Już na początku tej fazy rozwoju w 1992 roku zaprezentowano pierwszy perfumy Dolce & Gabbana damskie. Nazwane je po prostu Dolce & Gabbana woda perfumowana. Swój modowy sukces słynni designerzy postanowili kontynuować także w segmencie perfum, ponieważ ich pierwsze zapachy zostały nagrodzone przez „Perfume Academy" jako najlepszy zapach dla kobiet zaledwie rok po wprowadzeniu. Również ich męski odpowiednik Pour Homme woda toaletowa został uhonorowany przez akademię w 1995 jako najlepszy męski zapach roku. Perfumy marki nigdy nie pozostają w cieniu. Mają niewątpliwą zdolność by oczarować od razu już przy pierwszym użyciu lub też zawalczyć o przychylność, jednak nie wydają się nudne ani obojętne. Ukrywają włoski temperament, są otwarte, namiętne, pewne siebie i tajemnicze. Projektanci z ogromnym talentem Domenico i Stefano dali światu ekskluzywną markę pochodzącą od swoich nazwisk. Stworzyli charakterystyczną i niepowtarzalną linię modową o własnym stylu i nieodpartym uroku. Dolce & Gabbana to autentyczny i niekonwencjonalny luksus. Cały czas jednak kreatorzy preferują styl klasyczny, dodając tylko akcenty najnowszych trendów. Asortyment perfum Dolce & Gabbana, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn jest niezwykle szeroki, reprezentowany przez dziesiątki dobrze skomponowanych zapachów tak by ich wybór pasował wszystkim użytkownikom. Flagowe perfumy Light Blue, które stworzył wybitny francuski kreator Olivier Cresp stały się już klasykiem, ucieleśnieniem iskrzącej radości życia i śródziemnomorskiego stylu. W każdej kropli uroczego kwiatowo-owocowego zapachu zawarta jest namiętność lata i siła kobiecego uroku. The One Desire przywołuje tajemniczą grę światła i cienia, pokus i uwodzenia. Intymne osobiste doświadczenie, w którym każda kobieta decyduje sama, na kogo zwraca uwagę i gdzie kryją się granice instynktu i tęsknoty. To dotyczy również mężczyzn. Ten, kto oddaje swoją miłość zapachom D & G, staje się nieskomplikowanym, odważnym i bez wątpienia skutecznym człowiekiem.
Kwiatowy zapach Rosa Excelsa Koncepcja perfum marki podąża za tradycją kwiatową. Dolce Rosa Exelsa z 2016 r. doskonale wpisuje się w ten kanon. Podczas gdy poprzednie zapachy często miały białe kwiaty na pierwszym planie, ta kompozycja łączy śmiałość i czystość róży. Niuanse świeżych liści kwitnącego kwiatu nadają zapachowi delikatnego i uwodzicielskiego charakteru. Nuta serca jest ostatecznie zdominowana przez różnorodne niuanse aromatów różanych. Po raz pierwszy w perfumach użyto esencji afrykańskiej róży. Ekskluzywny składnik sprawia, że woda perfumowana Dolce Rosa Excelsa jest czymś wyjątkowym. Ten unikalny akord łączy się z wonią tureckiej róży, tworząc eksplozję zapachową. Nuta serca emanuje zapierającą dech w piersiach kobiecością. Ta unikalna kompozycja jest po prostu legendarna i wyjątkowa i wkrótce stanie się absolutnym, ponadczasowym klasykiem na rynku. Poprzez ten zapach projektanci po raz kolejny wiążą się z motywami swoich kolekcji mody, ponieważ róża jest tutaj powracającym tematem. Nuty głowy:
Na początku w górnej nucie rozwija się zaraz po spryskaniu słodko pachnąca kombinacja witalizującego neroli i kwiatu papai. Te akordy zapachowe tworzą silną więź z pięknym kwiatowym bukietem białej lilii wodnej i białego narcyza. Nuty serca:
Uwodzicielska nuta serca pochodzi z wyjątkowego zestawienia absolutu róży tureckiej i bardzo rzadkiej a cennej róży afrykańskiej. To połączenie nadaje perfumom niepowtarzalny aromat oraz pełen wdzięku i bogactwa charakter. Nuty bazy:
Bardzo kobiece kwiatowe nuty serca są osadzone na ciepłej, pikantnej podstawie. Nuty bazy zawierają rozgrzewające piżmo, drewno kaszmirowe i drzewo sandałowe. Lekkie nuty drewna nadają zapachowi dyskretną, a zarazem wyrazistą zmysłowość. W tle pozostaje ziemisto-pikantna woń, która doskonale dopełnia zapach. Kompozycja perfum Dolce Rosa Excelsa to wyjątkowy i wspaniały zapach. W związku z tym ekskluzywna kampania reklamowa została stworzona na miarę tej pierwszej ligi. W niej mamy okazję podziwiać trzech włoskich zwycięzców Oscara. Są to reżyser Guiseppe Tornatore, kompozytor Ennio Morricone i aktorka Sophia Loren. Reklama nie jest klasyczną reklamą telewizyjną, jak można by oczekiwać. Wręcz przeciwnie, jest to raczej emocjonalne i emblematyczne opowiadanie. Krótki film przedstawia historię nowego dzieła z sekcji Dolce & Gabbana Beauty, Dolce Rosa Excelsa, w wyjątkowym i typowo włoskim otoczeniu.
W 2011 obydwaj projektanci wymyślili wyjątkową kolekcję perfum Velvet. Wszystkie zapachy z tej serii oparte są na bardzo osobistych wspomnieniach Domenico i Stefano. Velvet oznacza aksamitny dotyk. Aksamit z kolei jest symbolem historii i mody. To materiał, który jest wyjątkowo miękki, wygląda szlachetnie i niepowtarzalnie. Aksamit oznacza zmysłowość, a także ręcznie wykonany, a zatem szlachetny materiał, który może przywoływać wspomnienia, podobnie jak zapach D&G Velvet. Kolekcja Velvet zawiera dwadzieścia zapachów opartych na głębokiej analizie starożytnych esencji. Esencje te to nic innego jak pradawne tradycje włoskie. Starożytne składniki są reinterpretowane przy użyciu nowoczesnych procesów perfumerii. W efekcie nośniki zapachów są wysyłane w zmysłowej odkrywczej podróży. Tutaj mamy okazję poznać początki historii marki.
Luksusowy dom Dolce & Gabbana i świat ekscytującej modyKreatywna współpraca i przyjaźń tych dwóch włoskich projektantów zaowocowała utworzeniem bardzo dochodowej i niesamowicie prestiżowej instytucji modowej cenionej na całym świecie. Współautorami swojego genialnego sukcesu są przyjaciele i miłośnicy kobiecego piękna Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Bez względu na fakt czy jest to aktualny topowy model czy nie, wystarczy metka z napisem Dolce & Gabbana i produkt staje się supermodny. Marka Dolce & Gabbana jest po prostu kultowa i dzięki temu ugruntowanemu statusowi dwie gwiazdy projektantów Domenico Dolce i Stefano Gabbana żyją swoimi kreatywnymi pomysłami, które przekładają na barwne tkaniny w szerokim asortymencie struktur i wzorów. W 1982 roku doszło do kluczowego spotkania duetu kreatorów, którzy zaprojektowali wówczas wspólną kolekcję dla fabryki włókienniczej ojca Domenico. Projektanci Domenico Dolce i Stefano Gabbana spotkali się kiedyś w Mediolanie. Domenico był z wykształcenia krawcem a Stefano grafikiem. Od tamtej pory oboje znaleźli swoje wspólne, prawdziwe powołanie i zaczęli tworzyć imperium mody. Na początku, moda marki była prezentowana w kilku ekskluzywnych sklepach. Pod koniec lat 80. do repertuaru dodano stroje kąpielowe i bieliznę. Duet odnosił tak wielkie sukcesy dzięki swoim projektom, że w latach 90-tych dodano linię DG Jeans, a także akcesoria, takie jak zegarki, okulary, buty, paski i torebki. Na rynku modowym istnieją od ponad trzydziestu lat, konsekwentnie realizując swoją życiową misję wydobycia z każdej kobiety seksapilu, siły i pewności siebie. Są projektantami uwielbianymi za niezwykle zmysłowy, ultrakobiecy styl i nie ukrywają, że to kobiecy biust jest inspiracją i punktem wyjścia dla każdego projektu. Ich wielki talent i niesamowita kreatywność pozwoliła na stworzenie trzech linii odzieżowych. Pierwsza składa się z ekskluzywnych i bardzo luksusowych projektów nadających się idealne na wielkie okazje. Druga, młodzieżowa odzwierciedla najnowsze, gorące trendy w modzie. Trzecia linia Junior skierowana jest do najmłodszych fanów, którzy zaczynają uczyć się wielkiej mody. Styl, w którym projektanci tworzą swoje kolekcje to totalny mix metafor i łączenie przeciwieństw, dla których delikatnym tłem jest kultura i klimat ukochanej Sycylii. Na pokazach sławnej pary dzieje się zawsze wiele. Raz króluje barokowy przepych koronek lub gorsety wysadzane perełkami, a innym razem dominują zmysłowo oplatające ciała spodnie i sukienki w dzikie, zwierzęce printy. Cała moda w wydaniu Dolce & Gabbana jest zawsze i totalnie „molto sexy" tak jak tworzone przez nich perfumy, kosmetyki czy akcesoria. Do swoich kampanii reklamowych zapraszają wielkie gwiazdy, które utożsamiane są z seksapilem, zmysłowością i niewybujałym ego. Są nimi włoska aktorka Monica Bellucci ambasadorka zapachu Sicily, polska supermodelka Ania Jagodzińska reklamująca kultowe zapachy Dolce & Gabbana Light Blue, brytyjska aktorka Emilia Clarke twarz The Only One czy Kit Harington ambasador najnowszego zapachu dla panów The One Grey.
Tradycyjna i inspirowana folklorem moda markiIkony włoskiego stylu, takie jak Sophia Loren, Anna Magnani czy Monica Belucci, wpłynęły na zróżnicowany styl rozwoju marki Dolce & Gabbana. Być może nie wszyscy wiedzą, że moda D & G - tak kolorowa, jak ją znasz - jest również inspirowana tradycyjną sycylijską odzieżą damską, która charakteryzuje się czarną koronką, frędzlami i spódnicami wieśniaczek. Szczególnie, projektanci byli zafascynowani włoskimi filmami z lat 50., które w znacznym stopniu zainspirowały ich styl. Opierając się na tych tradycyjnych outfitach, Dolce & Gabbana w naturalny sposób rozwinęli swój własny i równie wyjątkowy, a także bardzo kobiecy i zabawny styl z wieloma kolorami i różnymi wzorami. Jest to styl, w którym projektanci wciąż dążą do wyjątkowej dbałości o szczegóły. Ich metka znana jest nie tylko z mody damskiej i męskiej. Od 1994 r. jest także rozpoznawalna wśród młodszej grupy docelowej, która jest gwarantem trendów w świecie projektowania. Dolce & Gabbana to duet niesamowicie pracowity, aktywny na wielu płaszczyznach życia. Projektanci udzielają się charytatywnie, obecni są w świecie sportu-ubierają piłkarzy klubu AC Milan i Chelsea London, są współdesignerami luksusowych wersji Citroena C3 i C3 Pluriel. W 2009 roku wprowadzili swoją pierwszą linię kosmetyków kolorowych, a amerykańska aktorka Scarlett Johansson stała się twarzą kampanii reklamowej zapachu The One. D & G otrzymali wiele nagród za swoje perfumy. Ich obecne kompozycje to: Light Blue woda perfumowana i woda toaletowa dla kobiet wraz z corocznymi edycjami sezonowymi, wersja dla mężczyzn Light Blue Pour Homme, damska linia Dolce z odmianami Floral Drops, Rosa Excelsa, Garden i Peony, The One woda perfumowana dla kobiet, dostępna także w koncentracji EDT, The One For Men woda toaletowa dla mężczyzn oraz oryginalny i niepowtarzalny Pour Homme. W dniu 16 października 2014 r. firma ogłosiła, że Colin Farrell będzie twarzą nowego zapachu o nazwie Pour Homme Intenso woda toaletowa. Do bogatego portfolio D&G dołączyły także takie kompozycje jak The Only One woda perfumowana dla niej i The One Grey woda toaletowa dla niego. Od 1985 roku tożsamość marki staje się coraz silniejsza, zyskuje siłę i elegancję. Niezwykła pomysłowość obu założycieli przełożyła się na ekspresję i strategię całej marki, pomagając zbudować obecną, silną pozycję. Marka Dolce & Gabbana działa w 40 krajach na całym świecie i jest reprezentowana przez setki luksusowych modowych sklepów na całym świecie. Główna siedziba mieści się w Mediolanie a jej oddziały znajdują się w Nowym Jorku, Tokio i Hong Kongu. Twarze reklamujące produkty marki obejmują największe gwiazdy showbiznesu i sportu, od Angelii Jolie po Lionela Messiego. Kompozycje zapachowe Dolce & Gabbana są zawsze projektowane zgodnie z liniami modowymi odnoszącymi się do produkcji odzieży i akcesoriów.
Historia markiNazwę marki tworzą nazwiska dwóch założycieli: Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Dolce urodził się w 1958 r. w Generosa na Sycylii. Gabbana przyszedł na świat w 1962 roku w Mediolanie. Domenico wiedział już we wczesnych latach swojego dzieciństwa, że będzie szukał drogi do kariery w branży modowej. Będąc sześcioletnim chłopcem, zaprojektował własne ubrania, a nawet sam je uszył. Początkowo, kontakt dwóch założycieli firmy odbył się przez telefon. Domenico Dolce złożył podanie o pracę w domu mody Gabbana. Pierwsza kolekcja duetu projektantów została zaprezentowana w 1985 roku na Milan Fashion Week i nosiła nazwę „Real Women". Zaledwie rok później Domenico i Stefano zaprezentowali na wybiegach drugą kolekcję. Wkrótce, po dużym sukcesie na pokazie mody otworzyli swój pierwszy butik. W 1987 roku projektanci zaskoczyli wszystkich swoją własną gamą dzianin. Dwa lata później asortyment został uzupełniony o bieliznę i stroje kąpielowe. W 1990 roku firma Dolce & Gabbana wprowadziła pierwszą kolekcję męską, która w następnym roku została nawet wyróżniona nagrodą Woolmark Award jako najbardziej innowacyjna kolekcja męska. Międzynarodowe uznanie, innowacyjny duet projektantów uzyskał, gdy pomógł światowej sławy piosenkarce Madonnie w doborze ubrań. W następstwie przyczyniło się to do produkcji, a potem premiery filmu dokumentalnego „Truth or Dare", wychwalającego pozytywy gorsetu i dopasowanej skórzanej kurtki z wytwórni D & G. Obydwaj kreatorzy we współpracy z Madonną podjęli się tego zadania, tworząc w 1993 roku około 1500 kostiumów na jej międzynarodową trasę koncertową. Lata 90. charakteryzowała w twórczości marki jej coraz bardziej umacniająca się pozycja na światowym rynku mody oraz zdobycie szerokiej popularności i sławy.
D&G i złotoAkcesoria od D & G zawsze mają wyjątkowy design. Czy to torebki ze szlachetnymi i zabawnymi detalami, okulary przeciwsłoneczne z bardzo pięknymi ozdobami, czy nawet Motorola Razr V3i, wszystkie mają często jedną wspólną cechę: kolor złota. Żółte i różowe złoto oraz stalowe elementy można znaleźć także w kolekcjach zegarków Dolce & Gabbana. Projektantom udało się wzmocnić swój wizerunek jako „luksusowej marki" dzięki pierwszej serii zegarków w segmencie akcesoriów damskich z najwyższej półki. Stylowe zegarki charakteryzują się niepowtarzalnym designem i wysoką jakością. Kreatorzy sami je projektują z wielką dbałością o szczegóły, umiejętnie łącząc funkcjonalność z eleganckim stylem. Logo D&G oznacza kosmopolityczne podejście do życia i codzienne celebrowanie wspaniałego wyglądu. Luksus jest bardzo ważny dla D & G a dla nas, potencjalnych klientów ważne jest to, że nie tylko gwiazdy filmowe mogą się nim cieszyć.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł