Wysyłamy 1 - 3 dni od zamówienia

Carolina Herrera Good Girl Dot Drama dostępny jako

Carolina Herrera Good Girl Dot Drama woda perfumowana 80 ml

woda perfumowana 80 ml

Cena :
440 419

 Produkt - opis

Marka: Carolina Herrera
Nazwa produktu:
Koncentracja: wody perfumowane
Pojenność: 80 ml
Model: dla niej
Rok wprowadzenia: 2019
Okazja: dzień, wieczór
Rodzaj kompozycji: orientalno - kwiatowy
Nuty zapachowe: migdał, kawa, bergamotka, cytryna, jaśmin, tuberoza, irys, róża, kwiat pomarańczy, fasolka tonka, wanilia, pralina, cynamon, cedr, drzewo kaszmirowe, paczula, ziarno kakaowca, drzewo sandałowe, piżmo
Kreator zapachu: Louise Turner
 

Najnowsza wersja perfum Good Girl

Najbardziej tajemnicze i zarazem prowokujące oblicze nie-grzecznej dziewczyny w nowym kolekcjonerskim wydaniu wody perfumowanej Carolina Herrera Good Girl Dot Drama zainspirowanej emblematycznym wzorem Polka Dot. Figlarny wzór na kultowej czarnej szpilce to owoc współpracy Caroliny Herrery de Baez i Karlie Kloss.

Nowa wersja Carolina Herrera Good Girl Dot Drama Eau de Parfum zaprasza nas do poznania nieustraszonej, tajemniczej i uroczej strony Good Girl, udanej aromatycznej historii, która pojawiła się na scenie perfumeryjnej w 2016 roku. Obecna edycja z niezmienionym składem nut zapachowych inspirowana jest wesołą i niepokorną kropką, której biały kolor pięknie koresponduje na czarnym tle eleganckiej szpilki. Wzór kropki to jeden z najwcześniejszych elementów obrazujący kwintesencję elegancji na kolekcjach ubrań, akcesoriach i perfumach Caroliny Herrery. Twarzą zapachu jest reklamująca wszystkie wcielenia Good Girl amerykańska modelka Karlie Kloss, na stałe współpracująca z marką.

"Inteligencja i zuchwałość mogą uczynić nas potężnymi i kobiecymi. Te cechy są inspirujące. Bycie liderem i jednocześnie kobietą jest możliwe; możemy wzmocnić nasze życie siłą kobiecą. Dla mnie konieczne było stworzenie specjalnej edycji, która będzie świętować tę dualność u kobiet ", wyjaśnia Carolina Herrera de Baez.

Design flakonu tworzą kropki Polka Dots

Nowy flakon otrzymał kropki polka ponieważ, który wzór może być bardziej psotny i wszechstronny i bardziej zuchwały niż właśnie ten? Od dnia swojego debiutu w 1981 roku, Carolina Herrera często opierała się na sile tego zabawnego motywu. W perfumach Herrery Polka Dot była już obecna w jej pierwszym zapachu Carolina Herrera z 1988 roku, który błyskawicznie stał się hitem i który nadal urzeka miliony kobiet na całym świecie. Od tego czasu Carolina Herrera stosowała ten sam archetypowy element w wielu swoich kompozycjach.

Kropki Polka są zabawne, niefrasobliwe i oszałamiające. Przekazują pewność siebie i wyrafinowanie stylu życia Carolina Herrera. Jak mówi projektantka, czasem najprostsze rzeczy są najgłębsze. "Praca z zespołem Carolina Herrera była naprawdę wyjątkowa i spoglądając wstecz na historię marki zdecydowałam się na kreację w tej kampanii" - powiedziała Karlie Kloss, twarz perfum. "Poza tym, że jest to ponadczasowa moda, kropki mają niesamowite znaczenie dla marki i przywołują wiele z tego, czym jest ta kampania: glamour, kobiecość, optymizm i niezłomna wiara w siebie." Nieodpartą cechą kropek jest fakt, że manifestują wyrafinowanie w prosty i niegrzeczny sposób. " Niezaprzeczalna potęga duetu jakim jest moda i perfumy może obdarzyć nas pewnością siebie. Kropki polka, jak to się dzieje z dobrymi zapachami, wzmacniają i dodają witalności", podsumowuje Herrera de Baez.

Karlie Kloss ponownie muzą zapachu

Bohaterką nowego wydania jest piękna i przedsiębiorcza supermodelka Karlie Kloss, słynna twarz Carolina Herrera Good Girl od samego początku. "Karlie jest doskonałym ucieleśnieniem zapachu Good Girl Dot Drama: jest mądra i śmiała, odważna i beztroska. Ona także emanuje tajemniczą aurą; stała się najnowocześniejszą ikoną - opisuje Herrera de Baez.

Biografia Kloss ( ur. w 1992 r. w Chicago ) jest dowodem jej wielu talentów. W 2015 roku założyła "Kode With Klossy" firmę informatyczną, która umożliwia dziewczętom naukę programowania i zostania liderami w dziedzinie tej technologii. Latem tego roku organizacja uczyła programowania prawie 1000 dziewcząt w 50 obozach w 25 miastach. Oprócz modelingu i prowadzenia firmy, Karlie będzie również pełnić funkcję gospodarza i producenta wykonawczego nowo uruchomionej serii Bravo Media, nagrodzonej nagrodą Emmy, Project Runway.

Jak mówi motto Good Girl, dobrze jest być złym!

Elegancki flakon w kształcie seksownej szpilki, kryjący w sobie szykowny ale i niegrzeczny zapach składa się z trzech części: smukły but ozdobiony jest kropkami Polka; góra pięty jest stylizowana na czerń, a sama szpilka na złoto. Ten projekt podkreśla dwoistość tego orientalno-kwiatowego zapachu stworzonego przez Louise Turner. Jasność i blask kremowej nuty jaśminu i zmysłowość tuberozy wzmocnionych akordem bergamotki, róży damasceńskiej, cytryny i irysa kontrastuje z mrocznością aromatów fasolki tonki i kakaowca podkreślanych przez wanilię, migdały, cynamon i kaszmir. Perfumy Carolina Herrera Good Girl Dot Drama składają się w efektowną, ciepło-korzenną całość, ubraną w bukiet białych kwiatów, otoczonych cytrusowo- słodkim woalem.

Woda perfumowana prezentowana jest w luksusowym pudełku: czarny karton zdobią kropki i złote linie. Ta edycja świętuje pasję i oddanie fanów Good Girl. Butelka o pojemności: 80 ml została zaprojektowana wyłącznie we współpracy z Karlie Kloss, a jej pudełko zawiera złoty podpis modelki.

Historia kropek Polka Dots

Amerykański romans z kropką rozpoczął się prawdopodobnie w 1926 roku, kiedy Miss America została sfotografowana w kostiumie kąpielowym w kropki. Niedługo po tym, w 1928 roku, Disney przedstawił swoją ulubioną kreskówkową Myszkę Minnie w czerwonej sukience w kropki i pasującej kokardzie. W latach 30. XX wieku, w sklepach pojawiły się sukienki polka dot, ozdobione wstążkami i kokardkami. W 1940 r. melodia z ballady Franka Sinatry "Polka Dots and Moonbeams" uchwyciła popularność amerykańskiej manii polka dot.

W późniejszym dziesięcioleciu zalotne i eleganckie kropki zyskały wysoką pozycję w modowych stylizacjach gdy Christian Dior wydał kolekcję strojów "New Look" z tym wzorem. Po wojennym okresie zmieniających się ról płciowych Dior powiedział magazynowi Vogue, że w swojej kolekcji "stara się, aby kobiety były ekstrawaganckie, romantyczne i zmysłowe. Wkrótce wdzięczny wzór szybko zyskał popularność wśród aktorek takich jak Elizabeth Taylor, Lucille Ball i Marilyn Monroe.

W 1951 roku Monroe została sfotografowana w bikini polka dot. Dziewięć lat później premiera piosenki Briana Hylanda "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini" podsyciła modnę na kropki. Przez całe lata 60. artystka i chodząca reklama kropek - Yayoi Kusama stała się znana z nanoszenia tego wzoru na swoje obrazy, rzeźby i instalacje. "Nasza ziemia jest tylko jedną kropką wśród milionów innych" - powiedziała kiedyś.

Ale potem przyszła polka, taniec tak popularny, że w połowie XIX wieku Europa wymyśliła słowo "polkamania", by opisać swoją egzaltację. Istnieje tylko wątły związek między kropką a tańcem, ale z pewnością oba są połączone - możliwe, że kropki odzwierciedlają te same regulowane, krótkie wybuchy energii, które odmieniają polkę. Niezależnie od tego, wiemy, że amerykański magazyn kobiecy Godey's Lady's Book był pierwszym, który wydrukował ten termin w opisie "szalika z muślinu" z 1857 r., Na lekkie letnie stroje, otoczonego krawędzią z wyhaftowanymi w rzędy okrągłych kropek. "

Samo słowo "polka" wywodzi się z języka polskiego dla "Polki" - w języku czeskim oznacza "mała kobieta lub dziewczynka". Kropki polka są z natury zdrobnione przez co wydają się być bardzo kobiece. Dziś, kiedy je zakładamy, dziedziczymy ich zawiłą spuściznę po kobietach, które je nosiły przed nami - kobietach, które wynegocjowały zmienną sferę, próbując ich wesołej strony a jednocześnie traktując je poważnie. Jak powiedział doradca college'u Elle Woods: "Harvard nie będzie pod wrażeniem, że poczułeś historię kropek polka".

Opisane perfumy możesz z łatwością zamówić w naszym sklepie e perfumy.

 Pobierz link do produktu w postaci QRCode

link do produtu w postaci barcode

 


Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
19 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17