Stron:
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

damska woda perfumowana Hugo Boss The Scent For Her

Hugo Boss The Scent For Her

dostępne 2 warianty
w cenie od 212 zł
cena jedn. 7.07 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Dolce & Gabbana Light Blue

Dolce & Gabbana Light Blue

dostępne 4 warianty
w cenie od 189 zł
cena jedn. 7.56 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Escape

Calvin Klein Escape

dostępny 1 wariant
w cenie 168 zł
cena jedn. 1.68 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Calvin Klein Euphoria Men

Calvin Klein Euphoria Men

dostępny 1 wariant
w cenie 183 zł
cena jedn. 1.83 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Q By Dolce & Gabbana

Q By Dolce & Gabbana

dostępne 2 warianty
w cenie od 375 zł
cena jedn. 7.5 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Viktor & Rolf Spicebomb Night Vision

Viktor & Rolf Spicebomb Night Vision

dostępne 2 warianty
w cenie od 337 zł
cena jedn. 6.74 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Emporio Armani She

Giorgio Armani Emporio Armani She

dostępny 1 wariant
w cenie 399 zł
cena jedn. 3.99 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Versace Yellow Diamond

Versace Yellow Diamond

dostępny 1 wariant
w cenie 349 zł
cena jedn. 3.88 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

walentynkowe perfumy męskie

Najlepsze zapachy na Walentynki dla niego
Rozkoszuj się romantycznym wieczorem ze zmysłowymi i eleganckimi perfumami najlepszych światowych marek

Paco Rabanne Lady Million Royal woda perfumowana damska

Paco Rabanne Lady Million Royal- Wyjątkowa mieszanka aromatycznych owoców i kwiatów
Doświadcz wyjątkowej harmonii owoców i kwiatów z Paco Rabanne Lady Million Royal, uwodzicielskiego zapachu, który kusi swoją zmysłową i ekskluzywną kompozycją

zdjęcie ilustracyjne

Stwórz swój charakterystyczny zapach
Wykreuj swój niepowtarzalny aromat, który opowie o Tobie, łącząc ulubione zapachy w unikalną kompozycję, która będzie oddaniem Twojego charakteru

flakon perfum

Psychologia perfum– Jak postrzegamy perfumy?
Odkryj fascynujący świat psychologii perfum, gdzie każdy zapach to jak tajemnicza góra lodowa, gdzie to, co czujemy, to tylko wierzchołek, a nieświadome elementy tworzą piękną symfonię ukrytą pod powierzchnią

męskie perfumy Giorgio Armani

Najlepsze esencje dla mężczyzn od Giorgio Armani
Odkryj niepowtarzalne esencje dla mężczyzn od Giorgio Armani - Code Profumo i Acqua Di Gio Profumo - eleganckie, ciepłe i atrakcyjne kompozycje, które oczarują Cię swoją intensywnością i długotrwałością

Zobacz polecane produkty:

unisex woda toaletowa Calvin Klein CK One Gold

Calvin Klein CK One Gold

dostępne 2 warianty
w cenie od 109 zł
koszt jedn. 1.09 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Beauty

Calvin Klein Beauty

dostępne 3 warianty
w cenie od 118 zł
koszt jedn. 3.93 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme

dostępne 2 warianty
w cenie od 345 zł
koszt jedn. 3.45 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Code

Giorgio Armani Code

dostępne 3 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 9.97 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Eternity Air

Calvin Klein Eternity Air

dostępny 1 wariant
w cenie 189 zł
koszt jedn. 1.89 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Chloe Nomade Absolu De Parfum

Chloe Nomade Absolu De Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Yves Saint Laurent Y Le Parfum

Yves Saint Laurent Y Le Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 447 zł
koszt jedn. 7.45 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani My Way Floral

Giorgio Armani My Way Floral

dostępne 2 warianty
w cenie od 409 zł
koszt jedn. 8.18 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Clinique Laboratories LLC to amerykański producent środków pielęgnacji skóry, kosmetyków i perfum, które sprzedawane są głównie w domach towarowych o wyższym standardzie. Jest spółką zależną firmy Estee Lauder.

Więcej

Clinique to linia kosmetyków założona przez Estee Lauder w 1968 roku. Zainspirowana artykułem magazynu Vogue, w którym dermatolog omówiła znaczenie pielęgnacji skóry, Evelyn Lauder podzieliła się artykułem ze swoją teściową Estee. Skontaktowała się także z redaktorem urody i dermatologiem, który uczestniczył w tworzeniu artykułu. Linia Clinique została opracowana z ich wkładem i zadebiutowała w sierpniu 1968 roku w Saks Fifth Avenue.

Estee Lauder była pierwszą osobą, która nosiła firmowy biały fartuch laboratoryjny, teraz noszony przez „Clinique Consultants" na całym świecie.


Produkty tej firmy były pierwszą linią kosmetyków, która została przetestowana pod kątem alergii z dermatologiem. Dziś produkty są w 100% bezzapachowe. Wszystkie produkty w linii przechodzą szeroko zakrojone testy zgodnie z rygorystycznymi standardami dotyczącymi reakcji alergicznych. Nazwa „Clinique" jest francuskim określeniem „kliniczny", a kliniczny i dermatologiczny wizerunek marki jest dodatkowo wzmocniony przez białe laboratoryjne fartuchy noszone przez jej partnerów handlowych. Podejście Clinique opiera się na czystości i higienie skóry, a jej 3-etapowe systemy do pielęgnacji skóry dla różnych jej rodzajów są jednymi z najbardziej godnymi uwagi produktami na rynku.


W 2008 roku Clinique ogłosiła partnerstwo z firmą Allergan, twórcą botoksu i byłym kosmeceutycznym partnerem Elizabeth Arden, czego rezultatem była nowa linia o nazwie Clinique Medical. Linia jest dostępna tylko w gabinetach lekarskich. Zestaw pięciu produktów jest przeznaczony do pielęgnacji skóry przed i po zabiegu i obejmuje komplikacje, takie jak zaczerwienienie, ucisk, pieczenie, podrażnienie, przebarwienia a także procesy spowalniające proces gojenia.


Clinique wprowadza także kosmetyki i perfumy jako część swojej oferty. Pierwszy zapach Clinique, Aromatics Elixir, został wprowadzony w 1971 roku. Ten wyjątkowy zapach, który niedawno obchodził 40-tą rocznicę powstania, był przeznaczony dla wielu pokoleń kobiet. Pomimo trwającej popularności Aromatics Elixir, najlepiej sprzedającym się zapachem firmy jest w rzeczywistości są perfumy Happy, wprowadzone w 1997 roku. Ten porywający cytrusowo - kwiatowy zapach przeniknął do świadomości narodowej poprzez serię żywych reklam telewizyjnych z piosenką Judy Garland, „Come On Get Happy", która podobno zainspirowała jego nazwę. Nazwa, reklama i zapach uderzyły w akordy amerykańskich kobiet końca XX wieku. Butelki po prostu znikały z półek. Kiedy popularność zapachów marki wzrosła, przyszedł czas na Happy w wydaniu męskim, a następnie na całą serię flankerów.


Clinique ma 35 rodzajów perfum w swoim portfolio. Pierwsze z nich powstały w 1971 roku, a ostatnie w roku 2017.