Data kreacji: 2018
Pojemność: 65 ml, 40 ml
Model: aromat dla kobiet
Polecane dozowanie: dzień
Rodzaj olfaktortczny: kwiatowy
Linia głowy: grejpfrut, pomelo, różowy pieprz
Akord środkowy: gardenia tahitańska, plumeria, róża, brzoskwinia
Zamknięcie: piżmo, fiołek, korzeń irysa, drzewo sandałowe, wanilia, nuty drzewne
Świętuj te wyjątkowe chwile, świętuj siebie i życie - to motyw przewodni nowej wody toaletowej Bvlgari Omnia Pink Sapphire. Podobnie jak cała kolekcja perfum Bvlgari z linii Omnia, również te są inspirowane szlachetnym kamieniem: różowym szafirem. W Południowo-Wschodniej Azji jest on symbolem afirmacji życia, dobrego samopoczucia i młodości. Termin szafir pochodzi prawdopodobnie z języka aramejskiego, gdzie saphira oznacza „piękny”. Wraz z nowym zapachem marka starała się uchwycić tę symboliczną moc, czego efektem jest świeży owocowy koktajl, pełen witalności i egzotycznej radości życia.
Błyszcząca esencja zachwyca mieszanką owoców i słodyczy. W górnych nutach możemy podziwiać wspaniałą grę iskrzących cytrusów i niesfornych ziarenek różowego pieprzu. Musujące aromaty wprowadzają beztroskie orzeźwienie i wprawiają w dobry nastrój. Połączenie cierpkości, słodyczy i przypraw wygląda bardzo energetycznie i nie traci na wyrazistości. Sercem zapachu zawładnął bukiet tropikalnych kwiatów. Słodka i upajająca plumeria, nazywana kwiatem zakochanych emanuje niuansami jaśminu. Jej cudowny aromat idealnie współgrający z esencjami gardenii tahitańskiej uzupełniają akcenty soczystych brzoskwiń. Całość opiera się na podstawie z piżma, wanilii i białego drewna. Kompozycję wykańczają niespodziewane składniki w postaci korzenia irysa i fiołka, które przynoszą pudrowe i zmysłowe efekty. Ten wspaniały eliksir szczęścia podarował nam niezastąpiony Alberto Morillas, który zdążył nas przyzwyczaić do swoich wspaniałych kreacji zapachowych. Wykonane przez niego perfumy Kenzo Flower wpisały się w kanony najlepszej, klasycznej perfumerii.
Flakon perfum Omnia Pink Sapphire pozostaje optycznie wierny stylowi poprzednich zapachów. Dwa okrągłe, grube dyski, których boki są wykonane z metalu, łączą się jak dwa zazębiające się pierścienie. Krawędź tafli jest pokryta różowym szkłem, które nadaje im wygląd kamieni szlachetnych i wnosi więcej egzotyki. Energiczne i pełne przygód uczucie jest również odzwierciedlone w kampanii reklamowej. Głównymi bohaterkami są trzy młode kobiety celebrujące siebie i życie. Madison Beer to młoda piosenkarka i aktorka ze Stanów Zjednoczonych, która stała się znana dzięki platformie internetowej YouTube. Margaret Zhang świętuje swoje życie jako dziewczyna IT i odnosząca duże sukcesy fotografka w Nowym Jorku, chociaż pochodzi z Australii. Trzecim członkiem grupy jest kolejna YouTuberka Amanda Steele, również pochodząca z USA i obecnie pracująca jako modelka i aktorka. Cała trójka to młode kobiety o silnym charakterze, które już wiele osiągnęły w życiu, a mimo to w pełni cieszą się wyjątkowymi chwilami.