Carolina Herrera Good Girl Dot Drama woda perfumowana 80 ml
80 ml

Cena :

 
Stan produktu: Nowy
Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 16 zł - przelew na konto
PŁATNOŚCI
Przelew
Paynow
Cashbill
 


ZNAJDŻ NAS NA


www.e-perfumy.sklep.pl ns CENEO



www.e-perfumy.sklep.pl ns Allegro

Pojenność: 80 ml
Model: dla niej
Rok wprowadzenia: 2019
Okazja: aplikować na dzień, wieczór
Rodzaj kompozycji: orientalny, kwiatowy
Nuta otwarcia: migdał, kawa, bergamotka, cytryna
Akord środkowy: jaśmin, tuberoza, irys, róża, kwiat pomarańczy
Głębia: fasolka tonka, wanilia, pralina, cynamon, cedr, drzewo kaszmirowe, paczula, ziarno kakaowca, drzewo sandałowe, piżmo
Kreator zapachu: Louise Turner

Najnowsza wersja perfum Good Girl

Najbardziej tajemnicze i zarazem prowokujące oblicze nie-grzecznej dziewczyny w nowym kolekcjonerskim wydaniu wody perfumowanej Carolina Herrera Good Girl Dot Drama zainspirowanej emblematycznym wzorem Polka Dot. Figlarny wzór na kultowej czarnej szpilce to owoc współpracy Caroliny Herrery de Baez i Karlie Kloss.

Nowa wersja Carolina Herrera Good Girl Dot Drama Eau de Parfum zaprasza nas do poznania nieustraszonej, tajemniczej i uroczej strony Good Girl, udanej aromatycznej historii, która pojawiła się na scenie perfumeryjnej w 2016 roku. Obecna edycja z niezmienionym składem nut zapachowych inspirowana jest wesołą i niepokorną kropką, której biały kolor pięknie koresponduje na czarnym tle eleganckiej szpilki. Wzór kropki to jeden z najwcześniejszych elementów obrazujący kwintesencję elegancji na kolekcjach ubrań, akcesoriach i perfumach Caroliny Herrery. Twarzą zapachu jest reklamująca wszystkie wcielenia Good Girl amerykańska modelka Karlie Kloss, na stałe współpracująca z marką.

"Inteligencja i zuchwałość mogą uczynić nas potężnymi i kobiecymi. Te cechy są inspirujące. Bycie liderem i jednocześnie kobietą jest możliwe; możemy wzmocnić nasze życie siłą kobiecą. Dla mnie konieczne było stworzenie specjalnej edycji, która będzie świętować tę dualność u kobiet ", wyjaśnia Carolina Herrera de Baez.

Design flakonu tworzą kropki Polka Dots

Nowy flakon otrzymał kropki polka, ponieważ który wzór może być bardziej psotny i wszechstronny i bardziej zuchwały niż właśnie ten? Od dnia swojego debiutu w 1981 roku, Carolina Herrera często opierała się na sile tego zabawnego motywu. W perfumach Herrery Polka Dot była już obecna w jej pierwszym zapachu Carolina Herrera z 1988 roku, który błyskawicznie stał się hitem i który nadal urzeka miliony kobiet na całym świecie. Od tego czasu Carolina Herrera stosowała ten sam archetypowy element w wielu swoich kompozycjach.

Kropki Polka są zabawne, niefrasobliwe i oszałamiające. Przekazują pewność siebie i wyrafinowanie stylu życia Carolina Herrera. Jak mówi projektantka, czasem najprostsze rzeczy są najgłębsze. "Praca z zespołem Carolina Herrera była naprawdę wyjątkowa i spoglądając wstecz na historię marki, zdecydowałam się na kreację w tej kampanii" - powiedziała Karlie Kloss, twarz perfum. "Poza tym, że jest to ponadczasowa moda, kropki mają niesamowite znaczenie dla marki i przywołują wiele z tego, czym jest ta kampania: glamour, kobiecość, optymizm i niezłomna wiara w siebie." Nieodpartą cechą kropek jest fakt, że manifestują wyrafinowanie w prosty i niegrzeczny sposób. " Niezaprzeczalna potęga duetu, jakim jest moda i perfumy może obdarzyć nas pewnością siebie. Kropki polka, jak to się dzieje z dobrymi zapachami, wzmacniają i dodają witalności", podsumowuje Herrera de Baez.

Karlie Kloss ponownie muzą zapachu

Bohaterką nowego wydania jest piękna i przedsiębiorcza supermodelka Karlie Kloss, słynna twarz Carolina Herrera Good Girl od samego początku. "Karlie jest doskonałym ucieleśnieniem zapachu Good Girl Dot Drama: jest mądra i śmiała, odważna i beztroska. Ona także emanuje tajemniczą aurą; stała się najnowocześniejszą ikoną - opisuje Herrera de Baez.

Biografia Kloss (ur. w 1992 r. w Chicago) jest dowodem jej wielu talentów. W 2015 roku założyła "Kode With Klossy" firmę informatyczną, która umożliwia dziewczętom naukę programowania i zostania liderami w dziedzinie tej technologii. Latem tego roku organizacja uczyła programowania prawie 1000 dziewcząt w 50 obozach w 25 miastach. Oprócz modelingu i prowadzenia firmy Karlie będzie również pełnić funkcję gospodarza i producenta wykonawczego nowo uruchomionej serii Bravo Media, nagrodzonej nagrodą Emmy, Project Runway.

Jak mówi motto Good Girl, dobrze jest być złym!

Elegancki flakon w kształcie seksownej szpilki, kryjący w sobie szykowny, ale i niegrzeczny zapach składa się z trzech części: smukły but ozdobiony jest kropkami Polka; góra pięty jest stylizowana na czerń, a sama szpilka na złoto. Ten projekt podkreśla dwoistość tego orientalno-kwiatowego zapachu stworzonego przez Louise Turner. Jasność i blask kremowej nuty jaśminu i zmysłowość tuberozy wzmocnionych akordem bergamotki, róży damasceńskiej, cytryny i irysa kontrastuje z mrocznością aromatów fasolki tonki i kakaowca podkreślanych przez wanilię, migdały, cynamon i kaszmir. Perfumy Carolina Herrera Good Girl Dot Drama składają się w efektowną, ciepło-korzenną całość, ubraną w bukiet białych kwiatów, otoczonych cytrusowo- słodkim woalem.

Woda perfumowana prezentowana jest w luksusowym pudełku: czarny karton zdobią kropki i złote linie. Ta edycja świętuje pasję i oddanie fanów Good Girl. Butelka o pojemności 80 ml została zaprojektowana wyłącznie we współpracy z Karlie Kloss, a jej pudełko zawiera złoty podpis modelki.

Historia kropek Polka Dots

Amerykański romans z kropką rozpoczął się prawdopodobnie w 1926 roku, kiedy Miss America została sfotografowana w kostiumie kąpielowym w kropki. Niedługo po tym, w 1928 roku, Disney przedstawił swoją ulubioną kreskówkową Myszkę Minnie w czerwonej sukience w kropki i pasującej kokardzie. W latach 30. XX wieku, w sklepach pojawiły się sukienki polka dot, ozdobione wstążkami i kokardkami. W 1940 r. melodia z ballady Franka Sinatry "Polka Dots and Moonbeams" uchwyciła popularność amerykańskiej manii polka dot.

W późniejszym dziesięcioleciu zalotne i eleganckie kropki zyskały wysoką pozycję w modowych stylizacjach gdy Christian Dior wydał kolekcję strojów "New Look" z tym wzorem. Po wojennym okresie zmieniających się ról płciowych Dior powiedział magazynowi Vogue, że w swojej kolekcji "stara się, aby kobiety były ekstrawaganckie, romantyczne i zmysłowe. Wkrótce wdzięczny wzór szybko zyskał popularność wśród aktorek takich jak Elizabeth Taylor, Lucille Ball i Marilyn Monroe.

Więcej

W 1951 roku Monroe została sfotografowana w bikini polka dot. Dziewięć lat później premiera piosenki Briana Hylanda "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini" podsyciła modnę na kropki. Przez całe lata 60. artystka i chodząca reklama kropek - Yayoi Kusama stała się znana z nanoszenia tego wzoru na swoje obrazy, rzeźby i instalacje. "Nasza ziemia jest tylko jedną kropką wśród milionów innych" - powiedziała kiedyś.

Ale potem przyszła polka, taniec tak popularny, że w połowie XIX wieku Europa wymyśliła słowo "polkamania", by opisać swoją egzaltację. Istnieje tylko wątły związek między kropką a tańcem, ale z pewnością oba są połączone - możliwe, że kropki odzwierciedlają te same regulowane, krótkie wybuchy energii, które odmieniają polkę. Niezależnie od tego, wiemy, że amerykański magazyn kobiecy Godey's Lady's Book był pierwszym, który wydrukował ten termin w opisie "szalika z muślinu" z 1857 r., Na lekkie letnie stroje, otoczonego krawędzią z wyhaftowanymi w rzędy okrągłych kropek. "

Samo słowo "polka" wywodzi się z języka polskiego dla "Polki" - w języku czeskim oznacza "mała kobieta lub dziewczynka". Kropki polka są z natury zdrobnione, przez co wydają się być bardzo kobiece. Dziś, kiedy je zakładamy, dziedziczymy ich zawiłą spuściznę po kobietach, które je nosiły przed nami - kobietach, które wynegocjowały zmienną sferę, próbując ich wesołej strony, a jednocześnie traktując je poważnie. Jak powiedział doradca college'u Elle Woods: "Harvard nie będzie pod wrażeniem, że poczułeś historię kropek polka".

Opisane perfumy możesz z łatwością zamówić w naszym sklepie e perfumy.

Dodatkowe informacje o produkcie

EAN (GTIN):

PRODUCENT
Antonio Puig S.A.
Plaza Europa 46-48
08902 Barcelona
Spain
consumercare@puig.com

OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.

Krótki opis marki:

barcode do produktu

Zobacz polecane produkty:

Britney Spears Circus Fantasy woda perfumowana damska

Britney Spears Circus Fantasy
damska woda perfumowana
dostępna 1 pojemność
w cenie 89 zł
koszt jedn. 0.89 zł/1 ml
z pod. VAT

Dolce & Gabbana Light Blue woda toaletowa damska

Dolce & Gabbana Light Blue
damskie wody toaletowe
dostępne 3 pojemności
w cenie od 229 zł
koszt jedn. 2.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Guerlain Aqua Allegoria Mandarine-Basilic woda toaletowa damska

Guerlain Aqua Allegoria Mandarine-Basilic
damska woda toaletowa
dostępna 1 pojemność
w cenie 399 zł
koszt jedn. 3.19 zł/1 ml
z pod. VAT

Lancome Hypnose woda perfumowana damska

Lancome Hypnose
damska woda perfumowana
dostępna 1 pojemność
w cenie 399 zł
koszt jedn. 5.32 zł/1 ml
z pod. VAT

Moschino Femme woda toaletowa damska

Moschino Femme
damska woda toaletowa
dostępna 1 pojemność
w cenie 186 zł
koszt jedn. 2.48 zł/1 ml
z pod. VAT

Jean Paul Gaultier Scandal woda perfumowana damska

Jean Paul Gaultier Scandal
damskie wody perfumowane
dostępne 3 pojemności
w cenie od 289 zł
koszt jedn. 9.63 zł/1 ml
z pod. VAT

Calvin Klein Eternity Air woda perfumowana damska

Calvin Klein Eternity Air
damska woda perfumowana
dostępna 1 pojemność
w cenie 189 zł
koszt jedn. 1.89 zł/1 ml
z pod. VAT

Tom Ford Cafe Rose woda perfumowana damska

Tom Ford Cafe Rose
damskie wody perfumowane
dostępne 2 pojemności
w cenie od 539 zł
koszt jedn. 10.78 zł/1 ml
z pod. VAT

Zobacz artykuły na blogu

Kompozycje Giorgio Armani inspirowane Sycylią

Zapachy Giorgio Armani inspirowane siłami natury
Perfumy Giorgio Armani – hołd dla sił natury, gdzie świeżość morza, ciepło słońca i głębia drewna splatają się w zapachy pełne elegancji i autentycznego piękna

walentynki

Najlepsze zapachy na Walentynki dla niej
Oczaruj swoją ukochaną zapachem doskonałości!

gorące perfumy

Najgorętsze trendy perfumeryjne
Poznaj innowacyjne trendy w perfumach i spraw, by Twój zapach był niezapomniany w 2024 roku

Calvin Klein CK One

Perfumy Calvin Klein, subtelne i piękne
Odkryj subtelną i elegancką kolekcję zapachów Calvin Klein, ikony kultowych jeansów i luksusowej bielizny, jako niezbędną pozycję na Twojej toaletce

Yves Saint Laurent Y Intense kompozycja

Yves Saint Laurent Y Intense
Odkryj nową definicję męskiej elegancji z Yves Saint Laurent Y Intense - zapachem, który łączy świeżość, zmysłowość i luksus w jednej wyjątkowej kompozycji

Inni klienci polubili te produkty:

Calvin Klein Contradiction woda perfumowana damska

Calvin Klein Contradiction
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 129 zł
z ceną za 1ml :1.29 zł
wliczony podatek VAT

Calvin Klein CK IN2U Men woda toaletowa męska

Calvin Klein CK IN2U Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 109 zł
z ceną za 1ml :0.73 zł
wliczony podatek VAT

Carolina Herrera 212 Sexy Men woda toaletowa męska

Carolina Herrera 212 Sexy Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 366 zł
z ceną za 1ml :3.66 zł
wliczony podatek VAT

Hermes Le Jardin De Monsieur Li woda toaletowa unisex

Hermes Le Jardin De Monsieur Li
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 306 zł
z ceną za 1ml :6.12 zł
wliczony podatek VAT

Hugo Boss Hugo XY woda toaletowa męska

Hugo Boss Hugo XY
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 219 zł
z ceną za 1ml :2.19 zł
wliczony podatek VAT

Mexx Black Man woda toaletowa męska

Mexx Black Man
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 89 zł
z ceną za 1ml :1.78 zł
wliczony podatek VAT

Versace L'Homme woda toaletowa męska

Versace L'Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 162 zł
z ceną za 1ml :1.62 zł
wliczony podatek VAT

Guess Dare for Men woda toaletowa męska

Guess Dare for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 139 zł
z ceną za 1ml :1.39 zł
wliczony podatek VAT