Linia zapachowa: dla mężczyzn
Polecany na: dzień, wieczór
Typ zapachu: drzewno-aromatyczny
Rok wprowadzenia: EDT 2010, EDP 2014
Opakowanie: 100 ml
Nuta otwarcia: grejpfrut, cytryna, mięta, różowy pieprz
Akord serca: imbir, jaśmin, gałka muszkatołowa, Iso E Super
Linia podstawy: kadzidło, labdanum, paczula, cedr, wetyweria, drzewo sandałowe, białe piżmo
Twórca zapachu: Jacques Polge
Niczym oda do wolności i miłości, Chanel Bleu de Chanel oferuje aromatyczne i drzewne esencje pełne finezji i elegancji. Zapach otwiera musujący koktajl cytrusowych nut, pikantnych ziaren różowego pieprzu i aromatycznej świeżej zielonej mięty. Serce wibruje w rytm wetywerii i cedru przy akompaniamencie korzennych woni imbiru i kwiatowych niuansów jaśminu. Aby zaoferować mocną i dystyngowaną ścieżkę prowadzącą do mężczyzny Chanel, zapach zakończy się bardziej klasycznymi nutami bazy. Paczula, i drzewo sandałowe tworzą rodzaj drzewnej matrycy poprzecinanej pasmami kadzidlanego dymu. Mocne labdanum i zielona wetyweria, zanurzone w świeżej kwiatowej słodyczy białego piżma wykańczają efektowną kompozycję.
Butelka, podobnie jak ta kompozycja, która bawi się kontrastami między iskierkami a mocną i klasyczną krągłością, oferuje bogatą i bardzo męską wizualizację. Jednocześnie esencja zawarta wewnątrz flakonu rozświetla ciemnoniebieskie delikatne i lekko przezroczyste szkło. Bleu de Chanel prezentuje wodę toaletową i butelkę tak tajemniczą i dystyngowaną, jak potężne i urzekające spojrzenie jej ekranowego wcielenia. Cudownie łącząc klasykę męskiej perfumerii, unowocześniając ją za pomocą kwiatowych i delikatnie przyprawionych surowców, podbił serca mężczyzn i oczarował kobiety.
Jedenaście lat po wydaniu odważnych perfum o wielu obliczach, Allure Homme, dom Chanel starał się odtworzyć piękny męski zapach wokół silnej koncepcji nonkonformizmu. Głosił, że może nazywać się Chanel i być wielką marką w branży haute couture i perfumerii, ale to nie przeszkadza im również bardzo interesować się tym, czego chcą mężczyźni. Tak narodził się zapach Chanel Bleu de Chanel stworzony przez tego samego perfumiarza, Jacquesa Polge, słynny nos francuskiego domu. Aby stworzyć spot reklamowy, który miał być podstawą do wprowadzenia tej esencji, postanowiono zaprosić do współpracy wolnego i zmysłowego mężczyznę, Gasparda Ulliela, a także genialnego reżysera Martina Scorsese. W efekcie film w czarno-niebieskawym wszechświecie drogocennej butelki opowiada nam historię młodego cudownego mężczyzny granego przez Ulliela. W środku wywiadu spotyka spojrzenie ukochanej osoby. Pomiędzy retrospekcjami, zbliżeniami na oczy (które oczywiście są niebieskie...) i gorącymi namiętnościami, historia przenosi nas do zapachu. Widzimy, jak mężczyzna uwalnia się z kajdan, by przełamać swoje bariery. Zatem Bleu de Chanel to wszechświat, w którym mężczyzna jest elegancki, błyskotliwy, zmysłowy, zakochany i przede wszystkim całkowicie wolny.
EAN (GTIN):
PRODUCENT
L’OREAL S.A.
14 Rue Royale
Paris 75008
France
info@loreal.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł