Calvin Klein to marka, która zawsze wykazywała się głęboką odwagą połączoną z niemal wrodzonym poczuciem strategii rozwoju biznesu. Tym samym wydaniu CK One towarzyszyły kolosalne środki! Sukces tej kampanii przerósł wszelkie oczekiwania marki i przyniósł jej w następnym roku Grand Prix of the Marketing Strategy Trophies. Te zaskakujące perfumy Calvin Klein powstały w połowie lat 90., a dokładniej w 1994 r. W rzeczywistości, aby je stworzyć, projektant obserwował swoje dzieci. Zauważył, że z biegiem czasu moda ewoluowała coraz bardziej androgynicznie.
Rzeczywiście, jest dziś szczególnie wielu mężczyzn, którzy dbają o siebie, stosując na przykład zabiegi kosmetyczne. Z drugiej strony kobiety nie chcą rozstawać się ze spodniami. Aby towarzyszyć tej mieszance gatunków, na tym etapie potrzebne są oryginalne perfumy. W ten sposób stworzył CK One, esencję, która uważana jest za „zapach społeczny”. Skierowany do wszystkich osób poszukujących autentyczności i przejawiających chęć dzielenia się. Aromat kultywuje także otwartość i uczciwość i zwraca się do wszystkich, którzy żyją według własnego uznania i którzy odważą się na antykonformizm. Wiadomość od razu przemówiła do młodych ludzi, a sprzedaż zapachu wzrosła od momentu premiery. Ta śmiała kompozycja może pochwalić się tym, że stworzyła falę przejrzystości w sercu lat 90. Stała się kultowym zapachem całego pokolenia i rozbudziła zmysł węchu tysięcy nastolatków. Jeśli więc masz nieco buntowniczą naturę i utożsamiasz się z młodzieńczym świeżym stylem, w naszej perfumerii internetowej znajdziesz dla siebie całą rozbudowaną linię zapachów CK.
Autorem tego zapachowego bestsellera jest utalentowany Alberto Morillas, który postanowił stworzyć rodzaj nowoczesnej wody kolońskiej opartej na świeżości. Kompozycja zaczyna się akordem zielonej herbaty odświeżonym bergamotką. Obecność soczystego ananasa dodaje nutom otwarcia nieco egzotycznego aspektu. Serce jest bardziej eleganckie i kwiatowe. Jego przezroczystość jest wynikiem połączenia róży, fiołka i hedione ( molekuły o delikatnym jaśminowym aromacie). Następnie przychodzą przyprawy, aby wstrząsnąć całością. Wśród nich dominuje kardamon i gałka muszkatołowa. Wreszcie wszystko stopniowo się nagrzewa, aby zakończyć się przebudzeniem zmysłowego bursztynu i piżma. Prosty, minimalistyczny flakon stał się szczególnie znany. Ma kształt tykwy, inspirowanej butelką jamajskiego rumu. Jego postać jest również całkowicie androgyniczna. Wykonano go z oszronionego szkła, bardzo przyjemnego w dotyku, zwieńczonego korkiem przypominającym zakrętkę zwykłej butelki czy bidonu.