Pojenność: 80 ml
Model: dla niej
Rok wprowadzenia: 2019
Okazja: aplikować na dzień, wieczór
Rodzaj kompozycji: orientalny, kwiatowy
Nuta otwarcia: migdał, kawa, bergamotka, cytryna
Akord środkowy: jaśmin, tuberoza, irys, róża, kwiat pomarańczy
Głębia: fasolka tonka, wanilia, pralina, cynamon, cedr, drzewo kaszmirowe, paczula, ziarno kakaowca, drzewo sandałowe, piżmo
Kreator zapachu: Louise Turner
Najbardziej tajemnicze i zarazem prowokujące oblicze nie-grzecznej dziewczyny w nowym kolekcjonerskim wydaniu wody perfumowanej Carolina Herrera Good Girl Dot Drama zainspirowanej emblematycznym wzorem Polka Dot. Figlarny wzór na kultowej czarnej szpilce to owoc współpracy Caroliny Herrery de Baez i Karlie Kloss.
Nowa wersja Carolina Herrera Good Girl Dot Drama Eau de Parfum zaprasza nas do poznania nieustraszonej, tajemniczej i uroczej strony Good Girl, udanej aromatycznej historii, która pojawiła się na scenie perfumeryjnej w 2016 roku. Obecna edycja z niezmienionym składem nut zapachowych inspirowana jest wesołą i niepokorną kropką, której biały kolor pięknie koresponduje na czarnym tle eleganckiej szpilki. Wzór kropki to jeden z najwcześniejszych elementów obrazujący kwintesencję elegancji na kolekcjach ubrań, akcesoriach i perfumach Caroliny Herrery. Twarzą zapachu jest reklamująca wszystkie wcielenia Good Girl amerykańska modelka Karlie Kloss, na stałe współpracująca z marką.
"Inteligencja i zuchwałość mogą uczynić nas potężnymi i kobiecymi. Te cechy są inspirujące. Bycie liderem i jednocześnie kobietą jest możliwe; możemy wzmocnić nasze życie siłą kobiecą. Dla mnie konieczne było stworzenie specjalnej edycji, która będzie świętować tę dualność u kobiet ", wyjaśnia Carolina Herrera de Baez.
Nowy flakon otrzymał kropki polka, ponieważ który wzór może być bardziej psotny i wszechstronny i bardziej zuchwały niż właśnie ten? Od dnia swojego debiutu w 1981 roku, Carolina Herrera często opierała się na sile tego zabawnego motywu. W perfumach Herrery Polka Dot była już obecna w jej pierwszym zapachu Carolina Herrera z 1988 roku, który błyskawicznie stał się hitem i który nadal urzeka miliony kobiet na całym świecie. Od tego czasu Carolina Herrera stosowała ten sam archetypowy element w wielu swoich kompozycjach.
Kropki Polka są zabawne, niefrasobliwe i oszałamiające. Przekazują pewność siebie i wyrafinowanie stylu życia Carolina Herrera. Jak mówi projektantka, czasem najprostsze rzeczy są najgłębsze. "Praca z zespołem Carolina Herrera była naprawdę wyjątkowa i spoglądając wstecz na historię marki, zdecydowałam się na kreację w tej kampanii" - powiedziała Karlie Kloss, twarz perfum. "Poza tym, że jest to ponadczasowa moda, kropki mają niesamowite znaczenie dla marki i przywołują wiele z tego, czym jest ta kampania: glamour, kobiecość, optymizm i niezłomna wiara w siebie." Nieodpartą cechą kropek jest fakt, że manifestują wyrafinowanie w prosty i niegrzeczny sposób. " Niezaprzeczalna potęga duetu, jakim jest moda i perfumy może obdarzyć nas pewnością siebie. Kropki polka, jak to się dzieje z dobrymi zapachami, wzmacniają i dodają witalności", podsumowuje Herrera de Baez.
Bohaterką nowego wydania jest piękna i przedsiębiorcza supermodelka Karlie Kloss, słynna twarz Carolina Herrera Good Girl od samego początku. "Karlie jest doskonałym ucieleśnieniem zapachu Good Girl Dot Drama: jest mądra i śmiała, odważna i beztroska. Ona także emanuje tajemniczą aurą; stała się najnowocześniejszą ikoną - opisuje Herrera de Baez.
Biografia Kloss (ur. w 1992 r. w Chicago) jest dowodem jej wielu talentów. W 2015 roku założyła "Kode With Klossy" firmę informatyczną, która umożliwia dziewczętom naukę programowania i zostania liderami w dziedzinie tej technologii. Latem tego roku organizacja uczyła programowania prawie 1000 dziewcząt w 50 obozach w 25 miastach. Oprócz modelingu i prowadzenia firmy Karlie będzie również pełnić funkcję gospodarza i producenta wykonawczego nowo uruchomionej serii Bravo Media, nagrodzonej nagrodą Emmy, Project Runway.
Elegancki flakon w kształcie seksownej szpilki, kryjący w sobie szykowny, ale i niegrzeczny zapach składa się z trzech części: smukły but ozdobiony jest kropkami Polka; góra pięty jest stylizowana na czerń, a sama szpilka na złoto. Ten projekt podkreśla dwoistość tego orientalno-kwiatowego zapachu stworzonego przez Louise Turner. Jasność i blask kremowej nuty jaśminu i zmysłowość tuberozy wzmocnionych akordem bergamotki, róży damasceńskiej, cytryny i irysa kontrastuje z mrocznością aromatów fasolki tonki i kakaowca podkreślanych przez wanilię, migdały, cynamon i kaszmir. Perfumy Carolina Herrera Good Girl Dot Drama składają się w efektowną, ciepło-korzenną całość, ubraną w bukiet białych kwiatów, otoczonych cytrusowo- słodkim woalem.
Woda perfumowana prezentowana jest w luksusowym pudełku: czarny karton zdobią kropki i złote linie. Ta edycja świętuje pasję i oddanie fanów Good Girl. Butelka o pojemności 80 ml została zaprojektowana wyłącznie we współpracy z Karlie Kloss, a jej pudełko zawiera złoty podpis modelki.
Amerykański romans z kropką rozpoczął się prawdopodobnie w 1926 roku, kiedy Miss America została sfotografowana w kostiumie kąpielowym w kropki. Niedługo po tym, w 1928 roku, Disney przedstawił swoją ulubioną kreskówkową Myszkę Minnie w czerwonej sukience w kropki i pasującej kokardzie. W latach 30. XX wieku, w sklepach pojawiły się sukienki polka dot, ozdobione wstążkami i kokardkami. W 1940 r. melodia z ballady Franka Sinatry "Polka Dots and Moonbeams" uchwyciła popularność amerykańskiej manii polka dot.
W późniejszym dziesięcioleciu zalotne i eleganckie kropki zyskały wysoką pozycję w modowych stylizacjach gdy Christian Dior wydał kolekcję strojów "New Look" z tym wzorem. Po wojennym okresie zmieniających się ról płciowych Dior powiedział magazynowi Vogue, że w swojej kolekcji "stara się, aby kobiety były ekstrawaganckie, romantyczne i zmysłowe. Wkrótce wdzięczny wzór szybko zyskał popularność wśród aktorek takich jak Elizabeth Taylor, Lucille Ball i Marilyn Monroe.
W 1951 roku Monroe została sfotografowana w bikini polka dot. Dziewięć lat później premiera piosenki Briana Hylanda "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini" podsyciła modnę na kropki. Przez całe lata 60. artystka i chodząca reklama kropek - Yayoi Kusama stała się znana z nanoszenia tego wzoru na swoje obrazy, rzeźby i instalacje. "Nasza ziemia jest tylko jedną kropką wśród milionów innych" - powiedziała kiedyś.
Ale potem przyszła polka, taniec tak popularny, że w połowie XIX wieku Europa wymyśliła słowo "polkamania", by opisać swoją egzaltację. Istnieje tylko wątły związek między kropką a tańcem, ale z pewnością oba są połączone - możliwe, że kropki odzwierciedlają te same regulowane, krótkie wybuchy energii, które odmieniają polkę. Niezależnie od tego, wiemy, że amerykański magazyn kobiecy Godey's Lady's Book był pierwszym, który wydrukował ten termin w opisie "szalika z muślinu" z 1857 r., Na lekkie letnie stroje, otoczonego krawędzią z wyhaftowanymi w rzędy okrągłych kropek. "
Samo słowo "polka" wywodzi się z języka polskiego dla "Polki" - w języku czeskim oznacza "mała kobieta lub dziewczynka". Kropki polka są z natury zdrobnione, przez co wydają się być bardzo kobiece. Dziś, kiedy je zakładamy, dziedziczymy ich zawiłą spuściznę po kobietach, które je nosiły przed nami - kobietach, które wynegocjowały zmienną sferę, próbując ich wesołej strony, a jednocześnie traktując je poważnie. Jak powiedział doradca college'u Elle Woods: "Harvard nie będzie pod wrażeniem, że poczułeś historię kropek polka".
Opisane perfumy możesz z łatwością zamówić w naszym sklepie e perfumy.