Linia zapachowa: dla niego
Opakowanie: 100 ml, 50 ml
Debiut aromatu: rok 2008
Rekomendowane dozowanie: na dzień
Rodzaj kompozycji: drzewny, aromatyczny
Wprowadzenie: fiołek, czarny pieprz, cytron
Nuta serca: geranium, tymianek
Akord końcowy: nuty drzewne, wetyweria
Autorzy kompozycji: Olivier Polge, Domitielle Bertier
Drzewny, zielony i korzenny zapach o szczególnie ujmującym aromacie i intensywnym wyrazie. Uchwycił całą postawę i energię współczesnych mężczyzn, którzy nie wahają się żyć chwilą z zapałem i pasją. Jest synonimem otwartości, awangardy i spontaniczności. Opracował go duet znanych perfumiarzy, którzy starali się stworzyć młody, dynamiczny zapach złożony z bardzo popularnych wśród mężczyzn drzewnych i cytrusowych esencji. Aromat zapewnia świeżą dawkę energii dzięki obecności cytronu i zuchwałej nuty czarnego pieprzu. Wyrafinowanie podkreślają zielono-pudrowe niuanse fiołka, które prowadzą w kierunku pikantnego, męskiego geranium. Towarzyszy im biały tymianek i elemi, które zapewniają aromatyczny i zimny efekt. Kompozycję wykańcza ekskluzywny i nieoczekiwany akord drewna o skórzano-dymnych niuansach, owinięty w wetywerię.
Daje to zdecydowanie męski i nowoczesny wygląd, który podkreślany jet też przez flakon. Butelka powstała w wyniku połączenia szkła i metalu. Wszystko ma bardzo graficzny wygląd, składający się z zielonego, elektrycznego aromatu i popielatego koloru. Słynna krata wyłania się na powierzchni w kolorze grafitowym. Całość ozdobiona jest czarnym woskowanym, bawełnianym "krawatem", udekorowanym metalową skuwką nawiązującą do mody Burberry. Męska woda nie mogłaby istnieć bez swojego damskiego odpowiednika, dlatego też marka poszerzyła linię o Burberry The Beat, wersję dla pań.