Produkty ostatnio oglądane:

męska woda toaletowa Dolce & Gabbana The One Grey

Dolce & Gabbana The One Grey
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 275 zł
cena jedn. 2.75 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Chanel Bleu de Chanel

Chanel Bleu de Chanel
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 389 zł
cena jedn. 7.78 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Carolina Herrera Bad Boy

Carolina Herrera Bad Boy
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
cena jedn. 6.68 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Lancome La Nuit Tresor Intense

Lancome La Nuit Tresor Intense
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 396 zł
cena jedn. 7.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Ralph Lauren Romance

Ralph Lauren Romance
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 256 zł
cena jedn. 5.12 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Guerlain Aqua Allegoria Pamplelune

Guerlain Aqua Allegoria Pamplelune
damskie wody toaletowe
dostępne 4 warianty
w cenie od 309 zł
cena jedn. 2.47 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Tom Ford Noir

Tom Ford Noir
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

perfumy damskie  Fame Parfum od Paco Rabanne

Paco Rabanne Fame Parfum

dostępny 1 wariant
w cenie 549 zł
cena jedn. 10.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

Dolce & Gabanna Light Blue Italian Zest

Letnie edycje kultowego zapachu Dolce & Gabbana Light Blue
Odkryj słoneczną magię z linią zapachów Dolce & Gabbana Light Blue, które przynoszą autentyczną elegancję i nowoczesną klasykę zawartą w dwóch letnich edycjach

Paco Rabanne Invictus Platinum

Paco Rabanne Invictus Platinum- Flanker z charakterem
Paco Rabanne Invictus Platinum - świeża i energetyzująca kompozycja o drzewnym charakterze, która otuli Cię mityczną mocą zapachu o złożonych i intensywnych akordach

kobieta i perfumy

Miłość jest ślepa, ale ma nos
Poznaj potęgę zapachu: Wędrówka przez emocje i wspomnienia, które wywołują tysiące różnych aromatów każdego dnia!

Olympea Blossom nuty

Ukształtowana z owoców i kwiatów – Paco Rabanne Olympea Blossom
Boska kobiecość w Paco Rabanne Olympea Blossom - kwiatowy raj w butelce

perfumy Givenchy

Marka Givenchy
Odkryj Zapachy, które Podkreślą Twój Wyjątkowy Urok

Zobacz polecane produkty:

damska woda perfumowana Calvin Klein Contradiction

Calvin Klein Contradiction
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 100 zł
koszt jedn. 3.33 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Chanel Bleu de Chanel

Chanel Bleu de Chanel
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 389 zł
koszt jedn. 7.78 zł/1 ml
z pod. VAT

unisex woda toaletowa Hermes Le Jardin De Monsieur Li

Hermes Le Jardin De Monsieur Li
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 306 zł
koszt jedn. 6.12 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Thierry Mugler Alien

Thierry Mugler Alien
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 489 zł
koszt jedn. 5.43 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Yves Saint Laurent Y Live

Yves Saint Laurent Y Live
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Giorgio Armani Si Passione Eclat

Giorgio Armani Si Passione Eclat
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 339 zł
koszt jedn. 3.39 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani My Way Floral

Giorgio Armani My Way Floral
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 409 zł
koszt jedn. 8.18 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Lancome Idole Nectar

Lancome Idole Nectar
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Carolina Herrera jest wenezuelską kreatorką mody znaną z wyjątkowego stylu, wyróżniającej się estetyki i ponadczasowego talentu. Ze swoim nieodłącznym smakiem tworzy produkty, które są zarówno ponadczasowe, jak i modne. Perfumy Carolina Herrera skierowane są do kobiet i mężczyzn ceniących swobodną elegancję i ekscytujący styl życia. Zanim została projektantką w 1980 roku, przez dekadę znajdowała się na międzynarodowej liście najlepiej ubranych kobiet dzięki swojej charakterystycznej białej koszuli, w której noszeniu nadal jest mistrzynią.

Perfumy marki Carolina Herrera

W roku 1997 firma wprowadziła na rynek damskie perfumy 212. Zapach okazał się wielkim światowym sukcesem, który stał się podstawą całej serii kompozycji. Jest to esencja dla młodej kobiety, zapach Nowego Jorku, zapach życia. Flakon tworzy bardzo nowoczesny, miejski, charyzmatyczny i wyjątkowy projekt, podobnie jak Big Apple. Całość jest jasna i optymistyczna, kształtująca symbol ciekawości i energii żyjących w dużym mieście ludzi.

Więcej

Zmysłowa woda to ekscytująca mieszanka esencji mandarynki, bergamotki i białych kwiatów, uzupełniona delikatnymi niuansami drewna sandałowego i lekkimi pasmami białego piżma. Owocowy i świeży hołd dla stylu życia w mega metropolii. Męski odpowiednik perfum, nie mniej symboliczny dla marki, pojawił się na rynku dwa lata później pod postacią subtelnej i zmysłowej wody o drzewnym i kwiatowym charakterze, nasyconej wdziękiem i elegancją. W zrobionej z najlepszych surowców kompozycji owocowe esencje spotykają się z akordami kwiatowymi, które zostały doskonale dopełnione nutami drzewnymi. Rezultatem jest atrakcyjny, świeży i męski aromat. Zapachowe portfolio domu jest imponujące. Do 2021 roku ukazało się około 150 wspaniałych kompozycji i powstało wiele oryginalnych linii zapachowych jak Carolina Herrera, CH, Good Girl czy Bad Boy.

Historia

Urodzona w Caracas w zamożnej i wpływowej rodzinie Herrera od najmłodszych lat dorastała w kulturze międzynarodowej i zamiłowaniu do mody. Twierdzi, że jej oczy przyzwyczaiły się do oglądania pięknych rzeczy, które otaczały ją od dziecka. Jej babcia zabierała Carolinę na pokazy znanych projektantów, wprowadzając ją tym samym w świat mody i kształtując wysmakowany gust. Uwrażliwiła ją na piękne wyroby Balenciagi, luksusowe projekty domu Dior czy wdzięczne kreacje marki Lanvin.

Pierwsza praca

W połowie lat sześćdziesiątych ubiegłego stulecia Carolina Herrera rozpoczęła karierę jako publicystka. Pracowała w butiku Pucci's Caracas aż w 1980 roku przeniosła się do Nowego Jorku. Często była kojarzona z Mickiem i Biancą Jagger oraz Andy Warholem w Studio 54, stając się znaną ze swojego szczególnego stylu. Po raz pierwszy pojawiła się na International Best Dressed List w 1972 roku, a niecałą dekadę później została wybrana do Hall of Fame.

Projekty linii ubrań

W 1981 roku jej przyjaciółka Diana Vreeland redaktor naczelna Vogue zasugerowała Carolinie, żeby zaprojektowała linię ubrań. Zrobiła to, wykonując pierwsze modele ubrań w Caracas. Debiut kolekcji miał miejsce w Metropolitan Club na Manhattanie, zdobywając natychmiastowe uznanie krytyków. Znany butik Martha's przy nowojorskiej Park Avenue zgodził się pokazać jej ubrania w sklepowych witrynach. Po wstępnym sukcesie powróciła do Caracas, by zebrać kapitał na sfinansowanie bardziej oficjalnego startu. W pierwszym pokazie projektantki na wybiegu pokazała się amerykańska supermodelka Iman. Od tej pory Herrera regularnie prezentuje swoje kolekcje Ready-to-Wear na Mercedes-Benz Fashion Week w Nowym Jorku.

Rozwój firmy

Od 1980 roku firma ma siedzibę w Nowym Jorku i szybko zyskuje uznanie prominentnej klienteli. W kluczowych magazynach takich jak Women's Wear Daily i Tatler ukazują się publikacje z przychylnymi recenzjami. Do jej najbardziej znanych klientek należą Jacqueline Kennedy Onassis, która, zleca zaprojektowanie sukni na ślub córki Caroline, Diana, księżna Cadaval, dla której tworzy suknię na jej ślub z księciem Charlesem Philippe z Orleanu, Duke of Anjou i aktorka Renee Zellweger. W końcówce lat 80. hiszpańska firma Puig wykupiła licencję na perfumy Carolina Herrera, by opracowywać nowe linie zapachów. W 1988 roku marka wprowadza na rynek swój pierwszy zapach sygnowany nazwiskiem projektantki. Od tego czasu regularnie pojawiają się serie udanych perfum dla kobiet i mężczyzn. Kilka lat później firma Puig przejmuje dom mody Carolina Herrera, pozostawiając kreatorkę na stanowisku dyrektora kreatywnego.

Swoje 35. urodziny w branży modowej świętuje książką. Opisuje w niej karierę i daje wgląd w swoje plany na przyszłość. Ponadto zostaje wydrukowana seria zdjęć redakcyjnych autorstwa znanych fotografów i stylistów, a także ekskluzywna seria zdjęć, które przedstawiają kamienie milowe marki ze współczesnej perspektywy. W tym swoistym portfolio wyróżnia się estetyka Herrery a znacząca elegancja i ponadczasowy talent są doskonale podkreślone. Zamykającą karierę kolekcję projektantka pokazuje w 2018 roku przekazując stery Wesowi Gordonowi.

Córka projektantki to też Carolina

Co ciekawe pomysłodawczynią kultowego zapachu 212 NY dla kobiet jest córka, też Carolina zwana Carolina Herrera Jr. Urodzona w Caracas wychowywała się w USA. Podobno pomysł na perfumy zrodził się z tęsknoty za domem, którym w 1997 roku był dla niej Nowy Jork. Sprawuje obecnie funkcję dyrektora kreatywnego działu perfum oraz jest projektantką linii ubranek dla dzieci w firmie swojej słynnej matki. Przy jej współudziale marka rozszerzyła swoją ofertę o linię CH, która oprócz dodatków mody zawiera akcesoria i artykuły domowe oraz nową serię zapachów dla mężczyzn i kobiet. Najnowszym dziełem są damskie perfumy Good Girl i męskie Bad Boy.