Zastosowanie: dzień
Gatunek kompozycji: kwiatowy
Wersja: damska
Objętość: 75 ml, 50 ml, 30 ml
Premiera zapachu: 2013 rok
Nuta wyjściowa: bergamotka, liczi, cytryna, estragon
Serce: róża damasceńska, cedr, magnolia, jabłko, brzoskwinia, czarna porzeczka
Akord bazy: nuty drzewne, białe piżmo, ambra
Od pierwszych perfum marki Chloe wprowadzonych na rynek w 1975 roku, marka zawsze podkreśla w swoich kompozycjach różę. Ponieważ jest to najbardziej kobiecy z kwiatów, doskonale przypomina wizerunek domu, piękny, spontaniczny, elegancki i kobiecy! W przypadku tej marki wszystkie róże są w centrum uwagi, różowe, białe, czerwone, wszelkie ich odmiany. Od perfum damskich z 2008 r. po odurzającą swoją kwiecistością Chloe Fleur De Parfum, intensywną i absolutnie kobiecą Chloe Absolu De Parfum czy najnowszą, z lekkimi odcieniami szypru Chloe L'Eau. Wielkie modowe firmy i ich perfumiarze wiedzą, że róża jest kwiatem intrygującym, ujawniającym różne oblicza kobiet i ich sekrety. Marka po raz kolejny zaskakuje nas Roses de Chloe ukazując różę z jeszcze bardziej poetyckiej strony, przewiewną i bardzo jasną. Po prostu skorzystała z okazji, by narzucić nową odmianę tej kolekcji ponadczasowych klasyków.
Przepiękne i oryginalne perfumy tworzą aromat o niesamowitej miękkości i delikatności, prawdziwy hymn do czułości. Otwierają się bardzo świeżymi nutami bergamotki i cytryny, przełamanymi słodyczą liczi i korzenną wonią estragonu. Serce wypełnione jest różą damasceńską, zmodernizowaną dzięki połączeniu z nieco pudrową esencją magnolii, cedrem i wysublimowanym akordem owocowym. Tło jest miękkie i eleganckie, z obecnością białych piżm i bursztynu. Całość pachnie cudownie i romantycznie, przypominając bukiet świeżo ściętych róż promieniujących wręcz magiczną aurą. Woda błyszczy elegancką powściągliwością składając swój podpis pod nową, ultra-delikatną odmianą zapachową. W klasycznym kształcie oraz w wielu odmianach dostępna jest w naszej perfumerii internetowej. Daj się uwieść różanej poezji i otul się lekkim, luksusowym zapachem.
Flakon skrywający tą cudownie kobiecą esencję, używa kodów klasyka. Jest wierny kultowej sylwetce pierwowzoru. Szkło, wciąż bardzo luksusowe, zwieńczone jest srebrną płytką i przezroczystą zakrętką. Podobnie jak róż, który odświeża wygląd i nadaje kościom policzkowym delikatny kolor, butelka jest owinięta jasnoróżową wstążką. Płynna zawartość flakonu oddaje także cześć kolorowi róży, ślubując w ten sposób całą jej delikatność. W tym urzekającym zapachu dom oferuje nową odmianę zapachową róży. Bardziej powietrzna, jasna i dotleniona ujawnia nieznany dotąd aspekt jej osobowości. Perfumy stanowią hymn na temat delikatności i piękna kobiet.
W kampanii reklamowej biorą udział początkujące modelki, Caroline Brasch Nielsen, Esther Heesch i Tilda Lindstam jako nowe ambasadorki marki. Całość prowadzona jest przez Fabiena Barona, który jest uważany za najbardziej wpływowego dyrektora kreatywnego swojego pokolenia. Unikalnie i ciekawie zaaranżowany spot przedstawia taneczny spektakl różanej woni. Lekkie ciała tancerek ubranych w zwiewne, cielesne suknie układają się w płatki róż tworząc zjawiskowe kwiaty.
EAN (GTIN): 03614229396997
PRODUCENT
COTY
14 Rue Du Quatre Septembre
75002 Paris
France
coty_facebook@cotyinc.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł