Wersja: dla kobiet
Pojemność: 100 ml, 50 ml
Rok premiery: 1999
Profil kompozycji: orientalny, kwiatowy
Proponowana aplikacja: na dzień lub wieczór
Akord głowy: mandarynka, cytryna, marakuja, bergamotka, brzoskwinia
Nuta serca: jaśmin orientalny, wiciokrzew, magnolia, lilia, frezja, róża, piwonia, kwiat pomarańczy
Linia głębi: wanilia bourbońska, bursztyn, paczula, wetyweria, drzewo sandałowe
Autor aromatu: Jacques Pollge
Ponadczasowy zapach Chanel Allure stworzony poza obowiązującymi trendami mody, odkrywa w kobiecie magiczny wdzięk i piękno jej charakteru. Reprezentuje urok, elegancję i charyzmę wszystkich kobiet na świecie. Różni się jednak od innych perfum, ponieważ nie zna tradycyjnej ewolucji od nut górnych do nut bazy. Jego formuła składa się z wielu współgrających ze sobą aspektów. Pierwszy jest świeży i wibrujący, pełen esencji cytryny i kalabryjskiej bergamotki. Drugi jest owocowy, kremowy i słodki z obecnością brzoskwini i mandarynki z Sycylii. Środkowy aspekt wypełnia jaśmin, który krąży wokół nut lilii wodnej, magnolii i wiciokrzewu. Dalej pojawia się wetyweria, która razem z paczulą uwalnia swoje drzewne niuanse. Na koniec orientalnego tonu dodaje zmysłowa wanilia Bourbon wraz z emanującym ciepłem bursztynem i miękkim drewnem sandałowym.
Luksusowa marka ucieleśnia nie tylko modę, ale również stan ducha. Gabrielle Chanel wiedziała, jak tchnąć w świat mody powiew nowoczesności i wdzięku. Wyrafinowanie i elegancja kolekcji tego domu są znane na całym świecie. Pierwszy zapach Chanel No 5 został wykreowany w 1921 roku. Mówi się, że kobieta ma styl, kiedy między jej ubiorem a postawą tworzy się naturalna harmonia. To wyobrażenie reprezentuje woda perfumowana Chanel Allure. Podobnie jak elegancja Gabrielle Chanel, tłumaczy kobiece uwodzenie.
Chanel Allure to przede wszystkim zjawiskowy i luksusowy eliksir, ale też prawdziwy stan umysłu. Skomponowany przez słynnego perfumiarza Jacquesa Polge, ponownie potwierdza wartości wielkiego domu, prostotę, elegancję, nowoczesność i wolność. Zapach jest inspirowany podstawowymi ideami piękna, którego słownictwo Mademoiselle Coco wymyśliła na nowo. Urok to obecność, dowód, pojedynczość. Niezdefiniowany, ale tak poruszający Allure jest wyjątkową dedykacją dla promiennej, autentycznej kobiety, która zwraca uwagę dzięki swojej naturalnej postawie. Podobnie jak ekskluzywne ubrania Chanel, Allure aż prosi się o noszenie. Podążając za słowami marki: ile kobiet, tyle spojrzeń, to przesłanie koreluje z wielowarstwową budową wody perfumowanej odzwierciedlającą różnorodne aspekty.