Diesel to marka, która szczególnie przemawia do młodych ludzi i nie bez powodu… Jest przecież niezaprzeczalnym synonimem wolności. Jako zwolenniczka śmiałości nieustannie stawia przed sobą tych, którzy są odważni i nie wahają się podążać własną drogą. Ich wyjątkowość została zawarta w nowych perfumach Diesel Bad. Przeznaczone dla dzisiejszych niegrzecznych chłopców opierają się na zupełnie nowym akordzie tytoniu i kawioru. Niekonwencjonalny zapach jest postrzegany jako śmiały koncentrat bezczelności grający na kontrastach. Ponadto znacznie wykracza poza codzienny gest pielęgnacyjny i toruje drogę do asertywności. Odpowiada więc mężczyznom obdarzonym buntowniczą osobowością. Niemniej ta nonszalancja nie czyni ich mniej eleganckimi i zapewne właśnie tam mężczyzna Bad czerpie swoją nieodpartą moc. Wydaje się, że jest w stanie przyciągnąć wszystkie kobiety, które staną mu na drodze. Jednak marka Diesel ostrzega płeć piękną: zły człowiek jest nieprzewidywalny. Zakłada, kim jest i kieruje się tylko swoim instynktem. Ale tak naprawdę nie jest bezdusznym łobuzem. To po prostu okropnie przystojny człowiek, któremu nie można się oprzeć. Ma tajemniczą aurę i absolutnie rozbrajający urok. Od tego momentu uwalnia magnetyczne przyciąganie. Przesłanie przekazane przez Diesel nie mogło być jaśniejsze: „To takie dobre uczucie, ponieważ jest złe. Teraz wiesz."
WięcejDisel Bad to odważny i wyrafinowany zapach, który doskonale wpisuje się w tradycję innych kreacji domu. Zawiera szczególnie zaskakujące składniki, takie jak tytoń i kawior. W ten sposób smolista nuta tytoniu pogrąża mężczyznę w obłoku prowokacyjnego dymu. Z drugiej strony kawior wzmacnia słoną stronę kompozycji. To tylko sprawia, że jest bardziej erotyczny, wywołujący strużkę potu spływającą po silnych mięśniach. Prawie wystarczyłoby zamknąć oczy, aby dostrzec potężne i wyrzeźbione ciało, które sprawi, że nasze oczy zaczną go pragnąć! Bad też nie brakuje temperamentu, zaskakują nas przyprawy. Owoce cytrusowe wzmacniają jego dynamizm, podczas gdy kardamon i lawenda są podobne do męskiego i lodowatego kęsa, dodatkowo wzmocnionego bergamotką. Całość kończy nuta irysa, pudrowego kwiatu, który podkreśla luksusowość i elegancję całości.
Kompozycja zawarta jest w butelce wyrzeźbionej jak skóra. Tym samym jej materiał przypomina w dotyku skórzaną kurtkę noszoną przez złych chłopców. Jednak niepokojący aspekt flakonu jest trompe-l'oeil - złudzeniem optycznym, które objawia się przez mikro-trawione szkło, wynik bezprecedensowego procesu technicznego. Tylko trzy litery w odcieniu brązu wyróżniają się po środku szkła, tworząc słowo BAD i odsłaniając bursztynowy kolor zawartości. Proste, fazowane krawędzie i czarny kolor podkreślają męski charakter perfum i symbolizują nieskończoną siłę. Całość zwieńczona jest stylizowanym metalowym korkiem przypominającym kształtem sygnet.