Marka Boucheron przekonuje dziś nie tylko składnikami odżywczymi lub kompozycjami zapachowymi, ale ogólnie niezwykłym designem. Tutaj flakony i opakowania są na pierwszym planie. Boucheron ma szeroką gamę produktów, która nie traci swojego wyjątkowego efektu.
Urzekające perfumy składają się z zapachów drzewnych i orientalnych o kompozycji drzew szlachetnych, lemonki, przypraw i wanilii. Uwzględniono wiele delikatnych detali, dzięki którym zapach stanie się wyjątkowym doświadczeniem. Dla pań Boucheron oferuje na przykład elementy kwiatowe i orientalne. Miód, jaśmin i piwonia pieszczą kobiety, a także cedr i benzoes. Kruche na powierzchni, zapachy róży, różowego pieprzu i kwiatu pomarańczy wydają się unosić.
Zapachy są również wzorowane na lokalizacji i nie są oparte wyłącznie na życzeniach kobiet i mężczyzn. Nazwa kompozycji Place Vendome opiera się na placu o tej samej nazwie i niezwykłych zapachach, które spotykają gości tego miejsca. Daje to każdemu zapachowi odrobinę romantyzmu. Firma wprowadziła swój pierwszy zapach w 1988 roku. Inauguracja była zapachem kobiecym Boucheron Pour Femme. Luksusowe perfumy i klejnoty firmy wciąż zdobią szyje i nadgarstki klientów na całym świecie.
Marka Boucheron ma 45 rodzajów perfum na swoim koncie. Najwcześniejsza edycja powstała w 1988 roku, a najnowsza w 2017 roku.
Opakowania BoucheronFlakony i ich kolory Boucherona są również bardzo niezwykłe. Obiecują coś specjalnego dla miłośnika zapachów. Prawie każda kompozycja jest doskonała i wyjątkowo zaprojektowana. Na przykład woda toaletowa Place Vendome spoczywa w różowym przysmaku w okrągłym szkle z płaskorzeźbą legendarnego wzoru Clou de Paris. Popularne kolory są również dostępne dla wielu zapachów; szampan, bursztyn i błękit królewski, czarny i turkus. Butelki lub opakowania Boucheron są owalne, okrągłe, szerokie, jajowate lub prawie kuliste.
Historia markiFrederic Boucheron otworzył swój pierwszy sklep w 1858 roku w Galerii Valois w Palais Royal w Paryżu. Kilka lat później otwiera warsztat. W 1865 roku dołączył do swojego siostrzeńca Georges Radius, który pozostał w firmie do 1919 roku. Zakład jubilerski Boucherona zdobył złoty medal na wystawie powszechnej w Paryżu w 1867 roku, a następnie nagrodę główną w 1878 roku, na której eksponował naszyjnik o nazwie „Feuillage", złożony z diamentów i szafirów, w tym wisiorek o 159 karatach. Na Światowych Targach w 1889 roku przedstawia grawerowane diamenty i tak zwane „markowe" naszyjniki, które są bardzo popularne. W 1893 r. Frederic Boucheron przeniósł się na plac Vendome do rezydencji hrabiny Castiglione. Następnie otwiera sklep w Moskwie w tym samym roku. Do Petersburga przeniósł się do 1917 roku. W roku 1900 Frederic Boucheron zdobył złoty medal i nagrodę główną na Światowych Targach w Paryżu. W 1903 roku otwarto sklep w Londynie i biura w Nowym Jorku.
Jego syn Louis zastąpił Frederica Boucherona, gdy ten zmarł w 1902 roku. W roku 1934 Louis Boucheron sponsorował instalację młodego jubilera Pierre Sterle, który już zaprojektował dla niego klejnoty. Firma otworzyła też przedstawicielstwo w Japonii w 1970 roku.
Firma rodzinna została sprzedana w roku 1994 firmie Schweizerhall, a w 2000 r. została przejęta przez grupę Gucci. Obecnie należy do grupy Keringa. W skład grupy marek luksusowych wchodzą, Gucci, Yves Saint Laurent, Boucheron, Bottega Veneta i Aleksander McQueen.
W 2001 r. Tom Ford pracując dla Gucci zatrudnił Solange Azagury Partridge na stanowisku dyrektora kreatywnego. Jego prace były wystawiane w 2004 r. w Musee des Arts Decoratifs w Paryżu.
W 2005 roku firma otworzyła swój pierwszy sklep w Szanghaju i Dubaju , a potem w Hongkongu i Kuala Lumpur. Dom współpracował z projektantem Alexandrem McQueenem, aby stworzyć wersję legendarnego worka Novak w stylu Haute Joaillerie, wykorzystując ulubiony motyw węża.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł