Linia zapachowa: dla mężczyzn
Wariant opakowania: 100 ml, 50 ml
Data inauguracji: 2011, 2020
Struktura esencji: drzewna, piżmowa
Polecane noszenie: na dzień, wieczór
Nuta głowy: lawenda, różowy pieprz, bergamotka, elemi
Akord serca: paczula, cedr atlaski, drewno kaszmirowe
Linia głębi: wetyweria, iso e super, białe piżmo
Nos perfum: Francois Demachy
Dior Homme, wyjątkowy aromat, który łączy tradycję z nowoczesnością, wpisując się tym samym w ducha domu, noszącego jego imię. Nuta irysa uważana jest za rzadki akcent w męskim zapachu i jest dostępna jako precyzyjna, minimalistyczna formuła. Rezultatem jest pudrowa, drzewno-kwiatowa woń, luksusowa i zdecydowanie męska: nowa klasyczna generacja zapachów.
Dom Dior zawsze opowiadał się za rewolucją, kreatywnością i propagującymi pomysłami. Z tej atmosfery twórczej mocy i śmiałości wyłonił się Dior Homme - męski aromat z irysową sygnaturą, który przyniósł zaskoczenie i zrewolucjonizował świat męskich perfum. Zapach pełen odwagi, pasji i elegancji. Wyrzucił wszystkie konwencje za burtę i stworzył nowy rodzaj męskości.
Nowoczesna kompozycja wyróżnia się męskim, kwiatowym charakterem i złożonym blaskiem. Zapach, który nadaje nowy wymiar męskim aromatom, funkcjonujący między piękną, szlachetną nutą irysa a męskim akordem drewna. Francois Demachy, kreator perfum w domu Diora opisuje swój zapach w następujący sposób:
Fakt, że ta kompozycja jest inna, można zauważyć od razu: pociągająca, odważna, ze skandalicznie seksownym akordem irysa. Jego absolut jest jednym z najcenniejszych i najbardziej ekskluzywnych surowców w perfumerii a uzyskuje się go nie z kwiatów tylko z kłączy. Aromat jest niezwykle skomplikowany i wymagający: bywa na przemian lekko puszysty, kwiatowy i drzewny. Wyjątkowa nuta, która zostanie zapamiętana.
Towarzyszy mu tęczowy akord kardamonu i lawendy, który wnosi do wody toaletowej pikantne akcenty. Kompozycję otacza zmysłowa baza złożona z drzewnej wetywerii i paczuli. Głębi i męskiej elegancji nadaje całości ekskluzywna skóra.
Podobnie jak sama kompozycja, butelka bawi się dwoistością męskości i wyrafinowania. Charakteryzuje się wyraźnymi, prostymi liniami i typową męską sylwetką. Płyn w kolorze bursztynu wypełnia szklany prostopadłościan o grubym dnie, odnoszący się do jego zmysłowej esencji w środku. Czarna tuba atomizera wewnątrz butelki wyróżnia się na tle jasnobursztynowej cieczy i tworzy uroczy kontrast.
Od 2013 roku Pattinson jest twarzą reklamującą perfumy Dior. Młody Brytyjczyk znany jest głównie z sagi o wampirach „Zmierzch”. Utalentowany i inteligentny aktor jest czymś więcej niż idolem nastolatków, co udowodnił w wielu niezależnych filmach, a także w kampanii zamachu Dior.
To nie tylko jego wygląd sprawia, że jest idealnym mężczyzną dla tej eleganckiej kompozycji. Raczej to jego obecność, jego ogromny talent przed kamerą i jego tajemniczy urok sprawiają, że jest idealnym wyborem dla kampanii. Pattinson w niesamowity sposób potrafi bez wysiłku i determinacji przekazać swoją mroczną, uwodzicielską moc i autentyczność. Jest naturalnym idolem bez stosowania jakichkolwiek wybiegów, kimś, kto zawsze kroczy nowymi ścieżkami artystycznymi i sieje, tajemniczą, niemal zbuntowaną aurę. Spotkanie aktora i kultowego domu było zatem prawie nieuniknione.
„Myślę, że człowiek Dior Homme jest trochę szalony. Robi, co chce, jest wolną duszą, niczego się nie boi”.
(Robert Pattison)
Przed kamerą Romaina Gavrasa Pattinson staje się mężczyzną Dior Homme: dzikim, nieokiełznanym dandysem, który może żyć tysiącem wcieleń. Jego wolność nie zna granic. Zabiera najpiękniejszą kobietę, graną przez modelkę Camille Rowe, i prowadzi ją przez dźwięki piosenki „Whole Lotta Love” Led Zeppelin, ku dynamicznemu życiu bez sztywnych reguł.
Klip reklamowy prezentuje scenę utrzymaną w jasnej, czarno-białej estetyce. Kamera rejestruje energię kochanków. Ze swoją beztroską młodością mijają straszą, smutną publiczność, skaczą w ubraniach do basenu, wsiadają do luksusowego kabrioletu i jadą wzdłuż plaży. Rezultatem jest nowoczesny film z eleganckimi ujęciami. Zdjęcia pewnego siebie mężczyzny z tysiącem żyć.
Za kamerą stanął także Romain Gavras, prawdziwy wirtuoz, któremu udało się połączyć wybuchowość i poezję. Gavras zrewolucjonizował świat klipów muzycznych i zszokował publiczność agresywnymi obrazami. Enfant Terrible, który fascynuje i podnieca swoimi pracami. Jego podróże do świata luksusu i reklamy tylko potwierdzają jego talent. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialni są Gavras Dylan Thomas oraz Antonioni i James Dean: twardzi faceci, których otacza aura buntu i upojenie wolnością. Fotograf Nan Goldin podczas kampanii prasowej spotkał się z mężczyzną Dior. Podążając za nim i jego zapachem uchwycił nieodpartą aurę aktora w płonącym portrecie: buntownik z dzikim uwielbieniem.
Luksusowa marka stworzyła wyrafinowaną i nieodpartą rodzinę zapachową przeznaczoną dla eleganckich i żyjących świadomie odbiorców. Każda kompozycja ma charakterystyczną sygnaturę Diora, przekonując równocześnie indywidualnym charakterem. Czasami lśniąco świeży, czasem niezwykle zmysłowy - tak zmieniający się jest Dior Homme.
Pierwsza z linii woda toaletowa pojawiła się już w 2005 roku, stając się prawdziwym klasykiem. Wraz z upływem czasu nie straciła jednak nic ze swojej nowoczesnej elegancji. Kompozycja z męsko ujętą nutą irysa i mocnymi akordami drzewnymi emanuje seksapilem i niedopowiedzeniem - podobnie jak garnitur szyty na miarę.
Ta wersja otrzymała koncentrację wody perfumowanej o potężnym, bogatym bukiecie. Imponujący i charakterystyczny aromat irysa został wzbogacony piżmem ambrette, soczystym owocem gruszki i drzewem cedrowym. Całość tworzy zmysłowy zapach o nieodpartej atrakcji.
WięcejEnergiczny zapach, który łączy cytrusową świeżość z drzewnymi akordami. Sycylijskie limonki i imbir ujawniają tutaj zupełnie nową stronę akordu irysa. Nieformalna i dynamiczna kompozycja jest oddechem wolności wyrażającym nieskrępowaną spontaniczność i naturalny luz.
Jeśli klasyczna woda toaletowa symbolizuje garnitur szyty na miarę, tak woda kolońska nawiązuje do swobodnego T-shirtu. Prostego, luźnego i nieformalnego, ale utrzymanego w sportowo-eleganckim stylu. Cytrusowo-aromatyczna kompozycja stanowi powściągliwą interpretację z kwiatami grejpfruta i białym piżmem.
Luksusowy aromat będący wyjątkową kwintesencją zmysłowości. Akord irysa jest tutaj osadzony w bukiecie drzewa sandałowego i skóry. Zapierający dech spektakl zapachowy tak bardzo uwodzicielki i hipnotyzujący, że nie da się przed nim uciec.
EAN (GTIN): 03348901419147
PRODUCENT
Christian Dior
30 Ave Montaigne
Paris Ile-de-France 75008 FR
contactdiorus@christiandior.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł