Na początku nowego tysiąclecia na rynek wprowadzono zegarek pod nazwą Bruno Banani. Zegarek, który powinien wytrzymać każdą sytuację sportową. Ale świat również powinien być szczęśliwy, dlatego Bruno Banani oczywiście wydał także serię zapachów. W świecie perfum Bruno Banani zyskał wizerunek mocnej marki dla pewnych siebie kobiet i mężczyzn pełnych życia i energii. Każdy, kto używa perfumy Banani, mówi jasno i śmiało, że czuje się wyjątkowy, cieszy się wyjątkowością, ale jednocześnie nie brakuje mu humoru. Bruno Banani nigdy nie będzie wyborem tłumu, zbiorowym wyrafinowaniem czy moderacją. To wyzwanie, które łączy w sobie gwarancję wysokiej jakości, stylu, wolności i swobody. Bruno Banani ma w swoim portfolio osiągnięć całą gamę perfum. Do tej pory wprowadził ponad dwadzieścia rodzajów zapachów. Pierwsze perfumy marki, Banani Man powstały w 2000 roku. Perfumy marki Bruno Banani pod względem praw marketingowych należą do firmy Wella Cosmopolitan.
Sekret Bruno BananiJedna z najbardziej znanych marek perfum powstała na gruzach dawnej firmy tekstylnej, która musiała złożyć wniosek o bankructwo: Bruno Banani. Niemiecka firma jest teraz tak dobrze znana ze swoich zapachów. Z roku na rok osiąga większą sprzedaż dzięki kreacjom zapachów, które między innymi dzięki użyciu chwytliwych nazw, takich jak „Absolute Woman”, „Dangerous Man” lub „Magic Man” mógł podbić światowy rynek perfumeryjny. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni otrzymują ekstrawaganckie i eleganckie zapachy, dzięki którym każdy dostaje perfumy warte tych pieniędzy. Jednocześnie wzrasta globalna świadomość dzięki szeroko zakrojonym działaniom reklamowym, takim jak spoty telewizyjne i reklamy drukowane.
O marceNiemiecka marka Bruno Banani, która została założona w 1993 roku, osiągnęła status kultowej dzięki swojemu śmiałemu wizerunkowi. Bruno Banani jest niemiecką firmą odzieżową, następcą firmy z branży bielizny - NRD (Trikotex). Siedziba firmy znajduje się w Chemnitz (dawniej Karl-Marx-Stadt). Powstając z byłej firmy tekstylnej, która upadła, kilka tysięcy pracowników zaczęło od nowa swoją przygodę pracując dla nowej marki.
Bruno Banani, obecnie sponsor i dostawca wypraw pustynnych oraz zawodów Australian Eco Challenge, szybko stał się punktem kontaktowym dla ekstremalnych sportowców. Nawet gdy stacja kosmiczna MIR została uruchomiona w 1998 roku, bielizna marki była również na pokładzie, aby zwrócić uwagę na ekstremum.
Słynna niemiecka marka Bruno Banani podkreśla ideologię wolności dzięki swoim produktom, zgodnie z tą ideologią, każda osoba w każdej chwili powinna być przygotowana na coś nowego, na eksperymenty, przygody, niezależnie od opinii tłumu. Musisz się wyróżniać i nie być szarym ...
Początki markiHistoria tej niemieckiej firmy rozpoczęła się w 1993 roku od produkcji wysokiej jakości bielizny męskiej. Później asortyment marki rozszerzył się o wydanie akcesoriów kąpielowych, zegarków i perfum. Wszystkie produkty firmy są elitarne, luksusowe, co podkreśla motto Bruno Banani „Nie dla wszystkich”.
1994 był rokiem wprowadzenia marki, a rok 1995 był rokiem tworzenia wizerunku marki. Marka Bruno Banani znana jest z robienia rzeczy, których inne firmy nie robią. Firma niszczy wszystkie stereotypy, korzystając z całego szeregu testów doświadczalnych, które pomagają kształtować wizerunek marki. Bruno Banani stawia na próby i testy extremalne. Zaczęło się od filmu „Frozen Souls & Beating Hearts” nakręconego w Górach Skalistych w Kolorado. W głównej roli, linia „Your Perfect Underwear”. W rolach drugoplanowych, a także bardzo dobrze wyglądających, seksownych młodych snowboardzistów. Wszystko na stromych zboczach Gór Skalistych z 70% nachyleniem! Powrót do domu z fantastycznymi i surrealistycznymi scenami wśród śniegu, szybko wspartymi przez perfekcyjną muzykę - nie mniej niż niemiecki duet Tab Two - i małe arcydzieło jest gotowe do połączenia muzyki, akcji i mody.
Wyprawy marketingowe1996 rok był znany z wyprawy 10 000 km przez pustynię do legendarnego regionu złota Ophir w Afryce. Test na przygodę szybko stał się ekstremalnym testem dla Bruno Banani. Jest tak, ponieważ 10 000 km pustyni musiało zostać przebytych w ciągu 120 dni. Podczas testu przygodowego guru wyprawy, Achill Moser i wybrany zespół, podążali wielowiekowymi szlakami poszukiwaczy złota. Bruno Banani sponsorował tę wyjątkową ekspedycję historyczną i wyposażył zespół badaczy w bieliznę z linii „Your Perfect Underwear”.
Wysiłki były warte zachodu: Logo firmy jest teraz pierwszą linią bielizny noszącą symbol „Adventure Tested”. W dniu 15 maja 1998 r. Firma została pierwszym na świecie producentem designerskiej bielizny, który przeprowadził pierwszy test funkcji w warunkach nieważkości. na rosyjskiej stacji kosmicznej MIR z kolekcją „Your Dynamic Underwaear”.
Trudne testy Głównym celem tej wyjątkowej misji testów i komfortu było przeprowadzenie naprawdę trudnych testów materiałów i obciążeń, tak aby kolekcja mogła zdobyć ocenę „Space Proofed”. W 1998 roku na pokładzie słynnej rakiety Sojuz w Bajkonurze - Kazachstan, Bruno Banani wyruszył na stację kosmiczną MIR. Czas lotu: 48 godzin. Naczelny inżynier lotniczy Nikołaj Budarin natychmiast rozpoczął testy. Testował kolekcję podczas codziennego programu fitness w module bazowym MIR przy 90% względnej wilgotności powietrza. Nie oczekiwano innych rezultatów: elastyczność i dynamiczne dopasowanie kolekcji zrobiły na nim ogromne wrażenie. W 2000 roku marka zaprojektowała nową generację zegarków „Quant”, a w 2001 r. udał się na ultranowoczesną wyprawę „Pressure Proof”, na dno Trójkąta Bermudzkiego. To był pierwszy raz, gdy bieliznę projektanta zabrano na dno oceanu w celach eksperymentalnych.
W roku 2009 Bruno Banani wprowadził na rynek serię produktów wykorzystujących przyjazne dla środowiska włókno Biophyl firmy Advansa o klasie standardowej Oeko-tex klasy 1.