woda toaletowa Dolce & Gabbana
Light Blue Sun Pour Homme
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 249 zł
Light Blue Sun woda toaletowa Dolce & Gabbana
Light Blue Sun
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 249 zł
Stron:

Opis marki Dolce & Gabbana

Luksusowy dom Dolce & Gabbana i świat ekscytującej mody

Mało jest marek modowych, których nazwy znają nawet ci, którzy niewiele interesują się modą. Taką marką jest właśnie Dolce & Gabbana, znany włoski producent, który słynie z bogatej i zróżnicowanej oferty wśród której znajduje się odzież, bielizna, obuwie, torebki, paski okulary przeciwsłoneczne, zegarki i oczywiście perfumy. Od momentu, w którym dwóch młodych, zdolnych projektantów wspólnie postanowiło tworzyć i realizować swoje pomysły, stali się najbardziej rozpoznawalnym duetem wszechczasów.

Kreatywna współpraca i przyjaźń tych dwóch włoskich projektantów zaowocowała utworzeniem bardzo dochodowej i niesamowicie prestiżowej instytucji modowej cenionej na całym świecie. Współautorami swojego genialnego sukcesu są przyjaciele i miłośnicy kobiecego piękna Domenico Dolce i Stefano Gabbana.


Dolce&Gabbana

Bez względu na fakt czy jest to aktualny topowy model czy nie, wystarczy metka z napisem Dolce & Gabbana i produkt staje się supermodny. Marka Dolce & Gabbana jest po prostu kultowa i dzięki temu ugruntowanemu statusowi dwie gwiazdy projektantów Domenico Dolce i Stefano Gabbana żyją swoimi kreatywnymi pomysłami, które przekładają na barwne tkaniny w szerokim asortymencie struktur i wzorów. W 1982 roku doszło do kluczowego spotkania duetu kreatorów, którzy zaprojektowali wówczas wspólną kolekcję dla fabryki włókienniczej ojca Domenico.

Projektanci Domenico Dolce i Stefano Gabbana spotkali się kiedyś w Mediolanie. Domenico był z wykształcenia krawcem a Stefano grafikiem. Od tamtej pory oboje znaleźli swoje wspólne, prawdziwe powołanie i zaczęli tworzyć imperium mody. Na początku, moda Dolce & Gabbana była prezentowana w kilku ekskluzywnych sklepach. Pod koniec lat 80. do repertuaru dodano stroje kąpielowe i bieliznę. Duet Dolce & Gabbana odnosił tak wielkie sukcesy dzięki swoim projektom, że w latach 90-tych dodano linię DG Jeans, a także akcesoria, takie jak zegarki, okulary, buty, paski i torebki.

Na rynku modowym istnieją od ponad trzydziestu lat, konsekwentnie realizując swoją życiową misję wydobycia z każdej kobiety seksapilu, siły i pewności siebie. Są projektantami uwielbianymi za niezwykle zmysłowy, ultrakobiecy styl i nie ukrywają, że to kobiecy biust jest inspiracją i punktem wyjścia dla każdego projektu.

Ich wielki talent i niesamowita kreatywność pozwoliła na stworzenie trzech linii odzieżowych. Pierwsza składa się z ekskluzywnych i bardzo luksusowych projektów nadających się idealne na wielkie okazje. Druga, młodzieżowa odzwierciedla najnowsze, gorące trendy w modzie. Trzecia linia Junior skierowana jest do najmłodszych fanów, którzy zaczynają uczyć się wielkiej mody. Styl, w którym projektanci tworzą swoje kolekcje to totalny mix metafor i łączenie przeciwieństw, dla których delikatnym tłem jest kultura i klimat ukochanej Sycylii.

Na pokazach sławnej pary dzieje się zawsze wiele. Raz króluje barokowy przepych koronek lub gorsety wysadzane perełkami, a innym razem dominują zmysłowo oplatające ciała spodnie i sukienki w dzikie, zwierzęce printy. Cała moda w wydaniu Dolce & Gabbana jest zawsze i totalnie "molto sexy" tak jak tworzone przez nich perfumy, kosmetyki czy akcesoria. Do swoich kampanii reklamowych zapraszają wielkie gwiazdy, które utożsamiane są z seksapilem, zmysłowością i niewybujałym ego. Są nimi włoska aktorka Monica Bellucci ambasadorka zapachu Sicily, polska supermodelka Ania Jagodzińska reklamująca kultowe perfumy Dolce & Gabbana Light Blue, brytyjska aktorka Emilia Clarke twarz The Only One czy Kit Harington ambasador najnowszego zapachu dla panów The One Grey.

Tradycyjna i inspirowana folklorem moda Dolce & Gabbana

Ikony włoskiego stylu, takie jak Sophia Loren, Anna Magnani czy Monica Belucci, wpłynęły na zróżnicowany styl rozwoju marki Dolce & Gabbana. Być może nie wszyscy wiedzą, że moda Dolce & Gabbana - tak kolorowa, jak ją znasz - jest również inspirowana tradycyjną sycylijską odzieżą damską, która charakteryzuje się czarną koronką, frędzlami i spódnicami wieśniaczek.

Szczególnie, projektanci byli zafascynowani włoskimi filmami z lat 50., które w znacznym stopniu zainspirowały ich styl. Opierając się na tych tradycyjnych outfitach, Dolce & Gabbana w naturalny sposób rozwinęli swój własny i równie wyjątkowy, a także bardzo kobiecy i zabawny styl z wieloma kolorami i różnymi wzorami. Jest to styl, w którym projektanci wciąż dążą do wyjątkowej dbałości o szczegóły. Ich metka znana jest nie tylko z mody damskiej i męskiej. Od 1994 r. jest także rozpoznawalna wśród młodszej grupy docelowej, która jest gwarantem trendów w świecie projektowania.

Dolce & Gabbana to duet niesamowicie pracowity, aktywny na wielu płaszczyznach życia. Projektanci udzielają się charytatywnie, obecni są w świecie sportu-ubierają piłkarzy klubu AC Milan i Chelsea London, są współdesignerami luksusowych wersji Citroena C3 i C3 Pluriel.

W 2009 roku wprowadzili swoją pierwszą linię kosmetyków kolorowych, a amerykańska aktorka Scarlett Johansson stała się twarzą kampanii reklamowej zapachu The One. Dolce & Gabbana otrzymali wiele nagród za swoje perfumy. Ich obecne kompozycje to: Light Blue woda perfumowana i woda toaletowa dla kobiet wraz z corocznymi edycjami sezonowymi, wersja dla mężczyzn Light Blue Pour Homme, damska linia Dolce z odmianami Floral Drops, Rosa Excelsa, Garden i Peony, The One woda perfumowana dla kobiet, dostępna także w koncentracji EDT, The One For Men woda toaletowa dla mężczyzn oraz oryginalny i niepowtarzalny Pour Homme. W dniu 16 października 2014 r. firma ogłosiła, że Colin Farrell będzie twarzą nowego zapachu o nazwie Pour Homme Intenso woda toaletowa. Do bogatego portfolio D&G dołączyły także takie kompozycje jak The Only One woda perfumowana dla niej i The One Grey woda toaletowa dla niego.

Od 1985 roku tożsamość marki staje się coraz silniejsza, zyskuje siłę i elegancję. Niezwykła pomysłowość obu założycieli przełożyła się na ekspresję i strategię całej marki, pomagając zbudować obecną, silną pozycję. Marka Dolce & Gabbana działa w 40 krajach na całym świecie i jest reprezentowana przez setki luksusowych modowych sklepów na całym świecie. Główna siedziba mieści się w Mediolanie a jej oddziały znajdują się w Nowym Jorku, Tokio i Hong Kongu. Twarze reklamujące produkty marki obejmują największe gwiazdy showbiznesu i sportu, od Angelii Jolie po Lionela Messiego. Perfumy Dolce & Gabbana są zawsze projektowane zgodnie z liniami modowymi odnoszącymi się do produkcji odzieży i akcesoriów.

Historia marki Dolce & Gabbana

Nazwę marki tworzą nazwiska dwóch założycieli: Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Dolce urodził się w 1958 r. w Generosa na Sycylii. Gabbana przyszedł na świat w 1962 roku w Mediolanie. Domenico Dolce wiedział już we wczesnych latach swojego dzieciństwa, że będzie szukał drogi do kariery w branży modowej. Będąc sześcioletnim chłopcem, zaprojektował własne ubrania, a nawet sam je uszył.

Początkowo, kontakt dwóch założycieli Dolce & Gabbana odbył się przez telefon. Domenico Dolce złożył podanie o pracę w domu mody Gabbana. Pierwsza kolekcja duetu projektantów została zaprezentowana w 1985 roku na Milan Fashion Week i nosiła nazwę "Real Women". Zaledwie rok później Domenico i Stefano zaprezentowali na wybiegach drugą kolekcję. Wkrótce, po dużym sukcesie na pokazie mody otworzyli swój pierwszy butik.

W 1987 roku projektanci zaskoczyli wszystkich swoją własną gamą dzianin. Dwa lata później asortyment został uzupełniony o bieliznę i stroje kąpielowe. W 1990 roku firma Dolce & Gabbana wprowadziła pierwszą kolekcję męską, która w następnym roku została nawet wyróżniona nagrodą Woolmark Award jako najbardziej innowacyjna kolekcja męska.

Międzynarodowe uznanie, innowacyjny duet projektantów uzyskał, gdy pomógł światowej sławy piosenkarce Madonnie w doborze ubrań. W następstwie przyczyniło się to do produkcji, a potem premiery filmu dokumentalnego "Truth or Dare", wychwalającego pozytywy gorsetu i dopasowanej skórzanej kurtki z wytwórni Dolce & Gabbana. Obydwaj kreatorzy we współpracy z Madonną podjęli się tego zadania, tworząc w 1993 roku około 1500 kostiumów na jej międzynarodową trasę koncertową. Lata 90. charakteryzowała w twórczości marki jej coraz bardziej umacniająca się pozycja na światowym rynku mody oraz zdobycie szerokiej popularności i sławy.

Perfumy Dolce & Gabbana

Już na początku tej fazy rozwoju w 1992 roku zaprezentowano pierwszy zapach Dolce & Gabbana przeznaczony dla kobiet. Nazwano go po prostu Dolce & Gabbana woda perfumowana. Swój modowy sukces słynni designerzy postanowili kontynuować także w segmencie perfum, ponieważ ich pierwsze perfumy zostały nagrodzone przez "Perfume Academy" jako najlepszy zapach dla kobiet zaledwie rok po wprowadzeniu. Również ich męski odpowiednik Dolce & Gabbana Pour Homme woda toaletowa został uhonorowany przez akademię w 1995 jako najlepszy męski zapach roku.

Perfumy Dolce & Gabbana nigdy nie pozostają w cieniu. Mają niewątpliwą zdolność by oczarować od razu już przy pierwszym użyciu lub też zawalczyć o przychylność, jednak nie wydają się nudne ani obojętne. Ukrywają włoski temperament, są otwarte, namiętne, pewne siebie i tajemnicze. Projektanci z ogromnym talentem Domenico Dolce i Stefano Gabbana dali światu ekskluzywną markę pochodzącą od swoich nazwisk. Stworzyli charakterystyczną i niepowtarzalną linię modową o własnym stylu i nieodpartym uroku. Dolce & Gabbana to autentyczny i niekonwencjonalny luksus.

Cały czas jednak kreatorzy preferują styl klasyczny, dodając tylko akcenty najnowszych trendów. Asortyment perfum Dolce & Gabbana, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn jest niezwykle szeroki, reprezentowany przez dziesiątki dobrze skomponowanych zapachów tak by ich wybór pasował wszystkim użytkownikom. Flagowe perfumy Dolce & Gabbana Light Blue, które storzył wybitny francuski kreator Olivier Cresp stały się już klasykiem, ucieleśnieniem iskrzącej radości życia i śródziemnomorskiego stylu. W każdej kropli uroczego kwiatowo-owocowego zapachu zawarta jest namiętność lata i siła kobiecego uroku.

The One Desire od Dolce & Gabbana przywołuje tajemniczą grę światła i cienia, pokus i uwodzenia. Intymne osobiste doświadczenie, w którym każda kobieta decyduje sama, na kogo zwraca uwagę i gdzie kryją się granice instynktu i tęsknoty. To dotyczy również mężczyzn. Ten, kto oddaje swoją miłość zapachom Dolce & Gabbana, staje się nieskomplikowanym, odważnym i bez wątpienia skutecznym człowiekiem.

Kwiatowy zapach Dolce & Gabbana Dolce Rosa Excelsa

Koncepcja perfum Dolce podąża za tradycją kwiatową. Dolce Rosa Exelsa z 2016 r. doskonale wpisuje się w ten kanon. Podczas gdy poprzednie zapachy często miały białe kwiaty na pierwszym planie, perfumy te łączą śmiałość i czystość róży. Niuanse świeżych liści kwitnącego kwiatu nadają zapachowi delikatnego i uwodzicielskiego charakteru. Nuta serca jest ostatecznie zdominowana przez różnorodne niuanse aromatów różanych. Po raz pierwszy w perfumach użyto esencji afrykańskiej róży. Ekskluzywny składnik sprawia, że woda perfumowana Dolce & Gabbana Dolce Rosa Excelsa jest czymś wyjątkowym. Ten unikalny akord łączy się z wonią tureckiej róży, tworząc eksplozję zapachową. Nuta serca emanuje zapierającą dech w piersiach kobiecością. Ta unikalna kompozycja jest po prostu legendarna i wyjątkowa i wkrótce stanie się absolutnym, ponadczasowym klasykiem na rynku. Poprzez ten zapach projektanci po raz kolejny wiążą się z motywami swoich kolekcji mody, ponieważ róża jest tutaj powracającym tematem.

Nuty głowy:
Na początku w górnej nucie rozwija się zaraz po spryskaniu słodko pachnąca kombinacja witalizującego neroli i kwiatu papai. Te akordy zapachowe tworzą silną więź z pięknym kwiatowym bukietem białej lilii wodnej i białego narcyza.

Nuty serca:
Uwodzicielska nuta serca pochodzi z wyjątkowego zestawienia absolutu róży tureckiej i bardzo rzadkiej a cennej róży afrykańskiej. To połączenie nadaje perfumom niepowtarzalny aromat oraz pełen wdzięku i bogactwa charakter.

Nuty bazy:
Bardzo kobiece kwiatowe nuty serca są osadzone na ciepłej, pikantnej podstawie. Nuty bazy zawierają rozgrzewające piżmo, drewno kaszmirowe i drzewo sandałowe. Lekkie nuty drewna nadają zapachowi dyskretną, a zarazem wyrazistą zmysłowość. W tle pozostaje ziemisto-pikantna woń, która doskonale dopełnia zapach.

Dolce & Gabbana Dolce Rosa Excelsa to wyjątkowy i wspaniały zapach. W związku z tym ekskluzywna kampania reklamowa została stworzona na miarę tej pierwszej ligi. W niej mamy okazję podziwiać trzech włoskich zwycięzców Oscara. Są to reżyser Guiseppe Tornatore, kompozytor Ennio Morricone i aktorka Sophia Loren.

Reklama nie jest klasyczną reklamą telewizyjną, jak można by oczekiwać. Wręcz przeciwnie, jest to raczej emocjonalne i emblematyczne opowiadanie. Krótki film przedstawia historię nowego dzieła z sekcji Dolce & Gabbana Beauty, Dolce Rosa Excelsa, w wyjątkowym i typowo włoskim otoczeniu.

Wyjątkowa kolekcja zapachów - Dolce & Gabbana Velvet

W 2011 obydwaj projektanci wymyślili wyjątkową kolekcję perfum Velvet. Wszystkie zapachy z tej serii oparte są na bardzo osobistych wspomnieniach Domenico Dolce i Stefano Gabbany. Velvet oznacza aksamitny dotyk. Aksamit z kolei jest symbolem historii i mody. To materiał, który jest wyjątkowo miękki, wygląda szlachetnie i niepowtarzalnie. Aksamit oznacza zmysłowość, a także ręcznie wykonany, a zatem szlachetny materiał, który może przywoływać wspomnienia, podobnie jak zapachy Dolce & Gabbana Velvet.

Kolekcja Velvet zawiera dwadzieścia zapachów opartych na głębokiej analizie starożytnych esencji. Esencje te to nic innego jak pradawne tradycje włoskie. Starożytne składniki są reinterpretowane przy użyciu nowoczesnych procesów perfumerii. W efekcie nośniki zapachów są wysyłane w zmysłowej odkrywczej podróży. Tutaj mamy okazję poznać początki historii Dolce & Gabbana.

Dolce & Gabbana i złoto

Akcesoria od Dolce & Gabbana zawsze mają wyjątkowy design. Czy to torebki ze szlachetnymi i zabawnymi detalami, okulary przeciwsłoneczne z bardzo pięknymi ozdobami, czy nawet Motorola Razr V3i, wszystkie mają często jedną wspólną cechę: kolor złota.

Żółte i różowe złoto oraz stalowe elementy można znaleźć także w kolekcjach zegarków Dolce & Gabbana. Projektantom udało się wzmocnić swój wizerunek jako "luksusowej marki" dzięki pierwszej serii zegarków w segmencie akcesoriów damskich z najwyższej półki.

Stylowe zegarki charakteryzują się niepowtarzalnym designem i wysoką jakością. Kreatorzy sami je projektują z wielką dbałością o szczegóły, umiejętnie łącząc funkcjonalność z eleganckim stylem. Logo D&G oznacza kosmopolityczne podejście do życia i codzienne celebrowanie wspaniałego wyglądu. Luksus jest bardzo ważny dla Dolce & Gabbana a dla nas, potencjalnych klientów ważne jest to, że nie tylko gwiazdy filmowe mogą się nim cieszyć.

Mniej
Wybierz markę

A - E

F - L

M - Z

Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter
Samochód kuriera - przesyłka - delivery

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
19 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17