Poznaj YSL Black Opium Glowing

YSL Black Opium

Jeśli chodzi o francuski dom mody, Yves Saint Laurent nadal jest jedną z najbardziej wpływowych i inspirujących marek na świecie. Od wczesnych lat pracy jaką wykonywał sam Laurent w pracowni Christiana Diora do uznanych kolekcji haute couture, styl YSL pozostaje niepowtarzalny i autentyczny.

Jego projekty znajdują odzwierciedlenie w akcesoriach, biżuterii, gotowej do noszenia odzieży, kosmetykach i zapachach. Jednymi z najbardziej kultowych dzieł są perfumy YSL Black Opium. Dom mody w 2018 roku zaprezentował zupełnie nowe spojrzenie na tę ikonę… Black Opium Glowing w formie wody toaletowej.

Kompozycja

Ikoniczny akord Black Coffee Signature czyli nuta czarnej kawy w dalszym ciągu elektryzuje. W połączeniu z olśniewającą świeżością musujących nut cytrusowych wzmacnia energetyzujący blask gruszki. Kompozycja jest pikantna i słodka z wyczuwalnym akordem białych kwiatów umieszczonym w sercu. Całość finiszuje miękką i zmysłową bazą paczuli i cedru z domieszką seksownego piżma.

Flakon

Jak bijące serce w ciemności nocy, tajemnicza esencja mieni się w błyszczącej butelce siłą czarnego opium. Emanuje pozytywnymi wibracjami z jej jądra – kręgu światła! Charakterystyczny kwadratowy flakon Black Opium jest teraz przezroczysty i doskonale wyraża lekki, świeży zapach. Jest również pokryty różowym i czarnym brokatem z podświetlonym kultowym okręgiem pośrodku. Znakomita kolekcjonerska butelka natychmiast budzi pożądanie symbolizując zmysłowe napięcie między światłem a cieniem.

Kampania reklamowa

Żadne doświadczenie nie jest warte przeżycia, jeśli się nim nie dzieli. Edie Campbell, ambasadorka YSL Beauty i twarz Black Opium, występuje w spocie reklamowym. Jej czarne włosy i oczy pokryte ciemnym zmysłowym makijażem oraz naturalne, nie umalowane usta przedstawiają idealny wizerunek gwiazdy rocka do futurystycznego filmu w reżyserii
BRTHR. Przyjaciele, nowi i starzy, ustawiają się w kolejce w neonową noc gdzieś w Azji Południowo-Wschodniej. Pulsujące światła, ryk motocykla, oświetlone neonem drzwi klubu. Gdy Edie wskakuje na rower i rusza przez neonowy tunel w nieznane, prowadzi swoją drużynę dziewczyn w noc pełną przygód, przechodząc z kręgu zaufania do kręgu światła,
dzieląc się swoim uzależnieniem od zapachu. Urzekająca butelka wody toaletowej Black Opium Glowing jest przekazywana z dziewczyny na dziewczynę, z kobiety na kobietę – a nawet na chłopaka – ręka za ręką. Doświadczony inaczej; emocja – to poczucie radości i podniecenia – jest tym, co ich łączy.

Kto nosi czarne opium?

Energiczna, impulsywna i uzależniona od zabawy, nowa kobieta Black Opium lubi próbować nowych doświadczeń z przyjaciółmi. Żyje chwilą i emanuje blaskiem pochodzącym z jej wnętrza. Wyróżnia się z tłumu jak gwiazda, którą w rzeczywistości jest! Łatwa w noszeniu, lekka i subtelna mieszanka z rozświetlającym, kobiecym akcentem, idealna do rozprowadzania promiennego uroku i światła!

Nowe oblicze kultowych perfum

Black Opium ma nowego światowego rzecznika. Kobietę, która mówi tak, jak wygląda. Szczera i autentyczna jest przesycona wrodzonym magnetyzmem, tajemniczością i charyzmą, Zoe Kravitz. Rozszerzając swoją obecną rolę jako globalna ambasadorka makijażu, YSL Beauty z dumą ogłasza jej nominację na nową międzynarodową twarz i rzecznika jego kultowego zapachu. Po pierwszym zaangażowaniu Zoe w ten zapach zobaczymy ją w nowej, przyciągającej wzrok kampanii, która obiecuje oczarować nową publiczność a także zachwycić obecnych fanów. Ten nowy rozdział rozgrywa się w parnym miejskim pejzażu gdzieś w Azji, synonimem świata przygód i uzależnień, jakim jest czarne opium. Najnowsza kampania tego uwodzicielskiego aromatu z udziałem aktorki i modelki została zaprezentowana przed światem 18 sierpnia 2018 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6 + 15 =