Uosabiająca młodego i innowacyjnego ducha Paryża marka, rozpoczęła działalność perfumeryjną w 1975 roku, tworząc pierwszą kompozycję o nazwie Chloe. Wiele lat później Love Story nawiązuje do historii miłosnej, opisując paryski romans. Efektowność, zmysłowość i kobiecość perfum Chloe jest w pełni zgodna ze stylem marki. Czarujące i świeże równoważą promienną lekkość z aksamitną zmysłowością.
Historia miłosna jest jak kobieta Chloe, romantyczka o artystycznej duszy, która uwielbia historie miłosne. Cóż może być bardziej magicznego niż romans w Paryżu, na moście, który najbardziej symbolizuje miłość, Pont des Arts… Miłość zawieszona na kłódce, co doskonale obrazuje flakon ukształtowany na jej podobieństwo. Butelka - kłódka ubrana jest w kultową plisę ozdobioną wstążką swobodnie zawiązaną z boku. Wolna, pewna siebie i bardzo zmysłowa, zmierza na randkę z miłością. Zajrzyj do naszej perfumerii internetowej i zainspiruj się tą urzekającą opowieścią. Bądź gotowa na wielkie emocje!
To bardzo znana Anne Flipo jest twórczynią miłosnego eliksiru. W tym celu chciała podkreślić kobiece i zmysłowe składniki, takie jak neroli, jaśmin czy kwiat pomarańczy. Magia tych zniewalających i oryginalnych perfum rozpoczyna się od jasnych i świeżych nut neroli zmieszanych z gruszką i cytrusami. Upojne, kwiatowe uwodzenie ujawnia się w sercu zapachu. Tu kwiat pomarańczy oferuje całą swoją radość, piękno i świeżość. Kremowy stefanotis i uwodzicielska róża sublimują całość delikatną sensualnością. Powinnaś wiedzieć, że stefanotis to nazwa jaśminu z Madagaskaru. Tam, ten kwiat jest uważany za symbol szczęśliwego uroku. Tło kompozycji jest bardziej piżmowe i drzewne, z żywą obecnością drewna cedrowego i białych piżm. Piękny zapach pozostawia szczególnie zmysłowe przebudzenie, jak noc miłości w najbardziej romantycznych miejscach na świecie. Wygląd, zapach i moc. To naprawdę działa!
Jak sugeruje nazwa perfum damskich Love Story to koncentrat romantyzmu. Przedstawia obraz wieczoru w sercu Paryża pod niebem pełnym świateł. Tam, w środku najbardziej romantycznego miasta na świecie, patrzymy na nową historię miłosną. Silne uczucia, znajomy wygląd, szeptane słowa, chwila wolności i wdzięku... Dwoje kochanków bierze się za rękę i tylko ich śmiech rozbrzmiewa na brukowanych ulicach stolicy. Za nimi unosi się delikatny zapach wody toaletowej, zielonej, zmysłowej i słodkiej. Wszystko zostało zaaranżowane przez Clare Waigh Keller, dyrektor kreatywną Chloe a w muzę zapachu wcieliła się na ekranie francuska aktorka Clemence Poesy pod okiem eksperta Melanie Laurent. Cała kampania reklamowa została uchwycona obiektywem fotografa Ineza Van Lamsweerde.
Jeśli woda perfumowana zanurza nas w serce ciemnej nocy o uwodzicielskim i trwałym zapachu, tak edycja toaletowa nabiera więcej słodyczy i lekkości. Jakby powrócił dzień ze swoją poranną świeżością cały skąpany w rosie. Jego witalność zaczyna się od drgań bergamotki. Zapach cytrusów utrzymuje się w sercu za sprawą blasku kwiatu pomarańczy. Ten biały kwiat towarzyszy zwiewnej konwalii i zielonym nutom. Róża wzbogaca cały bukiet o kobiecą elegancję. Esencja z kwiatu śliwy nadaje nucie serca bardziej owocowy i szczególnie soczysty aspekt. W tle promieniują nuty słoneczne, a unoszące się w powietrzu aromaty białych piżm pozostawiają po sobie świeże i czyste uczucie.
Zapach Eau de Toilette jest zdecydowanie szykowny. Miłośnicy marki bez trudu rozpoznają jej sygnaturę dzięki karbowanej butelce, inspirowanej słynną plisowaną tkaniną zdobiącą rękawy bluzki. Całość ma jednak bardziej smukłą sylwetkę niż poprzednie flakony. Wreszcie, jakby chcąc chronić tę kwitnącą miłość, butelka jest wyposażona w małą kłódkę ze złotego metalu i wstążkę swobodnie zawiązaną u góry.