OPIS MARKI

Bruno Banani jest niemiecką firmą odzieżową, następcą bielizny NRD (Trikotex). Siedziba firmy znajduje się w Chemnitz (dawniej Karl-Marx-Stadt).
1994 był rokiem wprowadzenia marki Bruno Banani, a rok 1995 był rokiem tworzenia wizerunku marki. Marka Bruno Banani znana jest z robienia rzeczy, których inne firmy nie robią. Firma niszczy wszystkie stereotypy, korzystając z całego szeregu testów doświadczalnych, które pomagają kształtować wizerunek marki. Bruno Banani stawia na próby i testy extremalne. Zaczęło się od filmu "Frozen Souls & Beating Hearts" nakręconego w Górach Skalistych w Kolorado. W głównej roli, linia "Your Perfect Underwear". W rolach drugoplanowych, a także bardzo dobrze wyglądających, seksownych młodych snowboardzistów. Wszystko na stromych zboczach Gór Skalistych z 70% nachyleniem! Powrót do domu z fantastycznymi i surrealistycznymi scenami wśród śniegu, szybko wspartymi przez perfekcyjną muzykę - nie mniej niż niemiecki duet Tab Two - i małe arcydzieło jest gotowe do połączenia muzyki, akcji i mody.

1996 rok był znany z wyprawy 10 000 km przez pustynię do legendarnego regionu złota Ophir w Afryce. Test na przygodę szybko stał się ekstremalnym testem dla Bruno Banani. Jest tak, ponieważ 10 000 km pustyni musiało zostać przebytych w ciągu 120 dni. Podczas testu przygodowego guru wyprawy, Achill Moser i wybrany zespół, podążali wielowiekowymi szlakami poszukiwaczy złota. Bruno Banani sponsorował tę wyjątkową ekspedycję historyczną i wyposażył zespół badaczy w bieliznę z linii "Your Perfect Underwear".

Wysiłki były warte zachodu: Bruno Banani jest teraz pierwszą linią bielizny noszącą symbol "Adventure Tested". W dniu 15 maja 1998 r. Bruno Banani został pierwszym na świecie producentem designerskiej bielizny, który przeprowadził pierwszy test funkcji w warunkach nieważkości. na rosyjskiej stacji kosmicznej MIR z kolekcją "Your Dynamic Underwaear".

Głównym celem tej wyjątkowej misji testów i komfortu było przeprowadzenie naprawdę trudnych testów materiałów i obciążeń, tak aby kolekcja mogła zdobyć ocenę "Space Proofed". W 1998 roku na pokładzie słynnej rakiety Sojuz w Bajkonurze - Kazachstan, Bruno Banani wyruszył na stację kosmiczną MIR. Czas lotu: 48 godzin. Naczelny inżynier lotniczy Nikołaj Budarin natychmiast rozpoczął testy. Testował kolekcję podczas codziennego programu fitness w module bazowym MIR przy 90% względnej wilgotności powietrza. Nie oczekiwano innych rezultatów: elastyczność i dynamiczne dopasowanie kolekcji zrobiły na nim ogromne wrażenie. W 2000 roku Bruno Banani zaprojektował nową generację zegarków "Quant", a w 2001 r. udał się na ultranowoczesną wyprawę "Pressure Proof", na dno Trójkąta Bermudzkiego. To był pierwszy raz, gdy bieliznę projektanta zabrano na dno oceanu w celach eksperymentalnych.
W roku 2009 Bruno Banani wprowadził na rynek serię produktów wykorzystujących przyjazne dla środowiska włókno Biophyl firmy Advansa o klasie standardowej Oeko-tex klasy 1.

Bruno Banani ma także w swoim portfolio osiągnięć perfumy. Do tej pory wprowadził 22 rodzaje zapachów. Pierwsze Made for Men powstały w 2010 roku, a najnowsza pochodzi z 2017 roku. Prawa marketingowe perfum marki Bruno Banani należą do firmy Wella Cosmopolitan.