Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda toaletowa   212 od Carolina Herrera

Carolina Herrera 212
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant

Męska woda perfumowana   Wanted By Night od Azzaro

Azzaro Wanted By Night
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 397 zł
cena jedn. 3.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Bad Boy od Carolina Herrera

Carolina Herrera Bad Boy
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 314 zł
cena jedn. 6.28 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Perfumy męskie  Code Parfum od Giorgio Armani

Giorgio Armani Code Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 429 zł
cena jedn. 5.72 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Olympea Blossom od Paco Rabanne

Paco Rabanne Olympea Blossom
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 389 zł
cena jedn. 4.86 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Baiser Vole od Cartier

Cartier Baiser Vole
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Damska woda toaletowa   Chance Eau Fraiche od Chanel

Chanel Chance Eau Fraiche
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 430 zł
cena jedn. 8.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Dolce Vita od Christian Dior

Christian Dior Dolce Vita
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 539 zł
cena jedn. 5.39 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

Prada Paradoxe

Prada Paradoxe- Moda i feminizm w jednej bogatej esencji
Prada Paradoxe jako Twoja esencja mody i kobiecego piękna, która rozpieści Cię cudownie zmysłową mieszanką kwiatowych i orientalnych tonacji

ametysty Viktor & Rolf Good Fortune

Viktor & Rolf Good Fortune- Kuś los i przywołuj szczęście
Odkryj Viktor & Rolf Good Fortune, unikalną esencję emanującą mistycznym duchem, która stawia wyzwanie losowi i przywołuje szczęście

Giorgio Armani My Way Parfum

My Way Parfum Giorgio Armani- Świeży powiew luksusu
Udaj się w olfaktoryczną podróż z kwiatowo-drzewną kompozycją Giorgio Armani My Way Parfum obfitującą w wyzwalające i zmysłowe doznania

Lancoem La Vie Est Belle

Klasyczne perfumy, które powinien wypróbować każdy miłośnik zapachów
Odkryj klasyczne kompozycje największych domów perfumeryjnych, które przeniosą Cię w fascynujący świat indywidualnych zapachowych historii, idealnych dla każdego pasjonata aromatów

nuty na pięciolinii

Brzmienie zapachu: perfumy inspirowane muzyką
Zapachy z nutami muzycznymi - zanurz się w symfonii zapachów, które rytmicznie podkreślają Twój styl życia

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   Curious od Britney Spears

Britney Spears Curious
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 79 zł
koszt jedn. 0.79 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Truth od Calvin Klein

Calvin Klein Truth
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 129 zł
koszt jedn. 1.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Acqua Di Gio Pour Homme od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 259 zł
koszt jedn. 2.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   Aqua Allegoria Bergamote Calabria od Guerlain

Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 199 zł
koszt jedn. 2.65 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Boss Woman od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Woman
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 239 zł
koszt jedn. 2.66 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   L'Extase od Nina Ricci

Nina Ricci L'Extase
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 189 zł
koszt jedn. 2.36 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   La Nuit De L'Homme od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 285 zł
koszt jedn. 4.75 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Yes I Am od Cacharel

Cacharel Yes I Am
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 191 zł
koszt jedn. 6.37 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Kiedy myślisz o markowych produktach typu "Premium" znajdujesz w głowie marki i nazwiska, które bez wątpliwości uosabiają szczyt mody. Coco Chanel to jedna z tych marek - nazwisk które pierwsze przychodzi do głowy. W sierpniu 1883 roku w Saumur (stan Maine-et-Loire) we Francji urodziła się niezwykła kobieta, która nazywała się Gabrielle Bonheur Chanel.

Niemniej ta nadmierna przesądność minęła pewnego dnia kiedy ciekawa dziennikarka zapytała Marilyn Monroe, w co się ubiera do spania. Odpowiedziała: „Tylko kilka kropli Chanel nr 5". Zdanie to stało się najlepszy komercyjnym zwrotem Chanel i tak narodził się legendarny mit. Od tego dnia Coco tworzy coraz bardziej luksusowe zapachy. Zawierają one najpiękniejsze i najlepsze składniki na świecie. Ponadto konkurencja w postaci Christiana Diora wpływa na jeszcze większą śmiałość i kreatywność Chanel.

Zapachy Chanel były i pozostaną niekwestionowanymi zwycięzcami wszelkich statystyk tej branży. Słynne kobiety, w tym aktorki, modelki, gwiazdy tenisa, projektanci mody, a nawet liderzy korporacji, gromadzą się w sklepach Chanel po to by kupić butelkę doskonałego zapachu, który spowoduje, że wyróżnią się spośród innych.

Zarządzany bardzo długo przez Karla Lagerfelda, pod kierownictwem braci Alaina i Gerarda Wertheimerów, dom mody Coco Chanel nigdy nie zmienił swojej filozofii, która jest tak samo aktualna dziś i opiera się na maksymie założycielki: „Moda przemija, styl pozostaje". Ta filozofia wzbudziła podziw największych osobistości świata, takich jak Romy Schneider, Jeanne Moreau, Jackie Kennedy czy francuskiej aktorki Audrey Tautou. Co więcej, ta ostatnia otrzymała rolę Gabrielle w filmie wyreżyserowanym przez Anne Fontaine „Coco Avant Chanel".

Słynny zapach Coco Chanel No 5 ukazał się w 1921 roku, a biżuteria trzy lata później. Mężczyźni musieli poczekać na swoją pierwszą wodę toaletową do roku 1981, kiedy to pojawił się na rynku Antaeus. Jedną z ostatnich propozycji marki jest woda perfumowana dla kobiet Gabrielle wypuszczona w 2017 r. oraz ich najnowsza wersja Gabrielle Essence, której premiera miała miejsce we wrześniu 2019.

Więcej
Okres początkowy

Gabrielle była córką sprzedawcy ulicznego i najstarszym z pięciorga dzieci. Jej matka zmarła, gdy Coco miała zaledwie 14 lat, a ojciec porzucił ją pozostawiając pod opieką sierocińca Aubazine w Correze. W sierocińcu w którym przebywała, zakonnice nauczyły ją szyć. W młodości miała też krótki epizod zawodowy jako barowa piosenkarka. Z tego okresu pochodzi jej pseudonim „Coco". Kiedy opuściła sierociniec w wieku 18 lat, pracowała we własnym zakresie robiąc między innymi przeróbki krawieckie dla klientów, dorywczo uzupełniając swoje dochody.

W końcu zakochała się w niejakim Etienne Balsan, dżentelmenie - milionerze, dzięki któremu odkryła świat luksusu. To za jego sprawą Gabrielle Chanel poznała wielu swoich przyszłych klientów. Pierwszy warsztat otworzyła w 1909 r. w kawalerskim mieszkaniu na Malesherbes Boulevard. Szybko dała się poznać ze swojej elegancji i prostoty. Rok później otworzyła własny sklep przy rue Cambon w Paryżu. Wbrew surowemu nurtowi swoich czasów, Gabrielle Chanel bez wahania odsłoniła nieco ciało kobiet, skracając spódnice i zakładając spodnie. Dzięki niej narodziła się nowa kobiecość. Co więcej, wkrótce zamierzała dodać do swojej oferty wystawne perfumy.

Stała się znana ze swojego pseudonimu, ikony świata mody i jednej z najbardziej wpływowych kobiet XX wieku. Coco Chanel zrewolucjonizowała haute couture, a kult jej osoby jest czczony aż do dzisiaj. Jak to najczęściej bywa początki były bardzo skromne. Po raz pierwszy wkroczyła w świat mody, kiedy rozpoczęła projektowanie kapeluszy.

Chanel zakłada dom mody

W 1910 roku otworzyła elegancki butik z kapeluszami i od tego momentu kariera Coco Chanel nabrała tempa. W konsekwencji, pięć lat później założyła swój pierwszy dom mody.

Kobiety mają jej wiele do zawdzięczenia. Nie tylko dała przykład kobiety, która odniosła sukces w biznesie, ale także przyczyniła się do zlikwidowania gorsetów! Swoje niezliczone talenty pokazała w projektowaniu ubrań, które były po prostu eleganckie i stylowe, ale przede wszystkim wygodne.

Sukces w gronie wyższych sfer

Jej początkowe sukcesy sięgały zamkniętego grona środowiska wyższych sfer. Po początkowym etapie jej styl i sława odbiła się na modzie zwykłych kobiet na ulicy. Gwiazdy i arystokracja zaczęły kupować jej dzieła, w tym słynny kostium Coco Chanel. Wykreowała również czarną sukienkę, jak wiadomo, niezbędny przedmiot w garderobie każdej kobiety. Modowa rewolucja Coco Chanel zaczęła się od stworzenia damskiej kolekcji sportowej, której dewizą były proste kroje i nowa długość sięgająca kolan. W niej zaproponowała także kobietom szerokie spodnie i kostiumy o męskim kroju garnituru.

Co ciekawe, zajmowała stanowisko szefowej projektantów marki aż do śmierci w 1971 roku. Zakres twórczy kreacji Coco nie był ograniczony tylko do ubrań. W późniejszym etapie rozwoju marki rozszerzył się o inne lukratywne przedsiębiorstwa.

Marka Chanel po śmierci założycielki

Nieco ponad dziesięć lat po śmierci Coco, stery w firmie przejął projektant Karl Lagerfeld kontynuując tym samym dziedzictwo marki Chanel. Jego nazwisko kojarzone było nieprzerwanie z marką przez ponad trzydzieści lat. To on wpadł na pomysł organizowania oszałamiających pokazów kolekcji w paryskiej hali wystawowej Grand Palais. Kiedy Lagerfeld zmarł w lutym 2019 roku, zastąpiła go jego prawa ręka Virginie Viard, przyjmując stanowisko nowej dyrektor kreatywnej. Viard jest związana z domem Chanel od 1987 roku i to ona na koniec pokazu kolekcji wiosna-lato 2019 złożyła ukłon wraz z Karlem. Dziś firma prowadzona jest przez rodzinę Wertheimerów i nadal prężnie się rozwija, generując co roku setki milionów Euro obrotu. Jej właściciele, bracia Alain i Gerard są wnukami Pierra Wertheimera, który zawarł w 1924 roku umowę z Gabrielle Chanel na wspólne wprowadzenie na rynek jej perfum w zamian za 70 procent udziałów w firmie. Pierra i Coco poznał ze sobą założyciel słynnego paryskiego domu towarowego Galeries Lafayette, Theophile Bader, który sam był zainteresowany sprzedażą zapachu Chanel No 5.

Oprócz długowieczności jej projektów historia życia Coco nadal przyciąga uwagę ludzi. Na przestrzeni lat powstało kilka biografii rewolucyjnych projektantów mody, w tym także o niej. Książka Chanel and Her World (1979), została napisana przez jej przyjaciółkę, Edmonde Charles-Roux.

W telewizyjnym filmie biograficznym Coco Chanel (2008) wystąpiła Shirley MacLaine jako słynna projektantka w czasach jej powrotu do mody w 1954 roku. Aktorka stwierdziła, że od dawna interesowała się rolą Chanel bo „To, co jest w niej cudowne, to fakt, że nie jest prostą kobietą i nie tak łatwo ją zrozumieć."

Marka dziś

Dzisiaj zakres produktów marki obejmuje odzież, akcesoria takie jak torebki, zegarki, okulary słoneczne, biżuterię, perfumy oraz kosmetyki do makijażu i kompleksowej pielęgnacji. Firma jest nadal jednym z największych graczy na scenie międzynarodowej. Luksusowa marka Chanel całkowicie odmieniła wizerunek damskiej mody oraz rynek perfum i wszelkich dodatków modowych.

Ponad wiek historii marki Coco Chanel

Już od ponad wieku, eleganckie kolekcje domu mody Chanel cieszą się niebywałym uznaniem. Bo, która z kobiet nie chciałaby mieć w swojej szafie wytwornego kostiumu, sukienki czy torebki z metką CC. Dziś, najlepiej rozpoznawalnymi znakami firmowymi tego potężnego domu mody są perfumy Chanel No 5, pikowana torebka na pasku, perły i nieprzerwanie królująca mała czarna.

Od sklepu z kapeluszami do najsłynniejszego domu mody Chanel

Cała historia najsłynniejszego na świecie, francuskiego domu mody Chanel zaczęła się od sklepiku z kapeluszami. Dziś miliarderzy płacą niebotyczne sumy za metkę CC - Coco Chanel. Założycielka firmy Gabrielle Bonheur szturmem wdarła się do świata mody, wywracając go do góry nogami. Przekonała kobiety do akceptacji własnego ciała i kobiecości.

Najlepiej sprzedające się zapachy Chanel

Zestawienie zawiera perfumy damskie Chanel, a także męskie męskie.

Chanel No 5 woda perfumowana

Istnieją może tylko dwie kategorie współczesnych kobiet twardo stąpających dziś po ziemi; te, które posiadają Chanel Nr 5 i te, które chcą dopiero dokonać zakupu perfum Chanel Nr 5. Marilyn Monroe uwieczniła te perfumy, otwarcie prezentując swoje atuty. Ta wspaniała kompozycja składa się głównie z nut kwiatowych z dawką klasycznego stylu vintage. Jej wspaniały aromat pozostaje długo na ciele bo przez 6-8 godzin. Trwałość jest prawdziwym majstersztykiem w porównaniu z wieloma innymi zapachami dostępnymi na rynku. Rewelacyjne perfumy, które ukazały się w sprzedaży w 1921 roku to niekwestionowana ikona kobiecej elegancji i zmysłowości. Dostępne praktycznie we wszystkich sklepach na świecie. Chanel No 5 to hołd dla niezależności i piękna współczesnej kobiety. To potężny symbol siły i złożoności kobiecego charakteru. W kolejnych latach rodzina zapachów powiększyła się o No 5 L`Eau i No 5 Premiere.

Chanel Coco Mademoiselle woda perfumowana

Coco Mademoiselle to esencja odważnej i pewnej siebie kobiety. Kokietki i zmysłowej manipulantki, która wykorzystuje swój naturalny wdzięk i urok do wabienia i fascynowania mężczyzn. To ucieleśnienie ambitnej mademoiselle - kobiety sukcesu. Charakterystyczny orientalno-kwiatowy zapach zaskakuje intensywną świeżością. Jego początek stanowią orzeźwiające akordy cytrusów, które odkrywają jasne i transparentne serce, wibrujące woniami jaśminu i róży. W zakończeniu kompozycji odnajdziemy proste akcenty paczuli i wetiwerii, które podkreślają jej elegancką sylwetkę. Ten urzekający zapach jest drugim najlepiej sprzedającym się zapachem domu Chanel. Od momentu premiery w 1984 roku stał się wielkim hitem wśród kobiet na całym świecie. Doczekał się też nowej wzmocnionej wersji Chanel Coco Mademoiselle Intense, której sama struktura pozostaje wierna pierwowzorowi.

Nr 19 Chanel

Marka wykonała wiele prac przygotowawczych zanim No 19 ujrzały światło dzienne. Po dokładnym zbadaniu niektórych starszych i mocniejszych perfum zdecydowano się na zapach, który jest bardziej współczesny i przede wszystkim nadaje się na co dzień. Odważna kompozycja o kwiatowo-zielonym charakterze z pudrowymi i drzewnymi akcentami. Musujące aromaty neroli i bergamotki łączą się w niej z wykwintnym bukietem kwiatów osadzonych na szlachetnej podstawie złożonej z wetiweru, mchu i drewna sandałowego. Ostatni zapach współaranżowany i noszony przez Gabrielle Chanel, który także obecnie potrafi oczarować zmysły do tego stopnia, że ma się ochotę na więcej. W roku 2011 dołączyła nowa kompozycja No 19 Poudre.

Chanel Allure woda perfumowana

Kompozycja Allure została zaprezentowana na wielu pokazach mody, na łamach magazynów lifestylowych oraz wysokiej jakości kanałach reklamowych, którym udało się uchwycić emocje i fantazję każdej kobiety, która została wystawiona na kontakt z perfumami. Już z samego założenia gama zapachów Allure ma być seksowna i kusząca stąd też jej nazwa, która oznacza czar i powab. Orientalno-kwiatowa definicja elegancji z dużą ilością świeżych elementów i waniliowym akcentem, przypisana charyzmatycznym kobietom. W roku 2005 ukazała się ich nowa wersja Alure Sensuelle.

Chanel Cristalle Verte

Dotyk zieleni natury emitujący krystaliczne czyste światło. Kwiatowo-zielony zapach ze świeżymi niuansami, w którym kwitnie delikatny bukiet magnilii. Dopełniony przez wyjątkowy akord wydobywający się z absolutu jaśminu i pudrowego irysa. Krystaliczny, subtelny i beztroski. Te musujące perfumy, składają się głównie z nut kwiatowych i cytrusowych oferując energetyzujący, czysty aromat na dzień. Odchodzą od tradycyjnego kwiatu, który zawsze był preferowany przez zespół Chanel. Siłą wykonawczą tej nowej koncepcji jest znakomity perfumiarz Jacques Polge.

Les Exclusifs de Chanel

Wspólne wysiłki Ernesta Beaux, mademoiselle Chanel i Jacquesa Polge zebrały się w 14 wydaniach i doskonałych czystych ekstraktach perfum stworzonych przez Chanel. Nie można wybrać jednego, ponieważ wszystkie są odami do sztuki perfumeryjnej. Źródłem inspiracji dla tej rozbudowanej linii zapachów było życie Gabrielle Chanel.

Allure Homme Sport

Kto powiedział, że dom Chanel jest popularny tylko wśród pań? Woda Allure Homme o rześkim męskim aromacie to połączenie mocy cytrusów z akordem wodnym, świeżością cedru i odrobiną słodkiej fasoli tonka. Wszystkie składniki spina harmonijnie dotyk białego piżma. Jej energetyzujący powiew przynosi natychmiastowy przypływ adrenaliny. Elegancka kompozycja jest ulubieńcem jednego z najbardziej znanych mężczyzn na świecie, przystojnego Davida Beckhama.

Egoiste / L`Egoiste Chanel

Egoiste to fascynujący i ponadczasowy aromat dla mężczyzn o powierzchowności dżentelmena. Ekskluzywna i unikalna kompozycja o wyrazistym charakterze, w której przeplatają się drzewne, korzenne i balsamiczne akcenty. Dodatek kontrastowo zestawionych akordów chłodnej skóry z ciepłą ambrą nadaje uwodzicielskiego, orientalnego wyrazu. Eleganckie nuty drzewne z aromatycznym akcentem symbolizują wieczną męskość współczesnego człowieka. Sztuka tworzenia perfum nigdy wcześniej nie była tak dobrze wyrażona.