Acqua di Parma to oszałamiająca marka, która zadebiutowała w 1916 roku oszałamiającym zapachem. Następnie we włoskim mieście Parma otworzono laboratorium, które produkuje wody kolońskie. Stopniowo jego możliwości rosły, aw XX wieku laboratorium zaczęło produkować kosmetyki, świece zapachowe, olejki eteryczne, a nawet skórzane pasy dla podróżników. Perfumy tej marki na początku jej istnienia były produkowane dla eleganckich i modnych ludzi, a dziś, prawie sto lat później, znani i odnoszący sukcesy ludzie naszych czasów, którzy potrzebują eleganckich akcesoriów, stają się fanami zapachów Aqua di Parma. Markowe spa pozwala stworzyć maksymalny komfort w salonie lub w domu. Receptura aromatów oddaje piękno natury całego świata, dlatego dla każdego właściciela aromat przynosi coś nowego. Aromaty marki dokładnie oddają smak Włoch, jej naturalny luksus, charyzma i blask. Te zapachy są przeznaczone przede wszystkim dla silnych i sławnych ludzi, a także tych, którzy chcą przyciągnąć uwagę, oczarować i przyciągnąć.
WięcejAcqua di Parma to włoska firma zajmująca się stylem życia i modą, która produkuje perfumy, świece, szlafroki i akcesoria skórzane. Cały asortyment firmy produkowany jest wyłącznie we Włoszech i dystrybuowany jest w 43 krajach.
Acqua di Parma zaczynała jako mała fabryka w Parmie. Pierwszy zapach Colonia powstał w 1916 roku. Początkowo był używany do perfumowania męskich chusteczek. Colonia stała się prawdziwym symbolem włoskiego szyku wśród amerykańskich i europejskich celebrytów w przedwojennych latach 30-tych XX wieku i powojennych (lata pięćdziesiąte). David Niven, Cary Grant, Ava Gadner i Eva Turner, później dołączyła też Audrey Hepburn, byli zapalonymi wielbicielami Colonii.
Z małej fabryki Acqua di Parma wyrósł na wybitny dom mody z szerokim zakresem oferty. Niestety, frywolna moda i nieprzewidywalna i niesprawiedliwa fortuna odwróciła się od tego włoskiego domu. Lata wielkiej popularności minęły i rozpoczęły się lata walki o przetrwanie i wyjście z niepamięci.
Na początku 1990 roku trzech wpływowych Włochów, Diego Della Valle (Tod's spa), Luca Cordero Di Montezemolo (Ferrari) i Paolo Borgomanero (La Perla), zjednoczyli swoje siły w bardzo patriotycznym impulsie zachowania włoskiego klasyka czyli przywrócenia marki Acqua di Parma.
Powtarzają stare zapachy, rozpoczynając nowe projekty, takie jak linia do aromaterapii Blu Mediterraneo, zapachy do wnętrz, galanteria skórzana Travel Collection. Szukając dobrych inwestycji i pozycjonowania na rynku międzynarodowym, trzej dżentelmeni podpisali umowę z gigantem towarów luksusowych LVMH. W roku 2003 został właścicielem marki Acqua di Parma. Wspaniały włoski okaz został ocalony i z powodzeniem kontynuował jego rozwój. Po raz kolejny Hollywood poznało markę Acqua di Parma a uczucia ich słynnych poprzedników zostały teraz przekazane do Sharon Stone, Kevin Costnera i Woody Allena.
Acqua di Parma wprowadziła na rynek 57 zapachów. Najwcześniejsza edycja powstała w 1916 roku, a najnowsza w 2017 roku.