Boucheron to francuska firma jubilerska od ponad wieku mająca siedzibę na placu Vendome w Paryżu. Dzięki wspaniałej i ekskluzywnej jakości i ręcznie wykonanych skarbach, takich jak zegarki i cenne klejnoty, sama nazwa Boucheron wieki od powstania marki jest nadal synonimem luksusu. Specjalizujący się od początku w klasie wyższej, Frederic Boucheron założył firmę w Paryżu w 1858 r., Która dziś nie polega wyłącznie na biżuterii, ale także na ekskluzywnych kreacjach zapachowych, które reprezentują prawdziwy luksus.
Marka przekonuje dziś nie tylko składnikami odżywczymi lub kompozycjami zapachowymi, ale ogólnie niezwykłym designem. Tutaj flakony i opakowania są na pierwszym planie. Dom kodowy ma szeroką gamę produktów, która nie traci swojego wyjątkowego efektu.
Urzekające perfumy Boucheron składają się z zapachów drzewnych i orientalnych o kompozycji drzew szlachetnych, lemonki, przypraw i wanilii. Uwzględniono wiele delikatnych detali, dzięki którym zapach stanie się wyjątkowym doświadczeniem. Damskie perfumy Boucheron oferują na przykład elementy kwiatowe i orientalne. Nuty zapachowe miodu, jaśminu i piwonii pieszczą nosy kobiet, a także cedr i benzoes. Kruche na powierzchni, zapachy róży, różowego pieprzu i kwiatu pomarańczy wydają się unosić.
Niektóre damskie i męskie perfumy Boucheron są również wzorowane na samej lokalizacji firmy. Ich opakowanie i sama kompozycja nie oparte są wyłącznie na życzeniach kobiet i mężczyzn. Nazwa kompozycji Place Vendome opiera się na placu o tej samej nazwie i niezwykłych zapachach, które spotykają gości tego miejsca. Daje to każdemu zapachowi odrobinę romantyzmu. Firma wprowadziła swój pierwszy zapach w 1988 roku. Inauguracją były perfumy Boucheron Pour Femme. Luksusowe perfumy i klejnoty firmy wciąż zdobią szyje i nadgarstki klientów na całym świecie.
Flakony i ich kolory są również bardzo niezwykłe. Obiecują coś specjalnego dla miłośnika zapachów. Prawie każda kompozycja jest doskonała i wyjątkowo zaprojektowana. Na przykład woda toaletowa Place Vendome spoczywa w różowym przysmaku w okrągłym szkle z płaskorzeźbą legendarnego wzoru Clou de Paris. Popularne kolory są również dostępne dla wielu zapachów; szampan, bursztyn i błękit królewski, czarny i turkus. Butelki lub opakowania są owalne, okrągłe, szerokie, jajowate lub prawie kuliste.
Frederic Boucheron otworzył swój pierwszy sklep w 1858 roku w Galerii Valois w Palais Royal w Paryżu. Kilka lat później otwiera warsztat. W 1865 roku dołączył do swojego siostrzeńca Georges Radius, który pozostał w firmie do 1919 roku.
Zakład jubilerski zdobył złoty medal na wystawie powszechnej w Paryżu w 1867 roku, a następnie nagrodę główną w 1878 roku, na której eksponował naszyjnik o nazwie „Feuillage", złożony z diamentów i szafirów, w tym wisiorek o 159 karatach. Na Światowych Targach w 1889 roku przedstawia grawerowane diamenty i tak zwane „markowe" naszyjniki, które są bardzo popularne. W 1893 r. założyciel przeniósł firmę na plac Vendome do rezydencji hrabiny Castiglione. Następnie otwiera sklep w Moskwie w tym samym roku. Do Petersburga przeniósł się do 1917 roku. W roku 1900 Frederic zdobył złoty medal i nagrodę główną na Światowych Targach w Paryżu. W 1903 roku otwarto sklep w Londynie i biura w Nowym Jorku.
Jego syn Louis zastąpił Frederica, gdy ten zmarł w 1902 roku. W roku 1934 Louis Boucheron sponsorował instalację młodego jubilera Pierre Sterle, który już zaprojektował dla niego klejnoty. Firma otworzyła też przedstawicielstwo w Japonii w 1970 roku.
Firma rodzinna została sprzedana w roku 1994 firmie Schweizerhall, a w 2000 r. została przejęta przez grupę Gucci. Obecnie należy do grupy Keringa. W skład grupy marek luksusowych wchodzą, Gucci, Yves Saint Laurent, Boucheron, Bottega Veneta i Aleksander McQueen.
W 2001 r. Tom Ford pracując dla Gucci zatrudnił Solange Azagury Partridge na stanowisku dyrektora kreatywnego. Jego prace były wystawiane w 2004 r. w Musee des Arts Decoratifs w Paryżu.
W 2005 roku firma otworzyła swój pierwszy sklep w Szanghaju i Dubaju , a potem w Hongkongu i Kuala Lumpur. Dom współpracował z projektantem Alexandrem McQueenem, aby stworzyć wersję legendarnego worka Novak w stylu Haute Joaillerie, wykorzystując ulubiony motyw węża.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł