Stron:
Flakon Calvin Klein Beauty Calvin Klein Beauty
wody perfumowane
damskie
3 pojemności
ceny od 118 zł
Flakon Calvin Klein CK Be Calvin Klein CK
Be
wody toaletowe
unisex
2 pojemności
cena od 139 zł
Flakon Calvin Klein CK Everyone Eau De Parfum Calvin Klein CK
Everyone Eau De Parfum
wody perfumowane
unisex
3 pojemności
ceny od 168 zł
Flakon Calvin Klein CK Everyone Calvin Klein CK
Everyone
wody toaletowe
unisex
3 pojemności
ceny od 156 zł
Flakon Calvin Klein CK Free Calvin Klein CK
Free
woda toaletowa
męska
w cenie 75 zł
Flakon Calvin Klein CK IN2U Men Calvin Klein CK
IN2U Men
wody toaletowe
męskie
2 pojemności
cena od 109 zł
Flakon Calvin Klein CK IN2U Women Calvin Klein CK
IN2U Women
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 124 zł
Flakon Calvin Klein CK One Gold Calvin Klein CK
One Gold
wody toaletowe
unisex
2 pojemności
cena od 109 zł
Flakon CK One Shock for Her Calvin Klein CK
One Shock for Her
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 122 zł
Flakon CK One Shock for Him Calvin Klein CK
One Shock for Him
wody toaletowe
męskie
2 pojemności
cena od 132 zł
Flakon CK One Calvin Klein CK
One
wody toaletowe
unisex
2 pojemności
cena od 159 zł
Flakon CK1 Palace Calvin Klein CK1
Palace
woda toaletowa
unisex
Flakon Contradiction for Men Calvin Klein Contradiction
for Men
woda toaletowa
męska
w cenie 159 zł
Flakon Contradiction Calvin Klein Contradiction
woda perfumowana
damska
w cenie 102 zł
Flakon Deep Euphoria Calvin Klein Deep
Euphoria
woda perfumowana
damska
Stron:

Zobacz artykuły na blogu

Parda Candy Kolekcja Prada Candy: Kolorowa uczta

Prada Candy to kolekcja zapachów, która uwodzi zmysłami, łącząc odważny styl, figlarne kompozycje i niezapomniane aromaty, tworząc kolorową ucztę dla kobiet, które pragną czerpać radość z życia każdego dnia

kompozycja Armani Si Fiori Giorgio Armani - od Si do Si Fiori

Fascynująca historia legendarnego domu mody Giorgio Armani i jego najnowszego dzieła - zapachu Si Fiori, który łączy w sobie elegancję klasycznego Si z nowoczesnymi akcentami neroli, tworząc perfumeryjne arcydzieło dla niezależnych kobiet żyjących w wielkomiejskiej dżungli

MYSLF Yves Saint Laurent MYSLF Yves Saint Laurent: nowoczesna wizja męskiej elegancji

MYSLF marki YSL - zapach, który emanuje eleganckim i nowoczesnym tonem, zgłębiając współczesną męskość podkreśloną drzewno-kwiatowym kontrastem

5 najlepszych perfum męskich 5 najlepszych perfum dla mężczyzn

Poznaj nowoczesne męskie zapachy, które dzięki swoim bogatym i trwałym formułom podkreślą Twój wyjątkowy styl

Nuty Zapachowe Q by Dolce & Gabbana Q by Dolce & Gabbana- Cytrusy i wiśnia w roli głównej

Q by Dolce & Gabbana to królewski i wyrafinowany zapach, który łączy świeże sycylijskie cytryny z bogatymi, pikantnymi wiśniami, tworząc idealną mieszankę zmysłowych tonacji emanujących ponadczasowym seksapilem

zdjęcie ilustracyjne Jak wybrać zapachy dla bliskiej osoby?

Nie wiesz, jaki prezent wybrać dla bliskiej osoby, postaw na wieczny hit i wybierz zapachy, które będą uniwersalnym podarunkiem dla każdego

Riviera Poznaj ekskluzywną edycję limitowaną Les Eaux De Chanel Paris Riviera

Odkryj Lazurowe Wybrzeże w każdym powiewie - Les Eaux De Chanel Paris-Riviera!

Good Girl Legere by Carolina Herrera Carolina Herrera Good Girl Legere EDP: Tajemnicza Siła w Butelce

Poznaj tajemniczą siłę Carolina Herrera Good Girl Legere - zapachu, który wdziera się do zmysłów, łącząc w sobie moc i delikatność, mroczne i jasne akcenty, tworząc kompozycję pełną kontrastów

Produkty najczęściej oglądane:

Carolina Herrera Good Girl Carolina Herrera Good Girl


damskie wody perfumowane
3 pojemności

Lancome Idole Lancome Idole


damskie wody perfumowane
4 pojemności

Giorgio Armani My Way Giorgio Armani My Way


damskie wody perfumowane
3 pojemności

Carolina Herrera Bad Boy Carolina Herrera Bad Boy


męskie wody toaletowe
2 pojemności

Yves Saint Laurent Black Opium Yves Saint Laurent Black Opium


damskie wody perfumowane
3 pojemności

Giorgio Armani Stronger With You Giorgio Armani Stronger With You


męska woda toaletowa
1 pojemność

Versace Eros Flame Versace Eros Flame


męska woda perfumowana
1 pojemność

Yves Saint Laurent Libre Yves Saint Laurent Libre


damskie wody perfumowane
3 pojemności

Giorgio Armani Acqua Di Gio Giorgio Armani Acqua Di Gio


damska woda toaletowa
1 pojemność

Mugler Angel Mugler Angel


damskie wody perfumowane
3 pojemności

Zobacz polecane produkty:

Gabriela Sabatini Gabriela Sabatini Gabriela Sabatini Gabriela Sabatini

damska woda toaletowa
1 pojemność

Lanvin Rumeur 2 Rose Lanvin Rumeur 2 Rose

damska woda perfumowana
1 pojemność

Versace Eros Pour Femme Versace Eros Pour Femme

damskie wody perfumowane
2 pojemności

Kenzo Power Kenzo Power

męska woda toaletowa
1 pojemność

Britney Spears Fantasy Britney Spears Fantasy

damska woda perfumowana
1 pojemność

Jimmy Choo Fever Jimmy Choo Fever

damskie wody perfumowane
2 pojemności

Bruno Banani Man Bruno Banani Man

męskie wody toaletowe
3 pojemności

Chloe L'Eau De Parfum Lumineuse Chloe L'Eau De Parfum Lumineuse

damskie wody perfumowane
3 pojemności

Opis marki:

Calvin Richard Klein to człowiek określany jako prowokator oraz minimalista.

Perfumy marki Calvin Klein: Od kontrowersji do kultu – Historia Zapachowej Rewolucji

Marka Calvin Klein, założona w 1968 roku przez projektanta o tym samym nazwisku, od początku łamała konwencje. Gdy w 1981 roku – po ponad dekadzie od debiutu w świecie mody – wypuściła pierwsze perfumy, stało się jasne, że zapachy również będą narzędziem do prowokowania i definiowania epok. Dziś portfolio marki to nie tylko flakony, ale kapsuły czasu uchwyconych w nutach duchów kolejnych dekad.

Lata 80.: Dekadencja w Kryzysie

Calvin Klein (1981)

Pierwszy zapach, po prostu nazwany Calvin Klein, był wołaniem o uwagę. Kompozycja łączyła zielone nuty paproci z piżmem i paczułą, tworząc atmosferę zimnego luksusu. To był zapach dla kobiet, które noszą garnitury z podkasanymi rękawami – eleganckich, ale gotowych na walkę.

Obsession (1985 dla kobiet, 1986 dla mężczyzn) Prawdziwa ikona. Obsession – jak sama nazwa wskazuje – był wołaniem o namiętność. Wersja damska: wanilia, mirra i cynamon na tle kwiatu pomarańczy. Męska: drewno sandałowe, pieprz i ambra. Kampanie reklamowe z Kate Moss i Markiem Wahlbergiem (wówczas Marky Markiem) wywołały skandal erotyczną śmiałością, ale właśnie dlatego sprzedawał się jak świeże bułeczki.

Lata 90.: Unisex i Rewolucja Społeczna

Eternity (1988)
Zapach miłości – dosłownie. Nazwany na cześć związku Calvina z jego żoną Kelly, łączył lawendę, bazylię i jaśmin w kompozycji, która stała się symbolem rodzinnej stabilności.

CK One (1994)
Pierwsze globalne perfumy unisex – manifest pokolenia X. Lekki, świeży, z cytrusami, herbatą i drewnem mahoniowym. Flakon przypominał butelkę po napoju sportowym, a kampania z androgynicznymi modelami (np. Kate Moss i Christym Turlington) podkreślała równość płci. Sprzedał się w 10 milionach egzemplarzy w ciągu 5 lat.

Escape (1991)
Zapach dla marzycieli. Brzoskwinia, ananas i drzewo różane przenosiły w świat egzotycznych wakacji. Ulubieniec bizneswomen lat 90., które w pracy nosiły garsony, ale w walizce zawsze miały bilet w jedną stronę.

XXI wiek: Ekstrawagancja i Cyfrowy Chaos

Euphoria (2005 dla kobiet, 2006 dla mężczyzn)
Era blogów i pierwszych influencerek. Damski Euphoria – granat, orchidea i piżmo – pachniał jak noc w klubie, gdzie szkło lśni, a suknie są z latexu. Męski: kardamon, kawa i drewno tekowe – energia metropolii. Flakon w kształcie czarnego klejnotu stał się must-have na półkach millennialsów.

CK Everyone (2017)
Odpowiedź na trend wellness. Pomarańcza, bazylia i drewno cedrowe w ekologicznym flakonie z recyklingu. Hasło: „Dla wszystkich, którzy wierzą, że świat może być lepszy”.

Dlaczego perfumy Calvin Klein to więcej niż zapachy?

Kulturowe lustro: Każda linia odzwierciedla dylematy swojej epoki – od konserwatywnych lat 80. po ekologiczne 2020.

Minimalizm z pazurem: Proste formy flakonów kontrastują z odważnymi kompozycjami.

Bunt w DNA: Jak mówił sam Calvin: "Perfumy to drugi głos kobiety. Powinien być słyszalny nawet, gdy ona milczy"..

Początki marki

W 1968 roku założył sklep z płaszczami "Klein Calvin Klein Limited" w hotelu "Hotel York" w Nowym Jorku. We wrześniu 1969 roku, Klein pojawił się na okładce czasopisma Vogue. W latach siedemdziesiątych Calvin Klein do swojej kolekcji damskiej dodał sportowe klasyczne marynarki i bieliznę. W tych latach stworzył też słynne jeansy z nazwą umieszczoną na tylnej kieszeni.

Pod koniec 1970 roku firma próbowała zaistnieć w branży perfumeryjno - kosmetycznej tworząc własne perfumy i kosmetyki Calvin Klein. Szybko jednak wycofała się z rynku z dużymi stratami finansowymi.

Designerskie jeansy i bokserki

W 1980 roku, gdy szał na designerskie jeansy osiągnął apogeum, Calvin Klein wprowadził w kolekcji bielizny bardzo udaną linię bokserek. Biznes bieliźniany Calvina Kleina, promowany w roku 1990 przez gigantyczne billboardy stał się tak wielkim sukcesem, że jego kalesony stały się nazywane jako „Calvins”. Pod koniec 1987 roku firma przeżywała poważne problemy finansowe.

Chociaż firma stała niemal w obliczu bankructwa w 1992 roku udało się odzyskać i zwiększyć opłacalność jego imperium na resztę lat dziewięćdziesiątych. Kolekcja zegarków i biżuterii stała się częścią oferty marki w roku 1997. Logo firmy " CK "zdobi wiele produktów w swojej linii i jest rozpoznawalne na całym świecie. Calvin Klein w 2002 sprzedał swoje imperium koncernowi Phillips-VanHeusen za 430 milionów dolarów.

Najmodniejszy fetysz Świata

CK wykreował modę unisex i stworzył najmodniejszy fetysz świata - szeroką gumkę przy bieliźnie z inicjałem CK . Jest najmłodszym projektantem uhonorowanym prestiżową nagrodą Amerykańskich Krytyków Mody - Coty.

Styl Kleina można określić jako nieskomplikowany i bardzo oszczędny, bazujący na naturalnych tkaninach i neutralnych barwach. Swoje produkty reklamował w sposób kontrowersyjny, przesiąknięty erotyzmem. Często bulwersował opinię publiczną, angażując do reklam bardzo młode, półnagie modelki. Na modowe imperium nowojorskiego projektanta Calvin Klein składają się kolekcje ubrań, obuwie, zegarki, biżuteria, perfumy i kosmetyki. Seria CK IN2U w tym też perfumy damskie i męskie Calvin Klein, zostaje dedykowana pokoleniu ludzi wychowanych w kulturze SMS-ów, blogów i IPOD-a.