Pierwsze nuty w niesamowitym aromatycznym koktajlu to schłodzona wódka, podkreślająca jej prowokacyjność i oryginalność oraz sok z czerwonej pomarańczy, świeży i orzeźwiający. Liście pomidorów zanurzone są w atmosferze harmonii z naturą. Oszałamiające nuty otwarcia dają natychmiastowe poczucie przyjemności dzięki niezrównanemu brzmieniu, szlachetnemu i naturalnemu. Kwiatowe serce kompozycji to uroczy bukiet ułożony z żonkila, lilii wodnej i orchidei, dodający delikatnej słodyczy i uspokajającej głębi. Niezwykła kobiecość i piękno zachowane są w uroczym pióropuszu z delikatnie wyrafinowanymi echami tulipana i brzozy, co sprawia, że zapach jest niezastąpionym dodatkiem na wiosenne i letnie dni. DKNY Women to niezrównana zmysłowość, pełna doskonałej harmonii i wszechogarniającej miłości. Woda perfumowana DKNY Stories to soczysty, odważny i uwodzicielski zapach z jasnymi, orzeźwiającymi egzotycznymi nutami. Będzie pasować zarówno romantycznej damie, jak i kobiecie żądnej przygód. Doskonała kompozycja w sposób pozytywny podkreśli Twój wizerunek i zagwarantuje, że zostaniesz zauważona. Kobiecy zapach należy do rodziny orientalnych kwiatowców z drzewnymi elementami. Kompozycja zaczyna w otwarciu brzmieć słodkimi i tropikalnymi nutami egzotycznej gujawy. Aromatyczne serce tworzą pachnące słodkie irysy, kwiatowo-miodowe odcienie jaśminu i zmysłowe delikatne akcenty białej herbaty. Szlachetne białe drzewo sandałowe nadaje tej kompozycji ciepłego wyrazu kształtując, rozgrzewający i oszałamiający, długotrwały zapach. Kobieta ubrana w perfumy Donna Karan jest przebojowa, różnorodna i kreatywna. Żyje własnym rytmem i nigdy nie ogląda się wstecz. Na płaszczyźnie zawodowej jak i osobistej odnosi sukcesy, potrafiąc przy tym zorganizować czas dla siebie, rodziny czy znajomych. Ma w sobie wystarczająco dużo energii i siły by sprostać wyzwaniom codziennego dnia. Znajduje czas na medytację, jogging czy poranną kawę. Jest zawsze aktywna i otwarta na energię generowaną przez wielką metropolię. Kompozycje perfum DKNY powstają we współpracy z tak znanymi perfumiarzami jak Rodrigo Flores, Alberto Morillas, Harry Fremont, Trudy Loren, Anna Flipo, Maurice Rusel, Pierre Negrin czy Yves Kassar.
Filozofia i rytmy Nowego JorkuDKNY jest żywym wyrazem bohaterki wielkiego miasta, dla której jego eklektyczna, dynamiczna energia stała się rodzimym elementem. Ten wyjątkowy obraz stworzony przez Donnę Karan wymagał odpowiedniej oprawy. Na jego potrzeby powstały ciekawe flakony, perełki modnego designu, jak buteleczki w kształcie uroczych jabłek czy strzelistych wież przypominających słynne drapacze chmur. W 1992 roku ogłoszono wydanie wody perfumowanej Donna Karan. Ale to Cahmere Mist, wprowadzona 2 lata później, stała się bestsellerem. Butelkę opracował mąż Donny - rzeźbiarz Stefan Weiss. Zgodnie z ogólną ideą gładkie linie oddają uwodzicielskie wygięcie damskich pleców. Od tamtej pory każda kobieta chciała być właścicielką tych zjawiskowych, mocnych perfum z kwiatowymi akcentami, które hipnotyzowały dźwiękiem egzotycznej orchidei, lilii, bursztynu i wanilii. Bogate portfolio projektantki wciąż jest uzupełniane o kolejne propozycje, do których można zaliczyć nieustannie ewoluującą linię zapachów Be Belicious czy flagową esencję Nectar Love. Marka DKNY obecna na rynku perfum od 1989 roku wypuściła dotychczas ponad 160 zapachów.
Początki kariery i firmy DKNYMarka Donna Karan New York (DKNY) została założona przez Donnę w roku 1984. Karan urodziła się tuż po drugiej wojnie światowej w 1948 roku w dzielnicy Queens w Nowym Jorku. Matka była modelką i pracowała także w salonie projektanta Chestera Weinberga. Jej ojciec był krawcem. Zmarł, gdy Donna miała trzy lata. Karan i jej starsza siostra Gail zostały wychowane przez matkę w Woodmere w regionie Five Towns w hrabstwie Nassau. Jako młoda dziewczyna ukończyła studia Hewlett High School w 1966 r., a następnie kontynuowała edukację w Parsons School of Design. Kariera założycielki rozpoczęła się w odległym 1968 roku. Pod kierownictwem wybitnej projektantki i właścicielki domu mody Anny Klein, przyszła Królowa Siódmej Alei, doskonaliła swoje umiejętności twórcze. Tam rozpoczęła karierę jako asystentki samej Klein w późnych latach 60-tych. Trzy lata później awansowała na samodzielnego projektanta. Jako asystentka Anny Klein, Karan brała udział w prestiżowym pokazie Versailles Fashion Show w listopadzie 1973 roku. Kiedy Klein wkrótce zmarła, w 1974 roku nowym właścicielem firmy stał się Takihyo Corporation of Japan. Karan wraz ze swoim byłym kolegą z klasy i przyjacielem Louisem Dell’Ollio, została głównym projektantem domu. W 1984 roku opuściła firmę i otworzyła własny dom DKNY, którego motto brzmiało: "projektować nowoczesne ubrania dla współczesnych ludzi". W tym samym roku na stałe weszła do historii światowej mody, produkując kolekcje dla kobiet i mężczyzn. Jej rewolucyjna koncepcja opiera się na siedmiu prostych rzeczach dotyczących pełnej garderoby, które są odpowiednie dla każdego ubioru w dni powszednie i weekendy, od sezonu do sezonu.
Proste kompozycje dla ciałaKaran stała się znana ze swojej linii modowej „Essentials”, oferującej siedem prostych kompozycji skupionych wokół ciała, które mogły być ze sobą dowolnie mieszane i następnie zestawiane. Stworzyła w pełni zintegrowaną garderobę na swoją pierwszą kolekcję w 1985 roku. Donna zawsze nalegała, aby projektować ubrania jak sukienki z jerseyu i zakładać do nich nieprzezroczyste rajstopy z Lycry, które nosiła sama.
DKNY to hołd Donny dla metropolii jaką jest Nowy JorkNazywana królową Nowego Jorku, każdą swoją kolekcją składa hołd tej metropolii. Za cel stawia sobie, by ubrania były wygodne i luksusowe, ale i ultra kobiece. Jej znakiem firmowym stał się czarny kaszmir i fasony miękko otulające sylwetkę. Stała się najbardziej rozpoznawalną przedstawicielką Ready to Wear DKNY. Przywróciła na wybiegach białą koszulę i wprowadziła zasadę zakładającą, że kobieta potrzebuje siedmiu podstawowych, uniwersalnych elementów ubrań, by wyglądać dobrze od rana do wieczora. Rozwiązania projektowe domu łączą w sobie esencję kobiety i jej role. Sama projektantka lubi powtarzać, że w procesie tworzenia wyraża sobie kim jest - żoną, matką, kobietą biznesu, projektantem, artystą, jak każdy z nas i odczuwa swoje znaczenie w procesie pracy, czując się kobietą. Dokładnie tak było na początku i do dziś pozostaje aktualna obietnica domu mody DKNY. Podkreśla kobiecość, elegancję i prostotę, pragnienie połączenia piękna i praktyczności w jedną całość, by jednocześnie stworzyć arcydzieło. W odkryciu swojego wewnętrznego świata, w pokazaniu go innym, pomagają perfumy legendarnej marki. Odzwierciedlają kobiecą siłę, zdradzają pewność siebie, swoje możliwości a także motywują do działania.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł