Prestiżowa marka rozpoczyna nową przygodę, wprowadzając zaskakujące perfumy Bad Boy, fascynujący zapach, który przenosi mit o wiecznym buntowniku do naszych czasów. To on ośmiela się łamać zasady i kroczyć własną ścieżką.
Ta nowa ikona buntu ma w swoim charakterze dwoistość: jest silny i bezbronny; potężny i empatyczny; bohaterski i wrażliwy. Jego odwaga polega na szczerości, dzięki której potrafi wyrażać i dzielić się swoimi emocjami. Bad Boy to oda zbuntowanych mężczyzn, którzy walczą o swoje zasady i są wierni własnej tożsamości. Hasło: dobrze jest być złym, doskonale podsumowuje ducha tego nowego bohatera.
Symbolika pioruna od zawsze wyzwala skrajne uczucia. Z jednej strony jako siła niszczycielska budzi strach, z drugiej zaś rozbudza fascynację. W kompozycji perfum Caroliny Herrery wyraża heroizm i siłę mężczyzny, stając się alegorią jego osobowości: nieprzewidywalnej, niezwykłej i pociągającej. Bad Boy uwodzi i urzeka tak szybko i precyzyjnie jak błyskawica.
Carolina Herrera de Baez pracę nad tym zaskakującym i wyrafinowanym zapachem powierzyła znakomitym mistrzom perfumiarstwa, Quentinowi Bisch i Louise Turner. Ten kreatywny duet był w stanie stworzyć świetne perfumy z absolutnie intensywnymi i energicznymi nutami.
Powstaje seksowne balsamiczno-gurmandowe napięcie. Bad Boy wyraża świadomie blaski i cienie natury współczesnego człowieka. Kontrastowo dobrane składniki są pełne kontrowersji, co wpływa na silne pobudzenie wyobraźni, a wraz z nią przeżycie głębokiej olfaktorycznej przygody.
Koncepcja i konstrukcja flakonu w kształcie błyskawicy stanowiły wyzwanie technologiczne. Jego odważna i uderzająca estetyka łączy wszystkie cechy Bad Boy. Błyskawica jest ubrana w wyrafinowany i tajemniczy granatowy błękit, mocno osadzony na złotej podstawie.
Kampania reklamowa nawiązuje do archetypu buntownika, wybuchowej postaci, która łączy energię i moc. Fascynacja, którą wzbudza, jest przytłaczająca. Spaceruje ulicami Nowego Jorku, a za nim nic już nie pozostaje takie, jak było. Kształtuje miasto w miarę upływu czasu, tworząc magnetyzm, któremu nikt nie może się oprzeć.
Przyciąga wszystkie oczy, nie pozostaje niezauważony. Napromieniowuje światło elektryczne, które czyni go fascynującym i wyjątkowym.
Artystyczny duet Santiago & Mauricio podpisuje autorstwo tej ekscytującej kampanii. Bohaterem filmu jest brytyjski aktor Ed Skrein, który wzmacnia wartości prawdziwego Bad Boya. Skrein jest jednym z najbardziej obiecujących aktorów swojego pokolenia. Kreatywny i wieloaspektowy, rozpoczynał karierę jako muzyk i udało mu się postawić Hollywood u swoich stóp.