Produkty ostatnio oglądane:

męska woda perfumowana Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme Eau De Parfum

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme Eau De Parfum

dostępny 1 wariant
w cenie 458 zł
cena jedn. 4.58 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Chloe Eau de Parfum Naturelle

Chloe Eau de Parfum Naturelle

dostępne 2 warianty
w cenie od 249 zł
cena jedn. 8.3 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Dolce & Gabbana Dolce Garden

Dolce & Gabbana Dolce Garden

dostępny 1 wariant

Męska woda toaletowa   Spicebomb Infrared od Viktor & Rolf

Viktor & Rolf Spicebomb Infrared

dostępne 2 warianty
w cenie od 340 zł
cena jedn. 6.8 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda perfumowana Mercedes-Benz Le Parfum

Mercedes-Benz Le Parfum

dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Azzaro Chrome Legend

Azzaro Chrome Legend

dostępne 2 warianty
w cenie od 144 zł
cena jedn. 1.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Clinique Happy for Men

Clinique Happy for Men

dostępny 1 wariant
w cenie 209 zł
cena jedn. 2.09 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Lancome Idole

Lancome Idole

dostępne 4 warianty
w cenie od 259 zł
cena jedn. 10.36 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

zapachy szyprowe

Wewnątrz zapachowej szafy: szypr
Odkryj z nami świat szyprów w unikatowych, surowych i intensywnych zapachach, które emanują nieskończonym pięknem i odważnym charakterem

damskie perfumy na lato

Najlepsze letnie perfumy dla kobiet
Poznaj najlepsze letnie perfumy damskie dostępne w naszym przewodniku i ciesz się wspaniałym letnim komfortem!

aplikacja perfum

10 zalet noszenia perfum
Odkryj 10 cudownych zalet noszenia perfum, od poprawy nastroju po wyrażenie własnej osobowości, ponieważ każdy zapach to droga do lepszego życia!

kompozycja Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu woda perfumowana

Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu- Wykwintny i bogaty bukiet
Lancome przedstawia La Vie Est Belle Iris Absolu, nowy unikalny bukiet luksusowych i wyśmienitych aromatów, który eksploruje bogactwo irysa i celebruje piękno życia bez słów

Givenchy Dahlia Divin woda perfumowana

Poznaj przepiękne perfumy Givenchy
Zanurz się w świecie zapachów Givenchy, które posiadają świeże i uwodzicielskie formuły, wyróżniające się szeroką paletą nowych i zaskakujących elementów

Zobacz polecane produkty:

męska woda toaletowa Azzaro Chrome

Azzaro Chrome

dostępne 3 warianty
w cenie od 199 zł
koszt jedn. 6.63 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Contradiction

Calvin Klein Contradiction

dostępne 3 warianty
w cenie od 100 zł
koszt jedn. 3.33 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Davidoff Cool Water Men

Davidoff Cool Water Men

dostępne 2 warianty
w cenie od 159 zł
koszt jedn. 1.27 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Hugo Boss Ma Vie Pour Femme

Hugo Boss Ma Vie Pour Femme

dostępne 3 warianty
w cenie od 164 zł
koszt jedn. 5.47 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Ralph Lauren Polo Black

Ralph Lauren Polo Black

dostępny 1 wariant
w cenie 249 zł
koszt jedn. 1.99 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Si Passione

Giorgio Armani Si Passione

dostępne 3 warianty
w cenie od 289 zł
koszt jedn. 9.63 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Women

Calvin Klein Women

dostępne 2 warianty
w cenie od 228 zł
koszt jedn. 4.56 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo

dostępne 2 warianty
w cenie od 399 zł
koszt jedn. 5.32 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Burberry Group PLC to brytyjski luksusowy dom mody z siedzibą w Londynie. Marka koncentruje się głównie na sprzedaży trenczy, odzieży wierzchniej, akcesoriów mody, perfum, okularów przeciwsłonecznych i kosmetyków.

Perfumy Burberry

Oprócz linii modowej i akcesoriów, marka oferuje ekskluzywną linię perfum dla kobiet i mężczyzn, wiele w butelkach ozdobionych firmowym podpisem. Zapachy w kratkę to perfumy Burberry, który słyną z europejskiej powściągliwości i oryginalności. To markowe akcesoria, które doskonale wpisują się w wizerunek Burberry i odzwierciedlają zasady klasycznej elegancji i luksusu. Perfumy marki Burberry produkowane są w porozumieniu z Inter Parfums. Pierwsze perfumy Burberry for Men, ukazały się w 1981 roku a najnowsze My Burberry Blush w roku 2017.

Więcej
Początki firmy

Firma Burberry została założona w 1856 roku, kiedy to 21-letni Thomas Burberry, były praktykant sukiennika, otworzył własny sklep w Basingstoke w Hampshire w Anglii. W 1870 roku przedsiębiorstwo ustabilizowało się i zaczęło koncentrować się na rozwoju. W 1879 roku firma Burberry wprowadziła do swojej oferty gabardynę, wytrzymałą, wodoodporną, ale oddychającą tkaninę. Burberry było oryginalną nazwą firmy, dopóki nie stała się „Burberrys". Powodem był fakt iż samoistnie wielu klientów z całego świata zaczęło nazywać ją „Burberrys of London". W 1999 roku nazwa została przywrócona do oryginału. Jednak nazwa „Burberrys of London" jest nadal widoczna na wielu starszych produktach. W 1891 roku firma otworzyła sklep w Haymarket w Londynie.

Logo marki

Logo marki, rycerz na koniu został opracowany w 1901 roku. Logo zawiera łacińskie słowo „PRORSUM", czyli do przodu. Zarejestrowano go jako znak towarowy w 1909 roku.

Słynny trencz marki

Przystosowany do potrzeb personelu wojskowego, „trencz” narodził się podczas pierwszej wojny światowej. Trencz nosili brytyjscy oficerowie w okopach. Po wojnie stał się popularny wśród ludności cywilnej. Kultowa kratka Burberry jest używana od co najmniej lat dwudziestych XX wieku, głównie jako podszewka w swoich słynnych trenczach.

Odzież lotnicza

Firma specjalnie zaprojektowała odzież lotniczą. W 1937 roku AE Clouston i Betty Kirby-Green pobiły rekord świata w najszybszym powrocie z Londynu do Kapsztadu. Lot odbył się samolotem sponsorowanym przez markę. Firma Burberry była niezależną, kontrolowaną przez rodzinę firmą do 1955 roku, kiedy to Great Universal Stores (GUS) przejął prawo własności. W latach 2000-2005 GUS zbył udziały w firmie. Burberry Group PLC została wprowadzona na Londyńską Giełdę Papierów Wartościowych w lipcu 2002 roku.

Brytyjska potęga modowa

Stroje marki pojawiły się w tak znanych filmach jak „Breakfast at Tiffany's” i „Casablanca”. Dziś znak firmowy marki - kraciasty wzór w kolorach bieli, czerni, czerwieni i piasku - jest symbolem jakości. Ten rysunek był szczególnie popularny w latach 70. i od tego czasu stał się jednym z symboli Wielkiej Brytanii. Marka jest symbolem brytyjskiej potęgi modowej, nieprzemijającej klasyki i elegancji. Jest firmą, która w swojej historii przeszła wielką metamorfozę. Nie poddała się bankructwu, kiedy to prestiżowe damy mody wykluczyły ją z oferty, po tym jak w latach osiemdziesiątych logo firmy stało się symbolem brytyjskich dresiarzy. Dzięki uznaniu rodziny królewskiej oraz zatrudnieniu nowych projektantów, marka znów stała się silna.