Stron:
Flakon Bruno Banani No Limits Man Bruno Banani No
Limits Man
woda toaletowa
męska
Flakon Bruno Banani No Limits Woman Bruno Banani No
Limits Woman
woda toaletowa
damska
Flakon Bruno Banani Absolute Man Bruno Banani Absolute
Man
wody toaletowe
męskie
2 pojemności
cena od 73 zł
Flakon Bruno Banani Absolute Woman Bruno Banani Absolute
Woman
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 73 zł
Flakon Bruno Banani Man Bruno Banani Man
wody toaletowe
męskie
3 pojemności
ceny od 74 zł
Flakon Bruno Banani Pure Man Bruno Banani Pure
Man
wody toaletowe
męskie
2 pojemności
cena od 74 zł
Flakon Bruno Banani Made for Men Bruno Banani Made
for Men
wody toaletowe
męskie
2 pojemności
cena od 79 zł
Flakon Bruno Banani Magic Woman Bruno Banani Magic
Woman
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 79 zł
Flakon Bruno Banani Woman's Best Bruno Banani Woman's
Best
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 83 zł
Flakon Pure Women Bruno Banani Pure
Women
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 85 zł
Flakon Man's Best Bruno Banani Man's
Best
woda toaletowa
męska
w cenie 89 zł
Flakon Magic Man Bruno Banani Magic
Man
woda toaletowa
męska
w cenie 94 zł
Flakon Woman Bruno Banani Woman
wody toaletowe
damskie
2 pojemności
cena od 94 zł
Flakon Woman Intense Bruno Banani Woman
Intense
woda perfumowana
damska
w cenie 119 zł
Stron:

Opis marki:

Tylko prawdziwi koneserzy i smakosze docenią perfumy tej marki. Po raz pierwszy pojawiły się w 2000 roku i odniosły natychmiastowy sukces wśród wielbicieli wyjątkowych aromatów. Na szczególną uwagę zasługują butelki o zakrzywionych kształtach o nietypowym opakowaniu.

Kompozycje zapachowe

Na początku nowego tysiąclecia na rynek wprowadzono zegarek pod nazwą Bruno Banani. Zegarek, który powinien wytrzymać każdą sytuację sportową. Ale świat również powinien być szczęśliwy, dlatego Bruno Banani oczywiście wydał także serię zapachów. W świecie perfum zyskał wizerunek mocnej marki dla pewnych siebie kobiet i mężczyzn pełnych życia i energii. Każdy, kto używa perfumy Bruno Banani, mówi jasno i śmiało, że czuje się wyjątkowy, cieszy się wyjątkowością, ale jednocześnie nie brakuje mu humoru. Bruno Banani nigdy nie będzie wyborem tłumu, zbiorowym wyrafinowaniem czy moderacją. To wyzwanie, które łączy w sobie gwarancję wysokiej jakości, stylu, wolności i swobody.

Bruno Banani ma w swoim portfolio osiągnięć całą gamę perfum. Do tej pory wprowadził ponad dwadzieścia rodzajów zapachów. Pierwsze perfumy Bruno Banani, Banani Man powstały w 2000 roku. Perfumy marki Bruno Banani pod względem praw marketingowych należą do firmy Wella Cosmopolitan.

Sekret marki

Jedna z najbardziej znanych marek perfum powstała na gruzach dawnej firmy tekstylnej, która musiała złożyć wniosek o bankructwo: Bruno Banani. Niemiecka firma jest teraz tak dobrze znana ze swoich zapachów. Z roku na rok osiąga większą sprzedaż dzięki kreacjom zapachów, które między innymi dzięki użyciu chwytliwych nazw, takich jak „Absolute Woman”, „Dangerous Man” lub „Magic Man” mógł podbić światowy rynek perfumeryjny. Damskie i męskie perfumy Bruno Banani to ekstrawaganckie i eleganckie kompozycje, które oferują wyjątkową jakość w bardzo przystępnej cenie. Jednocześnie wzrasta globalna świadomość dzięki szeroko zakrojonym działaniom reklamowym, takim jak spoty telewizyjne i reklamy drukowane.

O marce

Niemiecka marka Bruno Banani, która została założona w 1993 roku, osiągnęła status kultowej dzięki swojemu śmiałemu wizerunkowi. Bruno Banani jest niemiecką firmą odzieżową, następcą firmy z branży bielizny - NRD (Trikotex). Siedziba firmy znajduje się w Chemnitz (dawniej Karl-Marx-Stadt). Powstając z byłej firmy tekstylnej, która upadła, kilka tysięcy pracowników zaczęło od nowa swoją przygodę pracując dla nowej marki.

Bruno Banani, obecnie sponsor i dostawca wypraw pustynnych oraz zawodów Australian Eco Challenge, szybko stał się punktem kontaktowym dla ekstremalnych sportowców. Nawet gdy stacja kosmiczna MIR została uruchomiona w 1998 roku, bielizna marki była również na pokładzie, aby zwrócić uwagę na ekstremum.

Słynna niemiecka marka Bruno Banani podkreśla ideologię wolności dzięki swoim produktom, zgodnie z tą ideologią, każda osoba w każdej chwili powinna być przygotowana na coś nowego, na eksperymenty, przygody, niezależnie od opinii tłumu. Musisz się wyróżniać i nie być szarym ...

Początki marki

Historia tej niemieckiej firmy rozpoczęła się w 1993 roku od produkcji wysokiej jakości bielizny męskiej. Później asortyment marki rozszerzył się o wydanie akcesoriów kąpielowych, zegarków i perfum. Wszystkie produkty firmy są elitarne, luksusowe, co podkreśla motto Bruno Banani „Nie dla wszystkich”.

1994 był rokiem wprowadzenia marki, a rok 1995 był rokiem tworzenia wizerunku marki. Marka Bruno Banani znana jest z robienia rzeczy, których inne firmy nie robią. Firma niszczy wszystkie stereotypy, korzystając z całego szeregu testów doświadczalnych, które pomagają kształtować wizerunek marki. Bruno Banani stawia na próby i testy extremalne.

Zaczęło się od filmu „Frozen Souls & Beating Hearts” nakręconego w Górach Skalistych w Kolorado. W głównej roli, linia „Your Perfect Underwear”. W rolach drugoplanowych, a także bardzo dobrze wyglądających, seksownych młodych snowboardzistów. Wszystko na stromych zboczach Gór Skalistych z 70% nachyleniem! Powrót do domu z fantastycznymi i surrealistycznymi scenami wśród śniegu, szybko wspartymi przez perfekcyjną muzykę - nie mniej niż niemiecki duet Tab Two - i małe arcydzieło jest gotowe do połączenia muzyki, akcji i mody.

Wyprawy marketingowe

1996 rok był znany z wyprawy 10 000 km przez pustynię do legendarnego regionu złota Ophir w Afryce. Test na przygodę szybko stał się ekstremalnym testem dla Bruno Banani. Jest tak, ponieważ 10 000 km pustyni musiało zostać przebytych w ciągu 120 dni. Podczas testu przygodowego guru wyprawy, Achill Moser i wybrany zespół, podążali wielowiekowymi szlakami poszukiwaczy złota. Bruno Banani sponsorował tę wyjątkową ekspedycję historyczną i wyposażył zespół badaczy w bieliznę z linii „Your Perfect Underwear”.

Wysiłki były warte zachodu: Logo firmy jest teraz pierwszą linią bielizny noszącą symbol „Adventure Tested”. W dniu 15 maja 1998 r. Firma została pierwszym na świecie producentem designerskiej bielizny, który przeprowadził pierwszy test funkcji w warunkach nieważkości. na rosyjskiej stacji kosmicznej MIR z kolekcją „Your Dynamic Underwaear”.

Trudne testy

Głównym celem tej wyjątkowej misji testów i komfortu było przeprowadzenie naprawdę trudnych testów materiałów i obciążeń, tak aby kolekcja mogła zdobyć ocenę „Space Proofed”. W 1998 roku na pokładzie słynnej rakiety Sojuz w Bajkonurze - Kazachstan, Bruno Banani wyruszył na stację kosmiczną MIR. Czas lotu: 48 godzin. Naczelny inżynier lotniczy Nikołaj Budarin natychmiast rozpoczął testy. Testował kolekcję podczas codziennego programu fitness w module bazowym MIR przy 90% względnej wilgotności powietrza.

Nie oczekiwano innych rezultatów: elastyczność i dynamiczne dopasowanie kolekcji zrobiły na nim ogromne wrażenie. W 2000 roku marka zaprojektowała nową generację zegarków „Quant”, a w 2001 r. udał się na ultranowoczesną wyprawę „Pressure Proof”, na dno Trójkąta Bermudzkiego. To był pierwszy raz, gdy bieliznę projektanta zabrano na dno oceanu w celach eksperymentalnych.
W roku 2009 Bruno Banani wprowadził na rynek serię produktów wykorzystujących przyjazne dla środowiska włókno Biophyl firmy Advansa o klasie standardowej Oeko-tex klasy 1.