Prawdziwy bestseler Obsession powraca by znów znaleźć się w centrum uwagi. Marka postanowiła przekształcić go w nową, bardziej aktualną wersję. Obsessed for Women to damskie perfumy Calvina Kleina, którym udało się zachować całą ideę swojej poprzedniczki. Symbolizują uczucie szalonej obsesyjnej miłości. To zapach będący synonimem pożądania, pasji, młodości i prowokacji, w urzekający sposób podkreślający cały urok kobiecości. Obsessed For Women zapowiada się równie atrakcyjnie jak jego poprzedniczka jednocześnie zmieniając nieco kształt formuły. Na swojej drodze pozostawia żarliwy i nieodparty zapach.
Ta kusząca kompozycja została wykonana przez znany duet perfumiarzy. Honorine Blanc nadała jej wyjątkowy i charyzmatyczny charakter. Współautorka fenomenalnych zapachów Lancome La Nuit Tresor a la Folie czy Yves Saint Laurent Black Opium ma też na koncie inne kreacje dla marki C.K. Do nich należy uwodzicielska Deep Euphoria i hołdujące wieloaspektowej kobiecości Women. Ponadto Honorine słynie z bardzo różnorodnego stylu, nie stroni od miłości do perfum o silnym temperamencie. Annick Menardo ze swojej strony zawsze stara się nadać kompozycjom odrobinę nowoczesności. Udowodniła to tworząc współczesną diorowską truciznę Christian Dior Hypnotic Poison czy celebrujące uroki życia perfumy Hugo Boss Alive. Właśnie tę awangardę odnajdujemy w najnowszym zapachu wytwórni.
Esencja obraca się głównie wokół nuty lawendy. Pomysł jest zaskakujący, biorąc pod uwagę, że jest to składnik zarezerwowany głównie dla męskiej perfumerii. Lawenda emanuje aromatycznym powiewem świeżości, wnosząc do kompozycji śródziemnomorski słoneczne barwy. Całość ma bardzo przejrzysty, chłodny i lekko wytrawny charakter. Ta sucha czystość i zbudowana wokół niej nieograniczona przestrzeń przypomina trochę dotyk surowej wełny na świeżo umytej skórze. Ziołowe i czyste wibracje lawendy przełamane są energią cytrusów i kadzidlanym pomrukiem elemi. Całość wykończona jest ciepłym i kremowym piżmem dla bardziej cielesnego, niemal erotycznego i całkowicie urzekającego wyrazu.
Unikalną interpretację kultowych perfum damskich ucieleśnia brytyjska supermodelka Kate Moss, której nieopublikowane fotografie ze starej sesji zdjęciowej ujrzały teraz światło dzienne. W 1992 roku dom Kleina wywołał skandal, kiedy młodziutka Kate pozowała nago. Ta reklama zapoczątkowała długi romans między angielską modelką a marką. Moss w szczególności zaoferowała swoje ciało i spojrzenie na dżinsy, bieliznę i perfumy z metką CK. Młoda dziewczyna stała się teraz gwiazdą światowej sławy i projektant postanowił wydobyć niektóre z nieużywanych wówczas stereotypów, aby stworzyć swoją nową reklamę. Ten nostalgiczny powrót do przeszłości jest dowodem na wręcz obsesyjną tęsknotę za namiętnością i cielesnym pożądaniem. Nowe perfumy są odważną, elegancką kompozycją w stylu clean skin stworzoną dla nietuzinkowych kobiet ceniących w życiu oryginalność i wyjątkowość.